Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Microsoftin XWand myöhästyy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lord_diablo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

lord_diablo

New Member
Seuraava pätkä suoraan uutisista:

Microsoft on ilmoittanut GDC-messujen jälkeisessä lehdistötiedotteessaan, että Xbox 360:lle suunniteltua XWand-ohjainta ei nähdä markkinoilla ennen joulua. Kolmea kameraa hyödyttävää sauvaohjainta suunniteltiin alunperin julkaistavaksi Amerikassa syyskuussa.
Gamespotin sisäpiirilähteiden mukaan viivästyminen saattaa liittyä Halo 3:n kehitystyössä ilmenneisiin ongelmiin. Xwandia oli määrä käyttää pääasiassa räiskintäpelien ohjaamiseen, ja XWand julkaistaankin todennäköisesti samaan aikaan Halo 3:n kanssa.

Ohjaimen viivästyminen on aiheuttanut kuohuntaa faneissa, jotka toivoivat ohjaimen ilmestyvän ennen Nintendon odotettua Revolution -konsolia. Revon-tappajaksi kutsuttu XWand muistuttaa toimintaperiaatteeltaan epäilyttävän paljon Revolutionin kaukosäädintä, mutta Microsoft on kiistänyt kaikki huhut plagioinnista:

"XWand oli kehitteillä jo kauan ennen kuin Nintendo julkisti ohjaimensa, ja meillä on siitä todisteet", Microsoftin J. Allard vakuuttaa Businesweekin haastattelussa. "Itse asiassa monet tahot ovat tiedustelleet meiltä, aiommeko harkita oikeustoimia Nintendoa vastaan. Haluan sanoa tässä vaiheessa ainoastaan, että oikeus ja isänmaa tulevat voittamaan. Varastaminen on väärin, eivätkä terroristit ole aiemminkaan pelastuneet piileskelemällä jossain merten takana."

Ohjainsota tulee todennäköisesti vielä kiihtymään ennen toukokuun E3-messuja. Varsinaisesti XWandin tekniikasta kiinnostuneiden kannattaa vierailla täällä. Messuja odotellessa XWandin viivästymisen todellista syytä voi spekuloida allaolevan keskustelulinkin takana.

Mitäpä mieltä olette, vaikuttaako kovinkin ratkaisevasti Micosoftin, Sonyn ja Nintendon taistossa uuden sukupolven herruudesta?

Vastaus: Microsoftin XWand myöhästyy

Ei. Tuskin toi sauvaohjain tulee toimimaan yhtä hyvin Boxin peleissä kuin Nintzigan vastaava.

Kaiken lisäksi koen loukkaavaksi, että J Allard rinnastaa Nintendon terroristeihin. Voisi olla melkein kunnianloukkaussyytteen paikka :mad:

En usko lukemaani! Miten tuo kuulapää voi verrata Nintendoa terroristeihin?? Nyt kyllä jää koko Boxi ostamatta, perkele.

Menee jo maku aprilli-piloista. Onpa siistiä, kun vuodessa on päivä, jolloin ei kannata uskoa mitään lukemaansa ja kuulemaansa. Dreamcast 2 tulee muuten jouluksi. Siinä on miljoonaytiminen suoritin, kake, virtuaalilasit, kolme dee näyttöjä, Halo 4... 4.12.2006 ympäri maailmaa. Tätä kannatti odottaa.

X-Wandit teillä on kaikilla.... :rolleyes:

Hauska aprillipila. Olisi tosin toiminut paremmin jos joku olisi viitsinyt rakentaa sitä varten oikein uutissivun. :)

Meitsi meni ihan täydestä. Loistava aprillipila kyllä oli.

Miten joku voi mennä tuohon... :eek:

Microsoftin mies vertaa Nintendon väkeä terroristeihin... *kilikikikellotsoivat*

Sormusaave sanoi:
Miten joku voi mennä tuohon... :eek:

Microsoftin mies vertaa Nintendon väkeä terroristeihin... *kilikikikellotsoivat*

Ehkä kun mä oon kaiket päivät puoliunessa, kun oon postilla varhaisjakelussa töissä t_t

No okei, oon mä muutenki niin helppo juksattava muutenkin :(

Ylös Bottom