Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mietteitä massiivisesta kevätpäivityksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avanto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

avanto

New Member
Eli todellakin, tänään pitäisi se odotettu päivitys saapua (vai onko jo saapunut?). En itse pääse vielä laittelemaan Boksia piuhojen päähän, mutta varmasti myöhemmin sitten tänään. Paljon on kuitenkin uudistuksia luvassa ja toivottovasti kaikki toimii heti alkuunsa mutkattomasti, eikä mitään jäätyilyitä tarvitse kestää. Hienoa joka tapauksessa, että näinkin hyödyllisiä uudistuksia tuodaan. Itse odotan innolla ainakin Messengerin toimivuutta.

Minkä takia sitten avasin tämän ketjun? Noh, tämän ketjun tarkoituksena on toimia mielipiteiden välityksessä toimivana yleisketjuna, johon voi kirjoitella innostuneita onelinereita, käydä keskustelua tämän päivityksen mielekkyydestä, arvioida päivityksen tarpeellisuutta, kysellä ongelmiin vastauksia, vastata kysymyksiin ja niin edelleen - jos ihmiset vain sotimiseltaan kerkiävät. Mistä tahansa Päivitykseen liittyvästä siis toivottovasti syntyy keskustelua.

Jungle is Massive!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mietteitä massivisesta kevätpäivityksestä

http://www.xbox.com/fi-FI/community/news/springupdate.htm

Jaa, että huomenna se vasta tulee? Linkki tuohon huomenna tulevaan päivityksen esittelyyn yllä, jos joku ei ole vielä lähemmin tutustunut. Noh, joka tapauksessa, keskustelua sitten vaikkapa jo etukäteen noista ominaisuuksista tähän ja ennakkotunnelmia muutenkin.

Ja itse asiassa, tuo virallinen tiedote ei edes kerro tarkasti kaikkea uudistuksen alla olevaa läheskään, joten enemmän tietoa saa vaikka Konsolifinin uutisista (tästä ja tuosta).

TubezFIN sanoi:
Tulee vasta huomenna toi päivitys.

Eikö sen tänään pitänyt alunperin saapua? Enpä tosin itse sitä ole vielä saanut, vaikka sitä odottelin jo heti kotiintultuani.

Boxi tuli tänään takaisin Saksasta eli toivotaan ettei päivitys pistä lootaa uudelle euroopan kierrokselle...

EDIT: 7.5 oli ilmoitettu päivä...tiedä sitten..

m00se sanoi:
Boxi tuli tänään takaisin Saksasta eli toivotaan ettei päivitys pistä lootaa uudelle euroopan kierrokselle...

EDIT: 7.5 oli ilmoitettu päivä...tiedä sitten..
Ehkäpä se tulee myöhään 7.5 tuolla Ameriikan mantereella...

Mulla on odotukset melkoisen korkealla tämän kevätpäivityksen suhteen... Tuossa pitäis olla mukana VGA -fixi, joka lisää PC/Video -vaihtoehdon dashboardiin. Tämän ainakin pitäisi auttaa värien hailakkuuteen mun Sony 40W2000:lla VGA:ta käytettäessä. Mutta näyttäis tosiaan siltä, että päivitys tulisi vasta huomenna. Saakelin M$, kun kieroilevat noiden päivämäärien kanssa jatkuvasti :mad:

Se oli ilmoitettu että päivitys tulee 7. päivä alkavalla viikolla. Ja yleenshänä noi päivitykset on tullu tiistain.

Parannettua VGA-tukea odotellaan täällä innoissaan. Vähän värikkyyttä kuvaan kiitos, ja vielä nuo 50hz xbox ykkösen pelit toimimaan niin olen tyytyväinen. (Vai eikö tuo ole edes teknisesti mahdollista kun ei ole vielä fixattu?) H.264 tuellekin voi olla käyttöä, iPodissani on silloin tällöin joitain Eyetv rippejä joita on kiva katsoa töllöstä. Säästyn näin myös Appletv:n hankinnalta.

Tuosta Messengerin integroinnista toisaalta en ole niin innoissani. Käyn mieluummin jatkossakin mese-keskusteluni koneelta. Kuulemma myös trialit poistuvat vihdoinkin pelattujen pelien listasta. On sitäkin ominaisuutta saanut odottaa. Myös Dashboardin uudistukset ovat tervetulleita, sekavan oloinen se on ollut edelleen, vaikka viime patchissa hieman paranikin.

mikaju sanoi:
Tuosta Messengerin integroinnista toisaalta en ole niin innoissani. Käyn mieluummin jatkossakin mese-keskusteluni koneelta.

Tämä on toki totta, mutta siltikin on hienoa, että voi halutessaan kirjoittaa jotain pikaista kaverille ("korkki aukes" tms.), eikä tarvitse erikseen käydä tietokoneella kirjoittamassa (laittaa tietokonetta päälle, kirjautua Messengeriin...). Pikaviestimeksihän se nimenomaan tulee yli XO:n omien viestimien ja vielä kun se näppis tulee tohon ohjaimeen mukaan, niin voihan tuolla sitten ihan kunnollakin kirjoitella, jos niin haluaa, jos vain muuten toimii tuo Messengeri kunnolla Boksilla.

Sen verran meinaan olla varovainen, että odottelen pari päivää ennen kuin päivityksen asennan. Jos vaikka sattuu taas sutta ja sekundaa puskemaan linjoja pitkin boksille.

Vastaus: Mietteitä massiivisesta kevätpäivityksestä

mitä tuo vga päivitys mahdollistaa ja parantaa. Itse olen ostamassa uutta monitoria ja aion littää sen vga kaapelilla niin miten se päivitys parantaa asiaa?

Kyllähän toi tulee varmaan asennettua, vaikka ei pahemmin olekaan itselleni hyödyllisiä ominaisuuksia.

mikaju sanoi:
Parannettua VGA-tukea odotellaan täällä innoissaan. Vähän värikkyyttä kuvaan kiitos, ja vielä nuo 50hz xbox ykkösen pelit toimimaan niin olen tyytyväinen. (Vai eikö tuo ole edes teknisesti mahdollista kun ei ole vielä fixattu?) H.264 tuellekin voi olla käyttöä, iPodissani on silloin tällöin joitain Eyetv rippejä joita on kiva katsoa töllöstä. Säästyn näin myös Appletv:n hankinnalta.

Tuosta Messengerin integroinnista toisaalta en ole niin innoissani. Käyn mieluummin jatkossakin mese-keskusteluni koneelta. Kuulemma myös trialit poistuvat vihdoinkin pelattujen pelien listasta. On sitäkin ominaisuutta saanut odottaa. Myös Dashboardin uudistukset ovat tervetulleita, sekavan oloinen se on ollut edelleen, vaikka viime patchissa hieman paranikin.

Ostin VGA-piuhan itse kun hankin 1360x768 LCD:n, aiempi töllö oli 1280x720 3LCD jota käytin komponentilla. Tämä VGA on aivan fantastinen piuha eikä mitään säätöjä kaipaa, kuva kun toiselta planeetalta :D

Toki telkun tekijöillä onkin hallussa tuo miten VGA-liitin toimii, luki jo ihan pdf spekseissä mitä otetaan sisään mistäkin liittimestä muutenkin... (Fujitsu Siemens) Tuo wanha töllö kun oli Sonyn niin ei se olisi ottanut edes isompaa resoa kuin 1024x768 sisään = aivan yhtä tyhjän kanssa koko liitin....

Kovasti tuota odotetaan, messengerin takia. Se vaikuttaa ainoalta hyvältä parannukselta koko päivityksessä. Muista en ymmärtänyt hölkkäsen pöläystäkään. En kyllä tähän hätään taas muista oliko siinä messengerin kaltaista puheominaisuutta mutta toivottavasti on, ei tuolla ohjaimella kovin nopeasti saa tekstiä kirjoitettua :(

Juri sanoi:
Kovasti tuota odotetaan, messengerin takia. Se vaikuttaa ainoalta hyvältä parannukselta koko päivityksessä. Muista en ymmärtänyt hölkkäsen pöläystäkään. En kyllä tähän hätään taas muista oliko siinä messengerin kaltaista puheominaisuutta mutta toivottavasti on, ei tuolla ohjaimella kovin nopeasti saa tekstiä kirjoitettua :(

Xbox 360:n messenger ei ainakaan heti alkuun tue ääni- tai kuvakommunikaatiota.

Taitaakin tosiaan virallinen lausunto ollut, että tulee tämän viikon aikana, joka on sitten tulkittu väärin useasti. Odottavan aika on pitkä.

Tuon lisäksi pitäis MS:n suunnasta vielä tulla HD-DVD -pätsi, joka korjaa vaimeat ääet DD+ -ääniraidoilla... Sitä odotellessa :eek:

Ylös Bottom