Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mietteitä massiivisesta kevätpäivityksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avanto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mietteitä massiivisesta kevätpäivityksestä

mortsu sanoi:
"Windows Live Messenger is not available from a Windows Live child account."

Jaa siis että mitä? :mad: Se siitäkin toiminnosta sitten vuodeksi.

Niinpä niin... Tuommoista "erroria" pukkaa muutamalle muullekkin. Itse onneksi laitoin syntyvuodeksi -88. vaikka olenkin alaikäinen, niin eipä ole valittelua tullut :) Miten skandinaavis-näppis?! Ainoa vaihtoehto scriptaus? Miten tapahtuu?

avanto sanoi:
Mulla ei enää näy noita nollan trialeita tuolla achievementeissä, joka oli kyllä hyvä uudistus, tiedä sitten miksi sulla ei ne sieltä ole hävinnyt.

Pitää tosiaan vedellä sanoja sen verran takaisin, että näkyyhän nuo nollat siellä tosiaan vieläkin, vaikka ei tuolla achievement -osiossa ole noita trialeita (oliko niitä edes aikaisemminkaan?).

Tragedy sanoi:
Minulla on langallinen yhteys, ja tuo sama bugi ilmeni silloinkin. Vähän asetuksia säätämällä sai taas kuntoon. Ja päivityksen jälkeen konsolini ei enää löydä tietokonetta eikä näin voi kuunnella enää musiikkia...

Onko sun tietokoneessa windows media connect, vai toimiiko ne windows media player 11:n kautta keskenää. Suosittelen et hommaat ton windows media connectin, se on huomattavasti parempi. Jos osaat, ni mee sisälle adsl-boxiis ja koeta sieltä sallia xbox 360 sen ip-osotteen avulla.

Japle sanoi:
Niinpä niin... Tuommoista "erroria" pukkaa muutamalle muullekkin. Itse onneksi laitoin syntyvuodeksi -88. vaikka olenkin alaikäinen, niin eipä ole valittelua tullut :) Miten skandinaavis-näppis?! Ainoa vaihtoehto scriptaus? Miten tapahtuu?
Itse tässä juuri täytin 18, vaan eipä taideta live-tileissä tuota seikkaa huomioida, että ne pelaajat vanhenevat. :mad: Ja "vanhempani" s-postin salasana on hukassa, joten ei saa friends -listaankaan lisättyä ketään. :D How nice. Voihan sitä tietty uuden tilin tehdä, vaan kyllä noita gamerscoreja silmällä pitäen on tullut pelailtua..

Japle sanoi:
Itse onneksi laitoin syntyvuodeksi -88. vaikka olenkin alaikäinen, niin eipä ole valittelua tullut :)
No itse käytän gmail-osoitettani Live ID'nä ja se otti sillon gamerprofilea luodessa syntymäajan jotenkin automaattisesti. Tietoa pystyykö tuota Messenger-toimintoa saamaan auki Family Settingseistä? Itse en ainakaan löytäny. :confused:

Jenkki- ja japsitileilläni sai ainakin toistaiseksi ladattua roinaa. Ainakin ilmaista.

MP4-filu, joka pyörii PS3:lla ei toiminut. Boksi halusi ladata koodekin, mutta ei se senkään avulla toiminut. Filu oli tosin muokattu konvertterilla nimenomaan PS3:sta varten, joten tiedä olisiko tehnyt sille jotain hassua.

Eipä näy TVersityn kautta enää mitään :(
Onko muilla kokemuksia asiasta ?

sawe sanoi:
Eipä näy TVersityn kautta enää mitään :(
Onko muilla kokemuksia asiasta ?

Ei toimi mullakaan. Kokeilen tosin vasta ensimmäistä kertaa kun huomasin, että ei nuo .avi videot toimikaan. Mutta en tiedä johtuuko TVersityn toimimattomuus mulla vain itsestäni ja osaamattomuudestani. Mutta Messenger-ominaisuus kyllä yllätti positiivisesti. Parempi kuin odotin.

Tuo että s-posti osoitetta tuossa messengerissä ei pysty vaihtamaan pistää vihaksi :mad:
Mutta oletan, että tämä tullaan korjaamaan koska olen jo tavannut livessäkin ihmisiä jotka myös haluaisivat vaihtaa tuon osoitteen ilman uuden Live-acon luomista.

SaLe sanoi:
Tuo että s-posti osoitetta tuossa messengerissä ei pysty vaihtamaan pistää vihaksi :mad:
Mutta oletan, että tämä tullaan korjaamaan koska olen jo tavannut livessäkin ihmisiä jotka myös haluaisivat vaihtaa tuon osoitteen ilman uuden Live-acon luomista.

Kyllähän se korjataan, mutta eihän tässä mitään kiirettä ole ja tuleehan se syyspäivityskin onneksi jo kohta;)

Hmm.. laitoin niin että tuo muistaa messengerin salasanan... (tyhmä minä!) Mitenkäs tuon nyt saisi pois, nimittäin ei sitä aina haluaisi kirjautua sisään messengeriin, kun konsolin käynnistää.

ATomiH sanoi:
Hmm.. laitoin niin että tuo muistaa messengerin salasanan... (tyhmä minä!) Mitenkäs tuon nyt saisi pois, nimittäin ei sitä aina haluaisi kirjautua sisään messengeriin, kun konsolin käynnistää.

Mene sinne mistä kirjauduit sisäänkin. X-nappulalla kirjautuu ulos eikä konsoli enää sen jälkeen kirjaudu automaattisesti.

edit: kääk. Syön sanani, kyllähän se vain edelleen kirjautuu... :( Olen siis samassa liemessä.

Eikös tossa jossain ollu joku tehdasasetusten palautus? Sillä saattas lähteä (varmaan paljon muutakin lähee:))

jakestyles sanoi:
Mene sinne mistä kirjauduit sisäänkin. X-nappulalla kirjautuu ulos eikä konsoli enää sen jälkeen kirjaudu automaattisesti.

edit: kääk. Syön sanani, kyllähän se vain edelleen kirjautuu... :( Olen siis samassa liemessä.

Löysin, ehkä, millä tuosta pääsee eroon. Siellä uudella marketplace-välilehdellä on Account Management, josta kohta Live ID, ja sieltä saa unohtamaan salasanan. :)

Hemmetti, ei toista aveja vieläkään... Ihan turha koko media center yhteys kun voi katsoa vain MICROSOFT WINDOWS MEDIA VIDEO tiedostoja koska MICROSOFT ON KAIKKIVALTIAS JA JUMALA.

Ei näin... Vihaksi pistää. :mad:

Miten muuten on,vaatiiko messengerin käyttö kultajäsenyyden vai toimiiko hopeajäsenyydellä?

Thablad sanoi:
Miten muuten on,vaatiiko messengerin käyttö kultajäsenyyden vai toimiiko hopeajäsenyydellä?

Toimii hopeajäsenilläkin. Ohjaimella kirjoittaminen on vaan aika tuskaa.

Count_M sanoi:
Toimii hopeajäsenilläkin. Ohjaimella kirjoittaminen on vaan aika tuskaa.
Juu,kiitoksia tiedosta.Kävinki ostaa itelle jonku Microsoftin usb-näppiksen ja hyvin pelitti(ainut vaan että ne skandit puuttuu),pari kymppiä pulitin siitä ilosta

ATomiH sanoi:

Q: I dont want to automatically sign in to Live Messenger on my consolehow do I turn it off?
A: Sign in to Xbox LIVE, go to the Xbox LIVE blade, then select your gamercard and press A. Go down to Auto Sign-in and press A. You can set your preference for Xbox Live and Windows Live Messenger separately here.

Lähde: http://www.majornelson.com/archive/2007/05/09/some-dashboard-messenger-questions-answered.aspx

Hyvä että jenkkitili toimii moiteettomasti.
Tosin latasinkin päivityksen jenkkitililläni, tiedä sitten onko vaikutusta.

Ylös Bottom