Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Microsoft Xbox 360 Pro Value Bundle

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja frozen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

frozen

New Member
Huomasinpa tuossa, että ainakin verkkokauppa.com on saanut tuota kyseistä bundea varastoihinsa.

Onko kuhaan vielä käynyt ostamassa ja kurkkinut, onko tosiaan näin ettei bundlen koneessa ole hdmi-liitintä. Entä mahdolliset Falcon löydökset? :confused:

Onko ihmiset ostanut kyseistä bundea muista kaupoista? Itseäni kiinnostaisi tuo bunde noiden pelien takia, mutta kiinnostaisi myös hdmi-liitin ja mahdollinen Falcon emolevykin.

Infoa kiitos!
 
Vastaus: Microsoft Xbox 360 Pro Value Bundle

En ole päässyt itse bundlea näkemään mutta uskon, että bundle on tarkoitettu poistamaan viimeiset ei-HDMI -versiot kaupoista, ja tämän vuoksi HDMI tosiaan puuttuisi. Ovat näköjään erikseen asian kirjoittaneet tuonne esittelyyn, joten uskon HDMI:n tosiaankin puuttuvan. Ihan asiallinen tarjous kyseessä muuten.
 
Vastaus: Microsoft Xbox 360 Pro Value Bundle

Joo no lähinnä kun bundleja ollut esim. tuolla jenkeissä ja laatikossa ei oo lukenu hdmi, mutta sisuksista löytynykki hdmi boxi, ja taas Japanissakin näyttäs olevan hdmi boxi bundlessa, niin pistää vaan miettimään et oiskos jossain bundleissa Suomessakin hdmi.

Tiedän kyllä että bundleja suomeesa mainostetaan ilman hdmi:tä, mutta.. siksi kysynkin onko kukaan ostanut bundlea ja voisi varmistaa tiedon.
 
Vastaus: Microsoft Xbox 360 Pro Value Bundle

Tänään näin noita Lohjan Prismassa myytävän, en sitten tajunnut ohimennen paketista katsoa HDMI:n mahdollisesta mukanaolosta.
 
Vastaus: Microsoft Xbox 360 Pro Value Bundle

Kallu sanoi:
Tänään näin noita Lohjan Prismassa myytävän, en sitten tajunnut ohimennen paketista katsoa HDMI:n mahdollisesta mukanaolosta.

Kuulin tuossa aika varmasta lähteestä, että paketin kone on HDMI:llä varustettu.
 
Vastaus: Microsoft Xbox 360 Pro Value Bundle

Mä olisin ostanut tuon bundlen digi expo messuilta, mutta siellä oli varmaa tietoa, että bundlessa ei ole hdmi-liitäntää. Siksi jätin koneen ostamatta. Hinta oli kyllä houkuttava (339).
 
Vastaus: Microsoft Xbox 360 Pro Value Bundle

Innostuin niin pari päivää sitten tästä tarjouksesta, kun hinta oli ainakin kohillaan. Mutta eipä taida olla mitään mahiksia saada Falcon-boxia taikka saatika HDMI-boxia, jos ton ostaa, eli jätän väliin:/
 
Vastaus: Microsoft Xbox 360 Pro Value Bundle

Höh höh.. eikös kukaan ole uskaltautunut kyseistä bundlea vielä ostamaan :confused:
 
Vastaus: Microsoft Xbox 360 Pro Value Bundle

useammasta paketista olen tarkistanut itse konsolista ja kyllä ne on ilman HDMI liitäntää. Eli eiköhän kyse ole juuri siitä, että MS pääsee eroon lopuista vanhoista konsoleista.
 
Vastaus: Microsoft Xbox 360 Pro Value Bundle

mud sanoi:
useammasta paketista olen tarkistanut itse konsolista ja kyllä ne on ilman HDMI liitäntää. Eli eiköhän kyse ole juuri siitä, että MS pääsee eroon lopuista vanhoista konsoleista.

Harmillista jos näin on sillä jenkkien ja japanin vastaava bundle sisältää kyllä HDMI-koneen.
 
Vastaus: Microsoft Xbox 360 Pro Value Bundle

MikoZ sanoi:
tilannu oon oottelen että kilahtaa postiin

Noh mites oli, ilman hdmi:tä? Ilmeisesti toivo on menetetty ton bundlen osalta jos hdmi:tä kaipailee?
 
Vastaus: Microsoft Xbox 360 Pro Value Bundle

frozen sanoi:
Noh mites oli, ilman hdmi:tä? Ilmeisesti toivo on menetetty ton bundlen osalta jos hdmi:tä kaipailee?

Juu, ei niissä mitään HDMI:tä ole. Ihan hyvä paketti tosin, jos nyt ei välttämättä tuota HDMI:tä halaja..
 
Vastaus: Microsoft Xbox 360 Pro Value Bundle

venalaine sanoi:
Juu, ei niissä mitään HDMI:tä ole. Ihan hyvä paketti tosin, jos nyt ei välttämättä tuota HDMI:tä halaja..

Ok. Noh aina ei voi voittaa...
 
Ylös Bottom