Vastaus: Miesten jääkiekkoturnaus Vancouverissa 2010
Niin kävi mielessä, että hyvillä esityksille kenties tuonne Lehtisen paikalle voisi iskeä. Onko tuossa sitten Sakun ja Temen kanssa pakko olla kahdensuunnan laituri? Se on hyvä kysymys. Koivu nyt ainakin ihan ok hoitaa myös puollustusvelvoitteita.Lehtisen tai muun kahdensuunnan laiturin rooliin Leinosta ei kuitenkaan ole.
Juu itse olen kyllä jossain määrin ymmärtänyt ja hyväksyt nämä selittelyt tai sitten ihan oikeatkin syyt jättää esimerkiksi mömmömmön-kisoja väliin, mutta tämä alkaa mennä jo pikkuhiljaa yli hilseen. Ja kun lisäksi olen sen koulukunnan edustaja, ettei kitisijöitä Suomen väreihin perkules. Suomi on nimenomaan joukkue ja sielä vedetään siinä roolissa mikä on tarjolla - jos ei kiinnosta voi jäädä himaan. Ja nyt Kipperiä ei näytä tuon periaatteen mukaan kiinnostavan.Niin, tuolla tavalla on Kiprusoff käyttäytynyt jo pitkään maajoukkuetta kohtaan ja juuri tästä nimenomaisesta syystä mies pitäisi jättää pois kisoista. Kiprusoff kun ei kuitenkaan ole mitenkään ylivertainen muihin Suomen maalivahteihin verrattuna.