Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Middle-earth: Shadow of Mordor

Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Eipä oikeastaan muutu. Tämmöiselle samoajalle kuin minä, on alkanut tulla pikku hiljaa pientä turnausväsymystä tämän kanssa. Hieman olisin toivonut tähän vähän parempaa tarinaa ja muutakin tekemistä kuin vain pelkkää mättämistä. Peli on joka tapauksessa erittäin hyvä niin laadullisesti kuin pelillisesti, jos mäiskeestä tykkää. Nemesis-systeemi on uniikki ja nerokas, mutta lopulta kaikki hommat pyörivät vain stealthin ja mätkimisen ympärillä.
Mulle maistui just sellasen 16-18h verran, eli siinä vaiheessa kun sain lauantaina viimeisen LP:n jakson purkkiin tuli todettua, että nyt on hyvä pitää taukoa. Vielä jäi tekemistä, mutta alkoi kyllä iskemään turnausväsymys täälläkin päässä. Ei silti, toi aika mitä pelin kanssa vietin oli kyllä pelkkää voittoa, joten en valita!
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Samat tuntemukset itsellänikin jäi pelistä. Itselläni se fiilis tuli oikeastaan vasta juuri siinä kun 100% saavutin. Ei ehkä yhtään enempää olisi välttämättä viitsinyt pelata, juuri sopiva omaan makuun. 22 tuntia meni läpipeluussa. Erittäin hyvä peli, mutta uudelleen en viitsisi alkaa pelamaan. Siksipä pistin pelin myyntiin.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

30h ja platina taskussa. Kyllä 30h on nykyjulkaisujen kanssa sopivasti ja nyt kyseessä tekele missä pelimekaniikka on kantava voima!

Kyllä itse katson tästä lisäreiden sisällöt ennen kuin jätän kokonaan pölyyntymään.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Sama homma. Ei vaan saa millään tavalla kiinni tästä. Onneksi joku muu sanoi tämän ensin, niin voin itsekin hiipiä kaapista hiljalleen ulos. Yritin saada kiinnostusta nousemaan, mutta ei tuo pelkkä mäyhe vaan jaksa enää innostaa. Muutenkin erittäin persoonattoman ja hengettömän oloinen peli. Pelitunteja mulla on suurin piirtein saman verran, eikä tosiaan kiinnosta enää laittaa levyä koneeseen.
Täysin samat tunnelmat tulleet tästä pelistä. Kovasti haluaisin tästä vannoutuneena LOTR-fanina pitää, mutta kun ei vain millään iske yhtään, niin ei sitten kai vain iske. Tuo persoonattomuus ja hengettömyys on juuri mielestäni käsinkosketeltavaa. Tulee ihan kaikkien ylistämät Metal Gear Solidit mieleen. Niissä kun ei mielestäni ole kyllä henkeä ja persoonaa sitten yhtään... Näistä uudemmista peleistä jäi mm. Watchdogsista tällaiset tunnelmat, eikä sytytä kyllä millään. Persoonallisuutta ja mahtavia kokemuksia tyyliin Demon's Souls ja Dark Soulsit, on toki vaikeaa saada läheskään kaikkiin peleihin, mutta kyllä hiukan alkaa rasittaa hardcore peliharrastajaa, että näitä hengettömiä pelejä on niin kovin paljon nykyään...
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Yllättäen käynyt vähän toisinpäin. Peli on itsensä toistoa, mutta koukuttaa silti jatkamaan päätarinan läpäisynkin jälkeen. Peli pyörii PS4:lla todella hyvin, mekaniikka on toimivaa ja grafiikka sekä äänimaailma miellyttää. Tasan ainut PS4:lle hankkimani peli mikä on tullut pelattua loppuun saakka ja vieläkin maistuu.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Läpi meni. Kesti 28h ja 63% suoritettu. Tuhlasin lähinnä aikaa aluksi ihan älyttömästi kapteenien teurastukseen sen hauskuuden takia, minkä jälkeen sivutehtävät ja keräily ei oikein enään maistuneet.
Juoni oli ihan ok, mutta mitä hittoa, tämähän jäi ihan kesken! Risoo tällainen jatko-osan petaaminen törkeästi: jäi lunastamatta orastava romanssi ja jäi jotenkin auki, loikkaako Talion nyt tuonpuoleiseen, tämänpuoleiseen vai mitä helvettiä. Lopetukselle peukku alaspäin, ainakin itse odotin jotain enemmän kaiken rakentelun jälkeen.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

On tietysti typerää ostaa kallis peli huhu puheiden perusteella ja siitten pettyä, mutta kun ps4:N pelivalikoima on niin ohut kun on ja ne huhut olivat lupaavia; avoin maailma, tolkien, assasin creed, niin tuli ostettua.
Ainakin ensimmäisten kymmenen tunnin perusteella pelissä ei paljoa sisältöä ole. Avoimesta maailmasta ei ole sinällään hyötyä jos siellä ei ole mitään vaihtoehtoista tekemistä. Jossakin arvostelussakin taidettiin mainita ettei tällä ole mitään tekemistä JRR:n kanssa, mutta Jacsonin elukuvat ovat kyllä hyvin edustettuina, ainakin graafisesti, mutta juonta, sitä ei ole, ei ainakaan tarpeeksi.
Mitä tulee vertailuun Assasinseihin niin ei tästä voi samana päivänä puhua, joku voi tykätä tästä enemmänkin, mutta minusta tässä ei ole "siellä olemisen" tuntua tarpeeksi verrattuna esim. AC nelosen Länsi-Intiaan tai kakkosen muinaiseen Italiaan.
Sinällään tämä on pelillisesti ookoo, mutta vähän enemmällä roolipelaamisella tämä olisi voinut nousta ihan uudelle tasolle, mutta olen tosin vasta pelin alussa, niin ainakin luulen.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Ostin tämän halvalla ja samaan aikaan olin fiksu ja ostin DA:n täydellä hinnalla :-I saas nähdä mikä jää hyllylle keräämään pölyä.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Kävin eilen ostamassa Xbox360 version ja on kyllä ihan pelaamaton tapaus. Latausajat on mahdottoman pitkät, ja joka kerta kun käyttää karttaa tai menua ruudulla, tämän jälkeen 5sek lataus ennen kuin pääse takaisin peliin. Välivideoissa ei kerkeä lataamaan grafiikoita kokonaan kun video jo loppuu. Samoin pelin grafiikka muutenkin on aivan järkyttävää. Lähtee tänään takaisin kauppaan ja AC:Rogue tilalle. Ostan ehkä myöhemmin Xbonelle jahka sen hankin
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Olen kanssa kuullut ongelmista latausajoissa vanhoilla konsoleilla. Ainakin ps4 latausajat rivakat, grafiikka loistava ja itse peli 5/5.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Piti saada jotain pelattavaa ja tämä tarttui paikallisesta Anttilasta tänään mukaan. Ostopäätökseen vaikuttivat viime päivien maininnat suuresta määrästä erilaisia palkintoja peligaaloissa ja muutenkin positiivinen vastaanotto ja hyvät arvostelut. Onnistuin saamaan vielä hyllyn viimeisen tarjolla olleen "julkkaripäivä"-editionin, jossa oli pari DLC-pakettiakin mukana :)

Ensimmäisen illan perusteella varsin hauskaa mättöä LOTR-maailmassa ja nemesis-systeemi vaikuttaa ihan hauskalta. Varmasti jaksanee kantaa läpi sen yhden läpipeluun. Graafisesti ihan tyylikäs tapaus ja pelaaminen toimii, kontrollit kunnossa ja tyylikästä, joskin aavistuksen yksinkertaista, taistelua. Tässä vaiheessa ei voi valittaa. Tarinakin on ihan kiinnostava näin LOTR-fanin silmin. Eiköhän tässä tekemistä riitä maaliskuun ajaksi, kun Project CARSia ja Mortal Kombattia odottelee :)
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Ainoa asia joka on estänyt tämän hankkimista on yksitoikkoisilta vaikuttavat ympäristöt. Kyseessähän on Mordor niin ei sinänsä yllätä, mutta Keski-maan monipuolisuuden tietäen on harmi että peli keskittää tapahtumat Mordoriin.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Omasta mielestä tämä on vähän yliarvostettu peli vaikka oli omallakin top-5 listalla viime vuonna. Johtuu enemmän siitä tosin että tarjonta ei ollut ihan huikeinta PS4 puolella. Mutta onhan tämä hyvä peli silti ja todella helppo platina trophy jos niitä nyt sattuu keräilemään. Ja on niitä alueita kaks niin se toinen tuo sitten vaihtelua jos ensimmäinen tuntuu tylsälle.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Onko kuinka moni tätä vanhoilla konsoleilla pelannut? Alkujaan olin innolla ostamassa vanhemmille vekottimille, mutta alkoi epäilyttää kun sai käsityksen että peli on aika huono xbox 360/ps3:lla. Nyt sitten alkoi sormet taas syyhyämään tän kimppuun
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Huomenna aattelin ostaa tämän Ps3:lle. Ostaisin mielluumin Ps4:lle, mutta saan Ps4 konsolin vasta juhannuksen jälkeen ja nyt olis kova hinku päästä pelamaan tätä :). Myyn Ps3 version pois, kun pääsen läpi sen ja ostan Ps4:lle Goty joskus, kun saa edullisesti :).
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Huomenna aattelin ostaa tämän Ps3:lle. Ostaisin mielluumin Ps4:lle, mutta saan Ps4 konsolin vasta juhannuksen jälkeen ja nyt olis kova hinku päästä pelamaan tätä :). Myyn Ps3 version pois, kun pääsen läpi sen ja ostan Ps4:lle Goty joskus, kun saa edullisesti :).

Arvostelujen mukaan ei kannata pilata tätä nimenomaan vanhalla sukupolvella. Kannattaa odottaa sinne juhannukseen ehdottomasti.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Ja eikös se pelin ehdoton valttikorttikin, eli Nemesis-systeemi ole rampautettu noilla vanhoilla konsoleilla. Potentiaalisissa Nemesis-hahmoissa ei piisaa monenkirjavuutta ja näin.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Pitääkö tämän pelin Goty-versiossa lunastaa ja ladata lisäsisällöt nettikauppojen kautta vai onko kaikki levyllä valmiina?
 
Ylös Bottom