Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Midnight Club: Los Angeles (X360)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xikalleix
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles (X360)

Grafiikka on ihan perusnättiä ja esim Burnoutiin ja NFS peleihin verrattuna kaupunki todella tuntuu elävältä jalankulkijoineen kaikkineen eikä vain kulissilta kilparadoille

Eilen pääsin kokeilemaan, ja täytyy kyllä sanoa, että täsmälleen sama pointti pisti silmään. Itse asiassa kaupunki tuntui jokseenkin elävemmältä kuin vanhemmissa GTA- sarjan peleissä (GTA 3, Vice City, San Andreas). :o

Onhan tätä tullut pelikaupassa pelattua, mappi vaikutti ihan kivalta ja autot oli hienoja ja sisä kamera on myös hyvä ja graffat on todella hyvät, ennyt sitten tiedä miten iso toi mappi on kun ei ehditty pelata kun pari kilpaa vuoronperään (äijä autoilla XD), sanokaas onko ostamisen arvoinen? Voisi play-asiasta ostaakkin..

e: Pellen kuviss hauskat ilmeet :D

Kysymys: Mistä voi vaihtaa tuon MPH mittariston KM/H:ksi? Kiitos etukäteen
Toinen: Mitä oikein on noi Spessut??

miten olisi uudenvuoden cruisingit?
rentoa kisaamista, paskanpuhumista ja ryyppäämistä.
lapsetkin saa ryypätä jos isi ja äiti antaa luvan;)

saisi joskus sen "aja 50 online kisaa" saavutuksenkin ja lisää kilometrejä mittariin sitä "aja 5000 mailia" saavutusta varten.

minulle ihan sama millä autoilla ajettaisiin, vaikka sitten ihan vakio aloitus autoilla.

ja cruise moodissahan saa jokainen ehdottaa mitä kisaa haluaa ajaa niin jos joku vaikka haluaisi pelata ctf:ää niin sitten pelattaisiin sitä ja sitten taas seuraavaksi jotain mitä joku muu haluaa.

mahtaako vaan löytyä tarpeeksi pelin omistavia ihmisiä?

saisi joskus sen "aja 50 online kisaa" saavutuksenkin ja lisää kilometrejä mittariin sitä "aja 5000 mailia" saavutusta varten.

minulle ihan sama millä autoilla ajettaisiin, vaikka sitten ihan vakio aloitus autoilla.

ja cruise moodissahan saa jokainen ehdottaa mitä kisaa haluaa ajaa niin jos joku vaikka haluaisi pelata ctf:ää niin sitten pelattaisiin sitä ja sitten taas seuraavaksi jotain mitä joku muu haluaa.

Mukana, auto valikoima surkea mutta ei haittaa...

nyt olisi peliä tyrkyllä.

Nyt olen kolme kertaa pelannut,ja tekisi mieli vääntää levy paskaksi!
Peli on alusta asti aivan liian vaikea.

Tekoäly autot roikkuu puskurissa koko ajan,ja kun vähän pääsee niistä irtaantumaan,
mutta joutuu kurviin jarruttamaan,tulee ne heti ohi.Omasta mielestäni olen kohtuullisesti
aiemmin pärjännyt autopeleissä,mutta tässä joutuu hampaat irvessä vetämään,että voittaa edes jonkun kisan.enkä jaksa ajaa mitään sataa kisaa,mitkä pitäisi vielä kaikki voittaa,
että saisin kunnon kärryn alle.

Mukavaa ainoastaan on tuo tuunaminen ja et pääsee testaamaan huippu kärryjä.
Jos saisi heti kunnon kärryn alle mikä kulkee,niin voisi kiinnostus riittää-

Muttei tuollaisella hitaalla paskalla jaksa taistella!!Voi olla,että olen vaan todella surkea
tässä pelissä,mutta avauduin silti

Ylös Bottom