Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miellyttävin pelijulkaisija?

Vastaus: Miellyttävin pelijulkaisija?

Capcomia äänestin, mutta toki muitakin mielyttäviä löytyy kuten Konami ja LucasArts. EA ja Activision ovat ehkä vähiten mielyttäviä, sillä ovat julkaiseet muutamia aika vihastuttaviakin pelejä.
 
Vastaus: Miellyttävin pelijulkaisija?

Äänestäisin ehkä kaikkia tasapuolisesti sillä kaikilta pelintekijöiltä on jotain hyvää ainakin joskus ulos puskenut mutta silti on pakko antaa kahdelle myös miinusta pelien runsaista yleensä todella ärsyttävistä bugeista ja ne kaksi ovat Ubisoft ja EA.
 
Vastaus: Miellyttävin pelijulkaisija?

Moni noista julkaisee laatupelejä ja Take-Two Interactive on oma suosikkini. Onhan nuo pelijulkaisut viivästyneet monta kertaa esim. GTA 4 ja nyt odotuksessa olevat jatko-osat. Mutta sitten taas mieluummin hitsaavat kaikki palikat kunnolla kiinni ettei levitykseen päädy mitä tahansa kuraa. Se on hyvää palvelua niin tekijöitä kuin pelaajiakin kohtaan.

Plus peukalot siitä miten firma piti hienosti pintansa EA:n valtausta vastaan.
 
Vastaus: Miellyttävin pelijulkaisija?

* Sitten kuitenkin menin katsomaan uusia kuvia tulevista FFXIII-rahastuksista (varsinainen peli, Versus ja Agito), suoraan sanoen hirvittävää. Graafinen tyyli on aivan karmea eikä viesti ollenkaan siitä hienosta tunnelmasta, joka FF-sarjassa aikanaan oli. Rumaa, kuollutta ja tylsää, ja hahmot ovat kaikista pahimpia. Nyt kun Hironobu Sakaguchi on lähtenyt ja Yasumi Matsunokaan ei jäänyt luotsaamaan Final Fantasya, valtaan päästetty Tetsuya Nomura on pilannut koko sarjan. Tyypin designit olivat vielä hyviä kun häntä oli ohjaamassa ja rajoittamassa Sakaguchin ja Amanon kaltaisia ihmisiä, mutta nyt kun hän on päässyt johtoasemaan, on tainnut iskeä joko uupumus tai sitten täysi kritiikittömyyden puute, ja jälki on inhottavaa. Vanhana Final Fantasy -fanina tämä on erittäin surullista. Jos Squarelta ei pian tule uutta FFIV:n veroista merkkiteosta, Final Fantasy -sarja on minulle kuollut.
Vanha postaus sulta mutta nyt vasta huomasin ja en kyllä oikein ymmärrä. Final Fantasy XII spinoffit ja todella wanhojen pelien remaket on siis hyvä asia, mutta megamiljoonien uudet Final Fantasyt, joihin panostetaan mielettömästi on huono asia? Sille ei voi mitään, jos nykyinen tyyli ei sinua miellytä, mutta mieti nyt edes vähän mitä sanot. Aika positiivista palautetta kautta linjan saanut nämä uudet Final Fantsut muutenkin. Tai siis se, mitä niistä nyt on keretty näyttämään. Ja miten tällainen voi olla jonkin mielestä "rahastusta" tai "karmeaa"? Mielikuvitusta löytyy kuin Ghiblin leffoista konsanaan. Itse olen aina ollut ja olen edelleen Squareen todella tyytyväinen.
 
Vastaus: Miellyttävin pelijulkaisija?

Vanha postaus sulta mutta nyt vasta huomasin ja en kyllä oikein ymmärrä. Final Fantasy XII spinoffit ja todella wanhojen pelien remaket on siis hyvä asia, mutta megamiljoonien uudet Final Fantasyt, joihin panostetaan mielettömästi on huono asia? Sille ei voi mitään, jos nykyinen tyyli ei sinua miellytä, mutta mieti nyt edes vähän mitä sanot. Aika positiivista palautetta kautta linjan saanut nämä uudet Final Fantsut muutenkin. Tai siis se, mitä niistä nyt on keretty näyttämään. Ja miten tällainen voi olla jonkin mielestä "rahastusta" tai "karmeaa"? Mielikuvitusta löytyy kuin Ghiblin leffoista konsanaan. Itse olen aina ollut ja olen edelleen Squareen todella tyytyväinen.

Teksti ei olisi varmaan niin jyrkkää jos tästä olisi wii versio kanssa tulossa, kyllä saa aikamoiset nintendo kakkulat olla päässä jos kaikkien aikojen paras pelihahmokin on mii. Asiaan, Lucas Arts oli se joka sai täällä todellisia riemuhetkiä kokemaan, toisena kovana joukossa oli tietysti Square Enix FF sarjan legendaarisilla peleillä, tällä hetkellä en ole varma mikä nyt olisi sitten mielyttävin mutta Ubisoft on vahvoilla.

Edit: Eddyn kommenttia komppaan sen verran että EA on petrannut kyllä huomattavasti ja pelasti minun odotuslistalla olevan helmen Brütal Legendin.
 
Vastaus: Miellyttävin pelijulkaisija?

Jos olisi mahdollista niin Blizzard olisi ykkös vastaukseni. Joten Activision saa oman äänen..
 
Vastaus: Miellyttävin pelijulkaisija?

Stardock --> Calactic Civilizations 1&2 sekä Sins of a Solar Empire. Need I say more. Sinssiä Stardock ei tosin tehnyt, mutta julkaisi. Ja ovat mokomat vielä pc-pelejä. Pikkujulkaisija, mutta asenne kohdallaan.
 
Vastaus: Miellyttävin pelijulkaisija?

Take-Two Interactive. Ehdottomasti. Julkaissut maailman parhaan pelin, Grand Theft Auto: Vice Cityn, eikä muitakaan GTA:ita tule unohtaa.

Hyvänä kakkosena tulee Sony Computer Entertainment, joka on tuonut sellaista perushyvää pelattavaa Pleikkareille, mutta myös todellisia huippupelejä, joista voisi mainita PS3:n LittleBigPlanetin, Resistance 2:n ja mm. pian tuleva Killzone 2.

Kolmossijan ansaitsee paljon tavaraa ulos puskeva Electronic Arts. Julkaissut monia hyviä pelejä ja pelisarjoja. Uusia tulokkaitakin on tänä vuonna saapunut, esim. Dead Space ja Mirror's Edge. Taasen nämä EA:n urheilupelit eivät itseäni hetkauta.
 
Vastaus: Miellyttävin pelijulkaisija?

Paras puuttuu

Paradox, on julkaissut ja tehnyt parhaat pelini Europa Universalis 3 js Hearts Of Iron 2

Äänestin 2K koska on tehnyt Civit. GTA sarjaan en koske edes pitkällä tikulla.
 
Vastaus: Miellyttävin pelijulkaisija?

Ubisoftin ja lucasartsin välillä jouduin hetken miettimään sillä pidän todella paljon LAn star warseista etenkin star wars battlefront 2. mutta lopulta päädyin ubisoftin puoleen, sillä kun on yleisesti ottaen enemmän näitä hyviä pelejä
 
Vastaus: Miellyttävin pelijulkaisija?

Vain yksi piti valita, joten otin Namco Bandain*cough*Tekken*cough*.

Kyllähän monilla muillakin on miellyttäviä julkaisuja. Sonylta(tai näiltä nykyisiltä Pleikka eksluusivis-julkaisijoilta), Nintendolta ja Segalta(Sonicit) tulee myös kivoja pelejä.
Rockstar oli minulle enemmän yhden hitin ihme, kiitos GTA: San Andreasin.:D

Nintendolta on tullut toistaiseksi eniten hyviä moninpelejä, ja niissä ne loistaakin parhaiten minun pelimaussa. Mario Kartit, Smash Brosit sun muut ovat nannaa. Yksinpeleissä Nintendot eivät aina loista, mutta joskus(Legend of Zelda: Twilight Princess).
Segan Sonicit ovat lähinnä syy miksi tuen Segaa jotenkin, vaikka päin mäntyä mentiinkin Wiin
Sonic and the Black Knight-pelin kanssa.
Ratchetit ja Slyt olivat PS2 aikaan hirveän hyviä. PS3:n uusia omia titteleitä(jotka ovat mielestäni hyviä), kuten Resistance ja MotorStorm sisältävät jotain tosi hienoa ja kivaa.
Mutta taitaapi tuo Namco(Namco Bandai) viedä voiton, kiitos Tekkenin, sillä Tekken on ollut #1 suosikki pelisarjani 6 vuotiaasta lähtien(tai 5 vuotiaasta, en muista).
 
Vastaus: Miellyttävin pelijulkaisija?

Harkitsin Konamia, sitten muistin miten vaikeaa tuntuu olevan joidenkin pelejen eurooppaan tuominen. Activision Blizzardilla ja Microsoft Game Studiosilla on hyviä nimikkeitä mutta julkaisevat välillä roskaa.

Capcomille ääni, pelit lähes aina varmaa laatua. Vielä kun oppisivat hinnoittelemaan ja tekemään DLC:t paremmin niin olisi kaikki hyvin.
 
Vastaus: Miellyttävin pelijulkaisija?

Piti pistää Lucasartsille ääni. Vaikka ei niillä nyt viime aikoina kovasti hyviä pelejä oo tullut. Diehard SW fanina kaikki SW pelit tulee aina pelattua silti. Kakkosena ois ollut Sega tietenkin.
 
Vastaus: Miellyttävin pelijulkaisija?

Capcom, Sony, Microsoft, Konami. Ainuat jotka julkaisevat hyviä pelejä.
 
Vastaus: Miellyttävin pelijulkaisija?

Täysin yhdentekevä asia, vain pelit ratkaisevat.
(no, kaippa jotkut firmat julkaisevat päivityksiä paremmin, aika iso asia nykyään tämäkin.)
 
Vastaus: Miellyttävin pelijulkaisija?

konamia oli pakko äänestää koska sieltä tulevat esim. metal gear solidit :). seuraavaksi olisin äänestänyt sonya ta ubisoftia :)
 
Vastaus: Miellyttävin pelijulkaisija?

Äh, vaikee kysymys :) Muutamaa mietin, mutta valitsin Sony Computer Entertainment
 
Ylös Bottom