Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä peli jouluksi ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja airedoion
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

airedoion

New Member
Non niin, eli pitäis saada pukinkonttiin yks peli, joten sanokaapa mielipiteitä.

Faktoja:

- Pidän räiskintä/seikkailu/puzzle/hyvä meininki -peleistä.
- En omista Xbox Liveä
- Plussaa olis, jos vois pelata kamun kaa (ja viel samal puolel)
- Dino Crisis 3 ? Onks kukaa pelannu? Ja entä Rising sun ?

Kiitti etukäteen !!!:D

Dino Crisis 3 on sellainen peli, johon ei todellakaan kannata koskea kilometrin pituisella kepilläkään. Ainakin demon perusteella karmeaa kuraa, valitettavasti, eikä pelissä ole mielestäni mitään pelottavaa.

Jos et vielä Knights of the Old Republicia omista niin se on paras tähän mennessä julkaistu Xbox-peli.. IMHO :cool:

-No Dino3 vois sit jättää suosiol pois.
-Kotor vois olla yksi
-Splinter celli pitäää hommata kyl mut ei viel
-Samoiten Max2, kun sen saa kuiteski aika halval vähä myöhemmin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan extreme_02
-No Dino3 vois sit jättää suosiol pois.
-Kotor vois olla yksi
-Splinter celli pitäää hommata kyl mut ei viel
-Samoiten Max2, kun sen saa kuiteski aika halval vähä myöhemmin

Kaverín kanssa voit pelata XIIIn läpi yhdessä ja sitten vielä vastakkain. Peli on laadultaan ihan hyvä mutta en ole itse kokeillut, kannattaa katella arvosteluja ja semmoisia niin saat jotain tuntumaa tyylistä. Metal Arms: Glitch in the system on myös pirun hyvä yksin/moninpeli raiskintä, mutta en ole sitäkään itse koittanut. Kummatkin ylläolevat ovat oma peräisiä räiskintä pelejä joissa voi pelata jotenkin 4 pelaajalla yhdellä boxilla. Onko sun kaverilla xbox että oisko system link plussaa? Dinocrisis kärsii jumalattomasta kamera ongelmasta, KOTOR on puhtaasti yksinpeliä ja niin myös Splinter Cell. Jos haet moninpelattavaa hupia sitä löytyy parhaiten urheilupuolelta Top Spinin muodossa ja myös ESPN hockey (NHL 2k4) on ehdoton ostos lätkäfanille josta on iloa isomallekkin porukalle.

Mutta olen sitä mieltä että paras vaihtoehto olisi xbox live starter kitin osto :D

Ylös Bottom