Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä on PayPal ja kuinka sitä käytetään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -ari perkele-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Paypal?

Tyhmänä nyt pitää kysäistä tälläistä:
Minulla on Handelsbankenin tili ja Visa electron kortti. Tarkoittaako tämä sitä etten pysty kummallakaan tavalla maksamaan tuon Paypalin avulla?

Tyhmänä nyt pitää kysäistä tälläistä:
Minulla on Handelsbankenin tili ja Visa electron kortti. Tarkoittaako tämä sitä etten pysty kummallakaan tavalla maksamaan tuon Paypalin avulla?

Satavarma en ole, mutta ymmärtääkseni PayPal lopetti Visa Electronin tukemisen kokonaan, eli epäilen että et pysty. Paras keino lienee pankkiin marssiminen, ja Visa Debitin pyytäminen. Kortti on sinällänsä sama kuin Electron, paitsi että toimii kaikkialla. PERIAATTEESSA pitää olla säännölliset tulot, mutta todellisuudessa kai riittää ettei ole tili mennyt miinukselle ja rahan kiertokulku toimii tilillä molemminpuoleisesti tasaisena.

Satavarma en ole, mutta ymmärtääkseni PayPal lopetti Visa Electronin tukemisen kokonaan, eli epäilen että et pysty.

Juuri ostin yhden elektronisen lehden PayPal-tilillä, joka käyttää maksamiseen Osuuspankin Electronia. Mistähän tämmöinen tieto on peräisin ja kannattaako mutua levittää melkein satavarmana?

Juuri ostin yhden elektronisen lehden PayPal-tilillä, joka käyttää maksamiseen Osuuspankin Electronia. Mistähän tämmöinen tieto on peräisin ja kannattaako mutua levittää melkein satavarmana?

Jännä, sillä itselläni OP:n Electron ei tuonne toiminut, ja kun pankista asiaa kyselin niin sanoivat ettei Electronilla tuohon lafkaan ole enää asiaa. Olivat/Olin vissiin väärässä, my bad.

Vastaus: Mikä on PayPal ja kuinka sitä käytetään?

Itellä vielä n.2 viikko sitten toimi tuon OP:n kautta...kai se pitää jotain tilata ja testata :)

Ylös Bottom