Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tietääkös joku viisaampi että saako tuossa G27:ssa ohjelmoitua nappeihin nuo samat Gran Turismo pikasäätö hommat kuin DFGT:ssä, kun siinähän on kuitenkin ne ohjelmoitavat napit.
Polyphony will really be the ones to know, BUT they really like out products and they've added great support for our wheels in the past.
Ajattelin lähinnä Prologueta tässä tapauksessaVaikea tuota on tietää, kun peli ei ole vielä ulkona
Ajattelin lähinnä Prologueta tässä tapauksessa
Luulisi että jos siinäkin toimisi G27 pikasäädöt, niin toimis sitten GT5:kin.
Tilasin wheel stand pro suoraan valmistajalta, SUOSITTELEN !! Tein tilauksen 17 päivä ja paketti tuli jo tänään. Hinta oli 109€ joka sisältää postikulut.
Suosittelen myös Wheel Stand Pron tilaamista suoraan valmistajalta! Itse tein tilauksen tänään aamulla ja tuntia myöhemmin tulikin jo e-mailia, että laittavat vielä tänään paketin postiin
Sama täällä. Tulee nopeammin, halvemmalla ja paremmalla palvelulla kun esim. verkkiksestä.Suosittelen myös Wheel Stand Pron tilaamista suoraan valmistajalta! Itse tein tilauksen tänään aamulla ja tuntia myöhemmin tulikin jo e-mailia, että laittavat vielä tänään paketin postiin
Ainakin G25:lle saa Prolossa ohjelmoitua ne säätönapit niin olettaisin, että GT5:ssa saa myös niin G25 kuin G27.
Pitää tältäkin suunnalta laittaa suositukset Wheel Stand Pron tilaamiselle suoraan valmistajalta. Maanantaina laitoin tilauksen G27:n telineestä ja tiistaina lähti postiin. Tänään laittoivat vielä seurantatunnuksen, jolla näkee Puolan ja Suomen postien sivuilta missä paketti matkaa. Palvelu ollut erittäin nopeaa ja ystävällistä. Monet suomalaiset liikkeet saisivat ottaa oppia kuinka asiakaspalvelu toimii.
Omani tuli tänään aamulla ovelle asti. 8.25 kävivät herättämässä Neljäntenä arkipäivänä tuli siis perille, kertakaikkiaan hieno homma. Itselläni ei toiminut seurantanumero sillä puolan postin sivulla, joten kannattaa tarkistaa myös Itellan sivuilta ennenkun rupeaa laittamaan hatemailia. Ja nopean GT5p-kokeilun jälkeen olen kyllä erittäin tyytyväinen ostokseen. Jee!
Verkkokauppa.comissa näyttäis olevan porschen ratteja ennakkotilattavana. Onkohan sellaset hyviä ja toimiiko GT5:ssä?