Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä on kaikkein yliarvostetuin peli/konsoli?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mun mielesta tuo metroid oli ihan tavallinen fps mika oli kenotekoisesti pidennetty vain silla etta pitaa juoksennella edes takaisin samoja reitteja
 
Eiköhän jätetä nuo peelojen viestit ihan omaan arvoonsa ja pidetään edes jonkinlaista tasoa yllä tässäkin keskustelussa.
 
Veikkaan että Halonhakkaajan viesti oli sarkastinen ja hänen mielestään Xboks on yliarvostetuin konsoli.
 
Kaikki eivät juokse grafiikan perässä. Xbox on mainio konsoli ja olen pelannut sitä monesti kaverin luona. Silti pidän enemmän PS2:sta, en koneen, vaan pelitarjonnan vuoksi. Turha tällaisista asioista on kiistellä. Jokaisella on oma mielipide ja tämä oli MINUN.
 
GTA: Vice Cityä ennen oli sellaista bullshittiä, että alta pois. Onhan se hyvä peli, muttei hypeensä ja arvostuksena arvoinen.

Konsoleista en mene sanomaan, kun kaikilla on omat hyvät/huonot puolet.

Yliarvostetuin peli(sarja) on - ainakin tuli ensiksi mieleen, EA:n jääkiekkosarja. :mad:
 
Taitaa koko EA olla yliarvostettu. Onhan firmalla toki pitkä historia, mutta välillä noita jokavuotisia rahastusjulkaisuja katsellessa alkaa tuntua, että on pojilla tainnut nousta pissi päähän kun ei mitään uutta viitsi tehdä. Yhtään EAn urheilupeliä en osta. menen mielummin itse ulos potkimaan palloa. prkle.

Ja mitä grafiikkaan tulee, en enää katso edes esirenderöityjä videoita kun niissä voi olla huono framerate. Katson vain pelien kuvia lehdestä. Ja luen takakansien hehkutukset grafiikasta. Miksiköhän ne vanhat nipapelit tuntui silloin niin hauskoilta? eihän niissä ole edes antialiasingia! :eek:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Flubber
Myös Sims-pelisarjan myyntiluvut (eritoten USA:ssa) hirvittää. Ostakaa kaikki 30 euroa maksava lisäosa, kun siinä saa kymmenen uutta huonekalua!:p

noh noh.. Oikeasta huonekalusta saa ottaa hyvällä tuurilla ehkä kuvan tuolla hinnalla.
 
Nostetaan tätä ketjua näin herran vuonna 2024.

Mikä on minun mielestäni yliarvostettu peli? No, Elden Ring. Vaikka aluksi pidin siitä yhtenä parhaimpana pelinä. Mutta en ole vieläkää pelannut peliä läpi, ja tuskin tulen ikinä pelaamaankaan.

Olen kova Soulsfani. Rakastin ensimmäistä ja kolmatta Dark Soulsia. Muut Fromin pelit eivät ole olleet ihan yhtä hyviä. Varsinkaan Elden Ring.

Pelattavuus Elden Ringissä on tietenkin aika samanlaista kuin kolmosessa. Eli todella hyvää siis toisinsanoen. Tässä on ongelma viholliset ja bossit. Niitä kierrätetään aivan liikaa. Tämä korostuu varsinkin silloin jos haluaa tutkia maailmaa. Ja sitähän on pakko tutkia jonkin verran. Ilman tasojen grindaamista tarinassa eteneminen on aivan liian tuskaista.

Bossit puolestaan ovat vain tylsiä. Vaikeitakin toki ovat aluksi. Mutta kieltämättä puuduttaa loputon iskujen lataaminen ja niiden pitkät combot.

Peli on myös aivan liian pitkä. Aikaisempien pelien tiiviimpi paketti toimi ainakin itselleni paremmin.

Peli ei ole huono, mutta aika yliarvostettu. Ei pääse omalla listallani Dark Soulsiin, Sekiron tai Bloodbornen ohi.
 
Ylös Bottom