Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Microsoft Flight Simulator - valloita maapallo sohvaltasi!

Noistaki varmaan 9,8miljoonaa gamepassin kautta koittanu peliä. Monikohan on oikeasti ostanut ja pelannut aktiivisesti.

Mitä oon pc puolella seurannut eri ryhmistä ni lähes kaikki ovat ostaneet ja nimekomaan steamista. Siellä pelaajia on 5-7k tasaisesti.

Toki iso massa tulee xboxilta mut uskoisin et lähes kaikki on nimekomaan gamepassista ja aktiivisia ei sielläkään tuon enempää ole.
 
Noistaki varmaan 9,8miljoonaa gamepassin kautta koittanu peliä.

Ihan varmasti Game Passin kautta peli on saanut todella paljon uutta yleisöä ja myös itse kuulun tähän ryhmään. Tämähän tosiaan on koko Game Passin idea.

Kun Googlelta pikaisesti kysyin paljon erikseen peliä on myyty niin lukuja löytyy lähinnä vuodelta 2020 ja siellä on 1-2 miljoonaa myytyä kopiota ollut, joten on niitä kuitenkin enemmän kuin 200 000 myyty :)
 
Idle Sloth tiivistää twiittiin tuoretta infoa Flight Simin ensi vuoden versiosta.


Lisäksi tämä 2020 vuoden versio on saavuttanut 12 miljoonan pelaajan rajapyykin.
 
Hyvää päivää.
Mun Flight Simu yrittää puhua nykyään suomea, joskin huonolla menestyksellä.
Aikaisemmin näin ei ollut, tuliko lie jossain päivityksessä?
Tiedän että kielen vaihtaminen kokonaan englanniksi ratkaisee ongelman, mutta haluaisin että tekstit on suomea ja puheet englantia. Mitenhän se sitten sais?
 
Hyvää päivää.
Mun Flight Simu yrittää puhua nykyään suomea, joskin huonolla menestyksellä.
Aikaisemmin näin ei ollut, tuliko lie jossain päivityksessä?
Tiedän että kielen vaihtaminen kokonaan englanniksi ratkaisee ongelman, mutta haluaisin että tekstit on suomea ja puheet englantia. Mitenhän se sitten sais?
Oho, tuota on pakko koittaa. Viimeksi pelailin, kun valikot ja tekstit oli Suomeksi, mutta äänet ei.
 
Pitää vaihtaa kieliasetuksista Englanti päälle. Eli yleiset asetukset > kieli > EN - US. Muuta kikkaa tähän ei ole löydetty. Tarkoittaa siis siis sitä että valikot ja mahdolliset avustukset ovat myös englanniksi. Outoa että tätä ei ole saatu korjattua vieläkään. Tää ongelma on ollut myös Saksalaisella kielialueella ym. Saattoi muistaakseni vaatia pelin uudelleenkäynnistyksen.
 
Ylös Bottom