Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mielipiteenne ylläpidosta?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

Arisalmi

New Member
Eli siis mitä te ihmiset ajattelette ylläpidosta (siis kaikkine moderaattoreineen jne.)? Ovatko he mielestänne täysiä puupäitä ja pidättekö heitä puolijumalina?

Itselläni on sellainen melko neutraali mielipide, en vihaa heitä enkä myöskään jumaloi. Mut hyvin on kyl hommansa tähän mennessä hoitaneet.
 
No ihmettelen kyllä suuresti millä perusteella sinne porukkaa värvätään. Siis huh huh! Välillä oikein vihaksi pistää. No ei kai! :p
No Konsolifin modeilla on monia samoja tapoja kuin ihmisillä.
He käyvät vessassa samalla tavalla (ainakin useimmat)
He syövät samalla tavalla
He hengittävät ilmaa
Katsovat telkkaria ja juovat kaljaa
yms. yms.
Kohdellaan heitä siis ihmisinä.
 
kyllähän ne on täysiä kusipäitä.. mutta niinhän olen minäkin. tässä taas yksi asiaton keskutelu kyl.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Warjo
kyllähän ne on täysiä kusipäitä.. mutta niinhän olen minäkin. tässä taas yksi asiaton keskutelu kyl.

Riippuu keskustelijoista... Tota rataa ku jatkat haukkumista voit voittaa itsellesi BANNIT... Ihan vaan noin niinku ystävällinen varoitus ;)

Edit: Kuka mun sigua muutti? Ei kai toi meinaa sitä mitä mä pelkään? Just ku neuvoin Warjoa :D

Edit2: Okei, parannan tapani :rolleyes:

Edit3: Aina kun kirjoitan jotain sigustani, ylläpito muuttaa sitä, miten te oikein ehditte???
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi
Riippuu keskustelijoista... Tota rataa ku jatkat haukkumista voit voittaa itsellesi BANNIT... Ihan vaan noin niinku ystävällinen varoitus ;)


Mulla on hyvät suhteet ylläpitoon. justhan mä kehuinki niitä. saintbert varsinkin on oikein asiallinen kusipää ;)
 
Warjo, sanoisin tuohon kommenttiisi jotain, mutta arvaa vaan uskallanko?? Ylläpito näyttää tarkkailevan minua.

*tarkistaa huoneen ylläpidon kameroiden varalta*

Edit: saanen kysyä että kuka ylläpidosta mun sigua terrorisoi? :confused:

Edit2: Hirvee typo, siitä olis saanu kaksmielisiä ajatuksia...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Warjo


Mulla on hyvät suhteet ylläpitoon. justhan mä kehuinki niitä. saintbert varsinkin on oikein asiallinen kusipää ;)

Niin, eikai kusipää aina ole haukkumanimi :D Voihan sitä olla kusta päässä ihan muutenkin vain... tai sitten ei... nämä ovat niitä elämän suuria salaisuuksia!
 
Tästähän taisi tullakin kunnon haukkumaketju :eek:

Tietääkös muuten joku että kuka mun sigua oikein "käsitteli"?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kaps
Hakkiz ja Haukka ruuls

Tulihan sielt sentäs jotain positiivista palautetta :)


feldon edit: Kyllähän sitä positiivista palautetta tulee, kun meillä on mahdollisuus muokata näitä teidän viestejänne. Tähän tapaan:

Jumaloin feldonia ja hänen jaloja piirteitään!
Ja kuinka hänen öljytyt rintalihaksensa pullistelevat auringon noustessa... Oooh..!
 
Todella hyvin hoitavat hommansa. Ja aika kauan ovat jaksaneet pyörittää tätä. Jatkakaa vain samaa rataa.

En taida tohon kusipää-keskusteluun lähteä mukaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ! Halo hullu !
Mitä mahtaa tarkottaa sul toi puutarhasakset?

Naksin keskustelun rikkaruohot ja joskus jotain muutakin, josta ei kuitenkaan keskustella tällä foorumilla...
 
Joskus tuntuu, että ylläpito on ainut, joka täällä keskustelee. Yleensä sieltä ne järkevimmät kommentitkin tulevat. Ihan asiantuntevaa porukkaa sanon minä.
 
Parhaat moderaattorit/ylläpidon jäsenet ovat täällä ja PeliVersumissa.

PeliPlaneetassa moderaattorit eivät oikein hallitse asiaansa. Mitä ideaa on tunkea turhalle aiheelle lukko (rumentaa sivuja ja hidastaa niitä) kun saman tien ne voisi poistaa, kuten täällä KonsoliFinissä yleensä tehdään.

Ja Peliplaneetassa jos yksi viesti pilaa koko threadin, ei sitä yhtä viestiä sieltä lopusta voi poistaa vaan on pakko lukottaa/poistaa koko aihe.

Eli kyllä täällä KonsoliFinissä nämä poijaat osaa asiansa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom