Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Midtown Madness 3

jeejeepete

New Member
Tämän pelinhän pitäisi ilmestyä tämän kuun lopulla? Jonkin verran tästä on ollut juttua, lähinnä koskien Live-pelaamista, mutta tietääkö kukaan onko MM3:ssa mahdollista pelata myös jaetun ruudun moninpeliä?

Muuten, mitenkähän Tiltissä oli tästä arvostelu jo männä viikonloppuna, mutta esim. GameSpotilla, IGN:lla tai muilla suuremmilla sivustoilla ei ole vastaavaa ollut?
 
"There are a number of game modes in Midtown Madness 3, and they range from Single Race to a bevy of multiplayer options that include split-screen, system link, and Xbox Live."

Siinä, suoraan from xbox.com. :D

Tää vaikuttaa sellaselta pelitä, jonka saattas jopa ostaa... miten käy, se nähdään 27.6.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeejeepete
Tämän pelinhän pitäisi ilmestyä tämän kuun lopulla? Jonkin verran tästä on ollut juttua, lähinnä koskien Live-pelaamista, mutta tietääkö kukaan onko MM3:ssa mahdollista pelata myös jaetun ruudun moninpeliä?
Yhdellä koneella taitaa onnistua ainakin kahden pelaajan split-screen, ehkä jopa neljän?

LIVE ja system-link peleissä taas pelaajia samalla koneella voi valitettavasti olla ilmeisesti vain 1?

Kuulin MM3:sta jo vähän huonojakin juttuja. Vaikka MM3 onkin tosi kivan näkönen ja siinä on roska autot ja muut, niin pahinmpaan 'kilpailijaansa' eli Midnigh Club 2 verrattuna se kuitenkin kuulemma häviää vauhdin tunteessa ja frame ratessa 10-1? Edellämainitut vaikuttaa suoraan tietenkin pelattavuuteen, eli ans katsoa nyt kumpi on loppupeleistä parempi? Pelit ovat idealtaan ja toteutukseltaan melkolailla samankaltaisia.

MC2:sta on ainakin saanut kuulla pelkkää hyvää ja se on repinyt tosi hyviä bongoja arvosteluista. Laitan lisää kommenttia näistä kahdesta, kun olen itse päässyt molempien pelien puikkoihin ja se tapahtuu toivottavasti lähiaikoina.

Laajakuvatelkkarin omistajille, jotka arpovat näiden kahden pelin välillä tiedoksi, että Midnight Club 2 tukee wideä, mutta MM3 ihme kyllä ei tue eli siitä tulee ainakin mun silmissä pitkä miinus!
 
Jaetulla ruudulla ei ole tekoälyä. Pelimooditkin ovat ihan persiistä, Cruise ja Checkpoint. Jos oikein muistan, niin yksinpeliä tahkoamalla saa pari uutta Checkpoint-kisaa kaksinpeliinkin, mutta aika heikko se on. Eikä' ole enää kovin sulava kokemuskaan, framerate ottaa vähän hittiä.

Livessä sen sijaan aivan helvetin hyvä. :)
 
Jaa...
ja tätä peliä oon ootellut. ?

kumpi sitten parempi?
kun kumpaakin ei viitsi ostaa. /(ole rahaa niin kauheesti)

yritellään sitten lukea juttuja täältä.

ja kertokaa ihmeessä niitä tuntumia kys. peleihin.

kiittäen kurki-fin-
 
Oon pelannu viikon ajan MM3 eikä kertaakaan ole ruudunpäivitys takkuillu. Nyt joku muu on väärässä ku mä. Ja vauhdin tunnetta riittää. Gimble luottaa selvästi liikaa arvosteluihin. Mitään nykimistä oo. Vai onko muilla MM3 omistajilla?

[edit: tunnelmia]

32 autoa jotka pitää unlockata eli avata yksinpelissä. Sen jälkeen niihin löytää maalipurkkeja "cruisesta" jotka näkyvät sitten livessä. Livessä saa heti käyttöön kaikki autot. Mukana myös joku Serpent 2k jonka saa vain yksinpeliin. Livessä kisailessa hosti voi ottaa autoiksi vaikka

nopeat kilpa-autot: [Dodge Viper, Esprit, Ford Mustang, corvette ja Koenigsegg CC],

"normaalit autot": [S4 Avant, Chrysler Crossfire, Audi TT, Saab Turbo]

Peli on tosi arcademainen ja autot kääntyy tosi hyvin.
Kaupungit on erittäin laajoja ja aina löytää uusia mukavia paikkoja, joihin voi helposti paeta moninpelissä.

Bugejakin tietenkin on ja eilen kaverin kans mentiin pelialueen ulkopuolelle. Sieltä tiputtiin metroon jne.

Vaikka pelimuotoja saisi olla enemmän niin autot ja kaupungit tekevät pelistä monipuolisen. Esim. hipassa hosti voi rajata alueen, jolloin seinät näkyy matrixmaisen vihreinä tai päättää että koko kaupunki on alueena. Mukavin kuvakulma on ehdottomasti "konepelti". Siinä näkee oman auton konepeltiä, kaahailu tuntuu todellisimmalta ja kaupunki vaikuttaa suuremmalta ja todellistisemmalta. Valitettavasti liven Cruisessa ei ole liikennettä (ois kai tullu lagia), mutta silti on mukavaa ettiä kaverin kans "hyppyreitä" talojen katoille tai asettua "viivalle" ja sopia että kumpi on ensin tuon kadun päässä on voittaja.

Hunterissa on mukavaa ajaa poliisia karkuun ja hyppiä jokia yli karistaakseen poliisit perästä. Checkpoint on ehkä paras ja yksinkertaisin pelimuoto ja tuo kummasti vaihtelua ajaa sama rata kilpa-autoilla syksyllä, päivällä kirkkaassa säässä kuin keväällä yöllä vesisateessa busseilla.

En sanoisi yksinpeliäkään huonoksi. Hieman liian vaikea ehkä.
Eri ammatit tuovat mukavaa vaihtelua ja jos ajat esim. Paramedic-tehtävät läpi niin saat ambulanssin ja voit etsiä siihen "cruisesta" uudet värit ja menet näyttämään ne liveen.

Vaikka en autopeleistä liiemmin pidä niin annan arvosanaksi 9.
Yksinkertaisen hauskaa ja helppoa kaahailua laajoissa kaupungeissa monilla autoilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Itse olen pelannut Project Gotham Racingia eikä se ole takkuillut ollenkaan, vaikka muutamat ovat väittäneet pelin paikoin nykivän.

Oisko tässä sama kuin Dreamcastin puolella, eli 60Hz:n tila nykii? Itse pelaan aina 50Hz:llä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Itse olen pelannut Project Gotham Racingia eikä se ole takkuillut ollenkaan, vaikka muutamat ovat väittäneet pelin paikoin nykivän.

Oisko tässä sama kuin Dreamcastin puolella, eli 60Hz:n tila nykii? Itse pelaan aina 50Hz:llä...

Juuri tuosta on kyse. 60Hz:llä peli takkuilee muutamassa loppupään challengessa (Times square, yöllä ja vesisateessa), mutta ei kuitenkaan niin että se pelaamista haittaisi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Billpen
Juuri tuosta on kyse. 60Hz:llä peli takkuilee muutamassa loppupään challengessa (Times square, yöllä ja vesisateessa), mutta ei kuitenkaan niin että se pelaamista haittaisi.

Entäs ootteko kokeillu hidasteleeko peli 50hz- tilassa. Siis tuolla times squarella. Mä saan mm3:n parin päivän päästä, ei vaan oo liveä vielä. No ei se mitään haittaa kun mun mielestä mm3:n tyyliset pelit on erittäin hyviä myös yksinpelinä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan HemmoHohto
onko tässä pelissä vapaata ajoa livessä?
Löytyy Cruise myös livestä. Yleensä tehdäänkin niin että ensin on cruisea ja sitten kun serveri täyttyy niin pistetään hunteri tai joku muu "kunnon" pelimuoto.

Cruise on oikeastaan monipuolinen. Siinä voi kilpailla vapaammin nopeudessa, voi pelata jalkapalloa ja olla "king of the hilliä" suurella katolla tai vaikka seuraa-johtajaa.
 
Tiesittekö et mm3:s on kaks piiloautoa? Ne kysymysmerkki maalipurkit. Niistä saa ne autot, en tosin oo vielä ite hakenu, kun peli on lainas.
 
Vastaus: Midtown Madness 3

Mulla oli kyseinen peli lainassa 2 kuukautta. Pääsin läpi ja sain kaikki autot!
 
Ylös Bottom