Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vanha postaus sulta mutta nyt vasta huomasin ja en kyllä oikein ymmärrä. Final Fantasy XII spinoffit ja todella wanhojen pelien remaket on siis hyvä asia, mutta megamiljoonien uudet Final Fantasyt, joihin panostetaan mielettömästi on huono asia? Sille ei voi mitään, jos nykyinen tyyli ei sinua miellytä, mutta mieti nyt edes vähän mitä sanot. Aika positiivista palautetta kautta linjan saanut nämä uudet Final Fantsut muutenkin. Tai siis se, mitä niistä nyt on keretty näyttämään. Ja miten tällainen voi olla jonkin mielestä "rahastusta" tai "karmeaa"? Mielikuvitusta löytyy kuin Ghiblin leffoista konsanaan. Itse olen aina ollut ja olen edelleen Squareen todella tyytyväinen.* Sitten kuitenkin menin katsomaan uusia kuvia tulevista FFXIII-rahastuksista (varsinainen peli, Versus ja Agito), suoraan sanoen hirvittävää. Graafinen tyyli on aivan karmea eikä viesti ollenkaan siitä hienosta tunnelmasta, joka FF-sarjassa aikanaan oli. Rumaa, kuollutta ja tylsää, ja hahmot ovat kaikista pahimpia. Nyt kun Hironobu Sakaguchi on lähtenyt ja Yasumi Matsunokaan ei jäänyt luotsaamaan Final Fantasya, valtaan päästetty Tetsuya Nomura on pilannut koko sarjan. Tyypin designit olivat vielä hyviä kun häntä oli ohjaamassa ja rajoittamassa Sakaguchin ja Amanon kaltaisia ihmisiä, mutta nyt kun hän on päässyt johtoasemaan, on tainnut iskeä joko uupumus tai sitten täysi kritiikittömyyden puute, ja jälki on inhottavaa. Vanhana Final Fantasy -fanina tämä on erittäin surullista. Jos Squarelta ei pian tule uutta FFIV:n veroista merkkiteosta, Final Fantasy -sarja on minulle kuollut.
Vanha postaus sulta mutta nyt vasta huomasin ja en kyllä oikein ymmärrä. Final Fantasy XII spinoffit ja todella wanhojen pelien remaket on siis hyvä asia, mutta megamiljoonien uudet Final Fantasyt, joihin panostetaan mielettömästi on huono asia? Sille ei voi mitään, jos nykyinen tyyli ei sinua miellytä, mutta mieti nyt edes vähän mitä sanot. Aika positiivista palautetta kautta linjan saanut nämä uudet Final Fantsut muutenkin. Tai siis se, mitä niistä nyt on keretty näyttämään. Ja miten tällainen voi olla jonkin mielestä "rahastusta" tai "karmeaa"? Mielikuvitusta löytyy kuin Ghiblin leffoista konsanaan. Itse olen aina ollut ja olen edelleen Squareen todella tyytyväinen.