Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Samat sisällöt on.Onko käyttäjien luoman sisällön kannalta merkitystä ostaako Microsoft Store vai Steam version? Näytti olevan Steamissä nyt alessa.
Eilen itse lähestyin miamin kenttää ja lennonjohto käski pitää 5000ft oudon kauan, jos olisin mennyt lennonjohdon mukaan olisi lähestyminen pitänyt keskeyttää, koska kenttä läheni. Itse otan aina lentosuunnitelman viimeiset 3 reittipistettä ja niiden korkeudet ylös ja menen niiden mukaan jos käy tuo "jäätyminen" lennonjohdolle. Eilen kävi myös näin, portilta pyysin push backia joka kyllä onnistui, mutta sitä ei saanut lopetettua. Kaveri työnti konetta 5min ajan ihan minne sattuu, kunnes päätin restartata.Jaahas! Viimeisin päivitys näköjään rikkoi lennonjohdon totaalisesti. Aikaisemmin vain satunnaisesti kohtasin ongelman jossa lennonjohto hokee loputtomiin "please expedite your climb to xxxx feet". Nyt joka lennolla tapahtuu sama. Äsken lensin vakioreittini Tallinna-Helsinki a320:lla ja koko matkan hoki samaa vaikka lentokorkeus on tasan se mikä piti. Olin jo muutaman kilometrin päässä Helsinki-Vantaan lentokentästä ja vieläkin pyöri tuo sama hokema lennonjohdossa, joten pilallehan se lento meni. Onkohan jollain samaa ja onko jotain poppaskonstia jolla tuon voisi välttää?
En sentään. Kyl mulle ainut vaihtoehto ois honeycombin alpha ja Bravo, mutta kun lennän muutakin kuin noita yoke koneita, niin jätin ostamatta ja toisaalta mulla on se mulle mun tarpeita varten customoitu kaasukahva jo olemassa ni en sit ostanut sit sitäkään.Nyt olisi uutta ohjainta ennakkovarattavissa, kai @Omenanraato ainakin ostaa.
![]()
Microsoft Flight Simulator Xbox controller goes up for pre-order on Wednesday
VelocityOne Flight costs $379.95, limit 2 per customer with limited quantities availablewww.polygon.com
Steam, store, vai XboxMistä voi johtua, etten pysty osamaan mitään sieltä Marketplacesta? Se ostoruutu on sillain vaalea ettei sitä voi klikata ollenkaan.
Aikasemmin oon tehny ostoja sieltä, nyt en enää voi.
Joo tosiaan; Xbox.Steam, store, vai Xbox
Sit en osaa valitettavasti auttaa. Steamissa vastaavaan ongelmaan on korjaus. :/Joo tosiaan; Xbox.
Tämä ei mikään varma korjaus ole, mutta suosittelisin kuitenkin kokeilemaan hard-boottia, eli ihan kunnollista laitteen uudelleenkäynnistystä. Siis, ei sammuta konsoli-valinnan kautta, vaan nimenomaan käynnistä konsoli uudelleen-toiminnon kautta. Jos sekään ei auta ongelmaan, niin kokeilisin vielä laitteen sammuttamista ja sitten virtajohdon irrottamista hetkeksi. Ja sitten johdon kiinnittämisen jälkeen uudelleen käynnistys. Itselläni nämä keinot ovat ainakin joskus auttaneet joihinkin storessa ilmenneisiin ongelmiin.Mistä voi johtua, etten pysty osamaan mitään sieltä Marketplacesta? Se ostoruutu on sillain vaalea ettei sitä voi klikata ollenkaan.
Aikasemmin oon tehny ostoja sieltä, nyt en enää voi.
Tuollainen löytyi Redditistä:Joo tosiaan; Xbox.