Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Microsoft valitti EU:n ennätyssakoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Copycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Kyllähän tuo todellakin tappaa kilpailua, siitähän tuo sakko nimenomaan tulikin.

Minä luulen, että tuo sakko tuli muistakin syistä. Eurooppa halusi hieman päteä. Minun mielestä Microsoft saa laittaa tuotteeseensa ihan mitä haluaa, monopoli tai ei. Kilpailijoiden pitäisi yrittää kovemmin tai alistua kohtaloonsa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan miikkauu
Kukas IRC:tä tarvii? onhan messenger....:D

Onneksi tuossa oli hymiö. Muuten.... :D

No Messenger on omalla tavallaan ihan kätevä, ircciinhän sitä ei kannata edes verrata, täysin eri asioita. Esim irc on hyvä ja Messenger huono ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Itse olen kiinnostunut esim. Linuxista, mutta ei ole resursseja ruveta täyspäiväisesti käyttämään sitä. Windows on helppo käyttis, vaikka siinä onkin toki käytettävyydenkin kannalta omituisia ratkaisuja, ja siihen saa tarvittaessa softia, joilla bugeja korjataan, mutta parempiakin vaihtoehtoja olisi. Kai.

Aloittelijaystävällisiä GNU/Linux jakeluita löytyy myös, kuten esim. Mandrake tai vielä helpommala alkuun pääsee polttamalla cdlle Knoppixin (mitään asennusta ei tarvitse tehdä. Cd vain koneeseen, buuttaus ja pääsee kokeilemaan)

Hyvät ohjelmat ovat muuten vapaita. Eivätkä ne nakerra tietoyhteyskunnan selkärankaa, kuten eräät tahot väittävät ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
Hyvät ohjelmat ovat muuten vapaita. Eivätkä ne nakerra tietoyhteyskunnan selkärankaa, kuten eräät tahot väittävät ;)
On kuitenkin huomioitava, että open source ja free software ovat eri asioita. Niin totesi Linus Torvaldskin, kun hänen kanssaan IBM:n konttorilla keskustelin (...pitipäästämainitsemaan...). ;)

Äänitiedostot kuuntelen Winampilla, ja nyt siirryin videoiden kanssa VLC:hen. Se on yksinkertaisesti paras soitin minkä olen nähnyt. Se osaa ääniraidat, tekstitykset ja kaikki! Vapise BSPlayer!

Ylös Bottom