Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä netti PS3:een?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AleXei
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

AleXei

New Member
Kun tuo PS3 on nyt maaliskuussa tulossa osaksi elämääni niin pitäis myöskin netti hankkia. Minkä nopeuksinen mahtais olla riittävä? Lähinnä nettipelaamista ajatellen.

Vastaus: Mikä netti PS3:een?

512/512 riittää pelaamiseen. Kannattaa kysellä lähimmästäsi laajakaista yhtiöstä.

T4iZuuni sanoi:
512/512 riittää pelaamiseen. Kannattaa kysellä lähimmästäsi laajakaista yhtiöstä.

Riippuen vähän paikkakunnasta mutta ylipäänsä 1024/512 on hinta/laatusuhteeltaan parempi. Esim Tampereella eroa on (Elisalla) 2e/kk näiden nopeusluokkien välillä (22.90/24.90e). 2Megainen maksaakin sitten jo 36e/kk.

Itsellä 4/1 meganen. On kuitenkin mukavampi pelailla, kun tietää että kaista riittää.

Mulla on 6/ 512. Perkeleen welho, kun ei anna enempää uppia, mutta eiköhän se riitä.

Täng juu! Sitten vielä sellanen että pitääkö hankkia modeemi seinän ja PS3:n väliin? Liikkeistä kun olen kyselly ni toiset sanoo et tarvii ja toiset sanoo että ei.

AleXei sanoi:
Täng juu! Sitten vielä sellanen että pitääkö hankkia modeemi seinän ja PS3:n väliin? Liikkeistä kun olen kyselly ni toiset sanoo et tarvii ja toiset sanoo että ei.

Adsl tai kaapelimodeemiyhteys tarvitsee modeemin. Yleensä se operaattori keltä tilaat ehdottaa / kertoo sopimuksen tekohetkellä millainen modeemi tarvitaan tai kuuluu sopimukseen. Toisinaan noita modeemeja saa ilmaiseksi sopimusta vastaan toisinaan ne maksavat: Normi 4 porttinen adslmotu ~45e ja wlan versio ~60-100e
Tarvitset siis vain sen modeemin millä liität tietokoneen / PS3 nettiin.

Ylös Bottom