Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä on..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Barca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä muutamia...

Hmm... no Ps2:lle varmaan syksyllä tuleva Timesplitters2 ja sitten Red Faction 2:kin on tulossa. Löytyy myös Soldier of Fortunea ja jos Hitman 2: Silent Assasin voidaan tässä tapauksessa räiskintäpeliksi laskea niin sekin on varteen otettava peli.

Näitä kyseilyitä tulee kyllä jo korvistakin ulos, mutta vastataan nyt noiden Folion listaamien pelien lisäksi: Elokuussa jenkeissä julkaistaan Socom: Navy Seals ja Tribes: Aeriel Assault nettiräiskinnät PS2:lle. Myös MOH: Frontline on ehkä korkeimalla odotuslistallani, vaikka kyseessä onkin sotapeli, eikä perinteinen FPS. Myöskin Deus Ex on tulossa Eurooppaan kohtapuolin.

Viimeksi muokannut moderaattori:
No esim. Timesplitters 2.
Red Faction 2:ta ja Tribesiä(varsinkin) saadaan vielä odottaa.
:mad:
No MOH:Frontline on tulossa!! :D :D

Minä odottelen peliä Aliens: Colonal Mariners, tai joku sinneppäin.
En tiedä kyllä milloin ilmestyy.

M.O.H:Frontline on toinen.

S.O.C.O.M tuntuu myös lupavalta, mutta vaatii toimivan nettiyhteyden.

Deus Ex ja No one lives forever olivat huippuja pc:llä. Mielenkiintoista nähdä kuinka hyvin PS2-käännös on onnistunut ja miten kooderit ovat saaneet padi-ohjauksen toimimaan. Kaikki edellytykset onnistuneeseen toimintanautintoon ovat olemassa, jos käännöstyö on hoidettu huolella.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman
Deus Ex ja No one lives forever olivat huippuja pc:llä. Mielenkiintoista nähdä kuinka hyvin PS2-käännös on onnistunut ja miten kooderit ovat saaneet padi-ohjauksen toimimaan. Kaikki edellytykset onnistuneeseen toimintanautintoon ovat olemassa, jos käännöstyö on hoidettu huolella.

Deus ex saanut peräti 6.3 pistettä ps2ign.comissa.. että se siitä huippupelistä. Muita saakin näköjään odottaa tosi kauan (Red faction 2 ja Timesplitters 2). MOH ei ideana kiinnosta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Barca

Deus ex saanut peräti 6.3 pistettä ps2ign.comissa.. että se siitä huippupelistä. Muita saakin näköjään odottaa tosi kauan (Red faction 2 ja Timesplitters 2). MOH ei ideana kiinnosta.

No metacritic.comissa ton saama arvostelujen kekiarvo on 83 pojoa, eli ei toi ainakaan huonolta näytä. Ei peliä kannata ensimmäisen lukemansa arvostelun jälkeen teilata, vaikka kyseessä olisikin ign. Itse ainakin odotan rauhassa, että peli rantautuu tänne Suomeen ja kun olen kokeillut jossain niin sitten otan vasta kantaa että onko peli hyvä vai huono.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maagiset

No metacritic.comissa ton saama arvostelujen kekiarvo on 83 pojoa, eli ei toi ainakaan huonolta näytä. Ei peliä kannata ensimmäisen lukemansa arvostelun jälkeen teilata, vaikka kyseessä olisikin ign. Itse ainakin odotan rauhassa, että peli rantautuu tänne Suomeen ja kun olen kokeillut jossain niin sitten otan vasta kantaa että onko peli hyvä vai huono.

No, omat mielipiteeni on olleet tähän asti ainakin yhteneväiset ignin kanssa. Ei se niin paljon voi erehtyä, että tuo osoittautuis huippupeliksi loppujen lopuksi. Mielestäni.

Ai Räiskintä

No jos MEGAMAN voi laskea räiskinnäksi tasohyppelyn lisäks. Uutta MegaMan..

t:matti

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Matador
No ite ootan tällähetkellä kovasti Hitman 2:sta. Se vaikuttaa lupaavalta, ykkönenkin oli todella loistava.

Tuleeko Hitman 2 muka PS2:elle vai oliko kyse yleensä räiskintäpeleistä?

Itse olen odotellut Alien: Colonial Marines peliä, kuvat siitä ovat aivan loistavia ja ilmeisesti pyörii ihan mukavasti. Pelistä ei ole vaan kuulunut mitään vähään aikaan ja syykin selvisi. EA siis tuottaa ton pelin ja pisti projektin vähäksi aikaa jäähylle, koska ei pitänyt tyylistä mitä tekijät (en muista firman nimeä) olivat tehneet. EA haluaa että peliä muutetaan selvästi yksinkertasemmaksi, joten hyvää peliä ei sitten (ilmeisesti) tulekkaan vaan EA:n aivoton räiskintä. On se kumma kun ei pelintekijät saa tehdä hienoa peliä tunnelmallisella juonella, koska isäntä haluaa julkaista pelin missä ei ole mitään uutta.

Mutta odotan myös Time Splitters2, RF2 sekä tietysti MOH:FL

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Liquit
Itse olen odotellut Alien: Colonial Marines peliä, kuvat siitä ovat aivan loistavia ja ilmeisesti pyörii ihan mukavasti.

www.gamespot.com, sieltä löydät videon tuosta pelistä. Se on tosin kuvattu käsivarakameralla ja on melkein vuoden vanha, mutta näytti pyörivän 30 framen kieppeillä. Nykyään ehkä paremminkin.

Ylös Bottom