Mikä ero Action Replaylla ja Max Drivella ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja churche
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

churche

New Member
Eli on jäänyt vieläkin epäselvaksi minulle mitä eroa kyseisillä tuotteilla on ? Tarkoituksenani olisi päivittää ESPN NHL 2K5 ja PES 4 rostereita. Onko kyseisten laitteiden yhteensopivuus sama eli käyvätkö Max Driven tallennustiedostot Action Replayn kanssa ? Eniten hämää Action Replayn hintapolitiikka, 8mb muistia vähemmän, mutta silti kalliimpi. Kokemuksia ?

Vastaus: Mikä ero Action Replaylla ja Max Drivella ?

churche sanoi:
Eli on jäänyt vieläkin epäselvaksi minulle mitä eroa kyseisillä tuotteilla on ? Tarkoituksenani olisi päivittää ESPN NHL 2K5 ja PES 4 rostereita. Onko kyseisten laitteiden yhteensopivuus sama eli käyvätkö Max Driven tallennustiedostot Action Replayn kanssa ? Eniten hämää Action Replayn hintapolitiikka, 8mb muistia vähemmän, mutta silti kalliimpi. Kokemuksia ?
Tietääkseni molemmat ajavat saman asian. Itselläni on käytössä Max Drive ja Action Replayn softa ja hyvin toimivat yhteen. Saman firman tuotteita kun ovat (Datel). Olen päivittänyt PES4-rosterit ja toimii mainiosti. Lisäksi omista Xbox-saveista saa hyvin tehtyä varmuuskopiot tietokoneelle.

Play.comista saa tuon Max Driven kotiinkuljetettuna vielä kohtuu halvallakin.

http://www.play.com/play247.asp?pa=stts4&page=title&r=XBOX&title=167038

Kiitos paljon !

Pistin tuon tilaukseen juuri play.com:sta.

ÄÄ! Tahtoo tollasen.. Harmi, että Suomesta ei taida löytyä. Kerran yksi amerikkalainen tyyppi esitteli Livessä mitä kaikkea kivaa saa Halo 2:seen..

Ylös Bottom