Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Microsoft rahastaa ilman lupaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kasvain
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Microsoft rahastaa ilman lupaa

Hex sanoi:
Eiköhän tämä julkinen ristiretki jo riitä. Kerro sitten miten maksun kanssa käy, kun se selviää.

Miks sen pitäis riittää ;) Ettei potentiaaliset asiakkaat katoa? :) Kirjoitin Murobbs:ään kuluttaja-asiamiehen kannan, kun sinne soitin.

"Soitin äsken kuluttaja-asiamiehelle, joka oli sitä mieltä että kun palvelun markkinointi, ohjeistus ja viestintä tapahtuu suomeksi + tuotetta myydään Suomessa marketeissa niin peruuttaminen pitää voida hoitaa suomen kielellä. Hän oli myös sitä mieltä että jos joudun maksamaan summan reklamaatiosta huolimatta niin silloin asia kannattaa riitauttaa."

kertokaas joku et mistä sen liven peruutus napin löytää... meinaan itse en sitä namiskaa mistään löydä

Vastaus: Micro$oft rahastaa ilman lupaa

Aivan käsittämätöntä touhua mikkisoftalta. Toivottavasti saat rahat takaisin, mutta hirveän homman joudut kuitenkin käymään läpi. Sitähän ne mikkisoftalla vaan toivoo, ettet jaksa tapella ja luovutat.

Noin katos toimii pilkeitsin puulaakin pääkonttorin "aivot". Kaikki vaan kyykkyyn. Kumartakaa!

gefilus A sanoi:
Kyllä tämä pitää paikkansa. Kaverin kanssa tuota valikkoa tutkiskelin niin sieltähän löytyi sellainen kohta missä Liven voi lopettaa.

Hmm... nyt kun etsin niin en kyllä löytänyt tuota :o , kerrotko mistä löytyy.

Dr Evil sanoi:
Hmm... nyt kun etsin niin en kyllä löytänyt tuota :o , kerrotko mistä löytyy.
Eikö tuo unsubscibe ole vain niissä 2-3kk trial-lipukkeiden yhteydessä mahdollista. :rolleyes:

horna sanoi:
Eikö tuo unsubscibe ole vain niissä 2-3kk trial-lipukkeiden yhteydessä mahdollista. :rolleyes:
Jep, näin olen minäkin käsittänyt. Livegamersissa sanottiin samaa ja kaverinikin kertoi, että tuohon 12 kk tilaukseen ei ole tullut tuota valikkolopetusvaihtoehtoa.

Superior sanoi:
Jep, näin olen minäkin käsittänyt. Livegamersissa sanottiin samaa ja kaverinikin kertoi, että tuohon 12 kk tilaukseen ei ole tullut tuota valikkolopetusvaihtoehtoa.

No voi prkl sentään :mad:

Superior sanoi:

Entäpä siinä tapauksessa, jos jatkan Liven tilausta tuon 2kk:n trialin jälkeen, niin toimiiko tuo trialin mukanaan tuoma lopetus tuossa jatketussa tilauksessa vai häviääkö tämä mahdollisuus heti tuon 2kk:n jälkeen?

Ylös Bottom