Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Midtown Madness 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SamTheMan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

SamTheMan

New Member
Tarvitsisin apua tähän undercover moden Washington Car Salesman -tehtävään... Tarkemmin sanottuna 2. tehtävässä en sitten millään pärjää sille naiselle, jota ennen pitää ehtiä autokauppaan. Onko tässä jotain oikoreittiä olemassa, minä kun en oikein osaa ohjata tätä Dodge Viperiä näin kovassa vauhdissa (se naiskuski ei näköjään tee virheitä ollenkaan).

Muuten loistava peli, vaikeustaso tosin heittelee liikaa :(

En nyt juuri tuosta tehtävästä osaa sanoa mitään "oikeata" reittiä..mutta yleisesti noilla autoilla ajettaessa on fiksumpaa mennä suoria teitä pitkin (jotka eivät välttämättä menekkään aivan linnun tietä sinne paikkaan) ,kuin että pujottelee lyhimmän reitin läpi, jossa käännytään vähän väliä.

Mäki oon samassa paikkaa, mutta kyllä menee läpi kun ajan kans pelaa. Osaa muuten olla tuskallisia ne tehtävät. Varsinkin Pariisin checkpoint 6-kisa, joka kiertää koko kaupungin on suoraan helvetistä kun pelataan jo aivan millipeliä, ettei osuis muihin autoihin. Onneksi vastustajien blokkaaminen on hallussa ;)

Pääsin sen loppujen lopuksi aika kivuttomasti läpi sen Car Salesman tehtävän. Tässä ohjeita:
1. Älä hajoita autoa enemmän kuin on tarpeellista.
2. Parkkeeraa auto pizzapaikalle, niin, että kun kaasutat menet suoraan oikeaan suuntaan.
3. Kun se nainen ajaa 90 asteen kulmassa aina, niin itse voi oikaista aina hieman kaikissa käännöksissä.
4. Ihan maalin vieressä kannattaa ajaa suorinta tietä ruohon kautta, eikä ajaa tietä pitkin.

Noin minä sen pääsin läpi. Loppu on pelaajasta itsestä kiinni. Onnea vaan yrityksille! :)

yks pikku vinkki kaikille jotka on jumissa niissä blitzkisoissa, ajakaa ne panssari autolla yms. sillä aika on pitempi mitä hitaampi auto, hitailla on nääs vaikeempi munata. Sama pätee checkpoint kisoihin

Pääsin koko pelin eilen aamulla läpi. jotain 267 maalia autoihin yhteensä, 34 autoa mukaanlukien ASP ja Serpent MK2.
menin läpi joka blitzin checkpointin ja work undercoverin. Vaikeimpia maalipurkkeja oli chevrolet esceladen washingtonissa, saab washingtonissa ja tietenkin extra-autot oli kumpiki tarpeeksi vaikea saada. muita 100% läpimenneitä?

Ylös Bottom