Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ///saMuli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: logitech g27 ei toimi

Rattini oireilee ...

Jos ratti ei toimi missään pelissä kunnolla lienee syytä viedä se takuun puiteissa takaisin myyntiliikkeeseen.

Kannattaa ensin varmistaa, että kaikki muut USB-laitteet on irti PS3:stä ennenkuin ratin siihen kytkee. Lisäksi GT5:ssä ratin on parasta olla ohjainpaikassa 2, eli käynnistä PS3 normaalilla peliohjaimella, jolloin se on ohjain 1 ja sen jälkeen kytke ratti.

Mitään ajureita tai muita asennuksia PS3:n kanssa ei tehdä vaan kaikki sellainen on kussakin pelissä itsessään mukana.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Terve.

Pitäisi rattipakettia ostella. Olen lukenut hyvää tuosta DFGT ratista, paitsi tuo poljinongelma. Entinen ratti fanatecin speedster 2 joka tuntui aluksi hirmu siistille, kuitenkin lyhyt kääntösäde ja lähinnä se, että kun rattia käänsi niin se joko kääntyi täydellä teholla tai ei kääntynyt ollenkaan, tuntui rasittavalta. Sillä ei kertakaikkiaan tehnyt mitään. Ja tuo 900 astetta onpi melkein pakko olla, koska tuo entinen hajosi viimeistään siihen kun nappas rajoittimeen kiinni.

Rattia ajattelin ensalkuun gtr4 peliin ja joihinkin ps2 rallipeleihin, kun en vieläkään omista ps3. Sitten kun aika koittaa niin ps3 ja siihen gtr5 on varma ostos + muut kuumat hitit.

Sitten kunhan tuota tietokonetta päivittelen ja suurempaan televisioon löydän rahani, niin jotain simulattorin poikasta pitäisi pelata johon en välttämättä kytkimiä tai H vaihteistoja tarvitse. Mielestäni vain lisää rikkoutuvia osia, kunhan itse ratti nyt olisi suht tunnokas. (alkaahan jotkut rekat, kuorma-autot ja varsinkin linja-autot olemaan jo automaatilla :P)

Eikös tuo nyt olisi hyvä ostos ihan tulevaisuutta ajatellen.

Kiitos
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Eikös tuo nyt olisi hyvä ostos ihan tulevaisuutta ajatellen.
Lyhyesti vastattuna: kyllä.

Kaikki oleelliset perustelut DFGT:n suhteen on mainittu ketjussa jo moneen kertaan, joten eikun omatoimisesti vanhoja viestejä lukemaan. (Nämä samat terveiset myös käyttäjälle peruspekka, joka kyseli samansuuntaisia uuden ratin hankkimisesta.)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Välillä siitä pääsee eroon sillä, että nykäisee ratin irti konsolista ja tökkää takaisin. Mutta 10 min sisään ongelma on takaisin.
Itse laiskana kokeilin irrottaa pelkästään ratin takaa polkimien johdon. Mulla riittää se "nollaamaan" tilanteen.

e: siis dfgt:n jarrut laahailee (jos ei selvinnyt tosta)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Anteeksi, muotoilin huonostin tuon kysymyksen.

Siis tiedän kyllä, että DFGT on hyvä, mutta lähinnä ajattelin sen toimivuutta gtr4 ja yleensä ps2 kanssa (nuo forcet vai mitkä nyt onkaan). Tuolla gtr4:lle kun taitaa olla omakin ohjaimensa.
 
Anteeksi, muotoilin huonostin tuon kysymyksen.

Siis tiedän kyllä, että DFGT on hyvä, mutta lähinnä ajattelin sen toimivuutta gtr4 ja yleensä ps2 kanssa (nuo forcet vai mitkä nyt onkaan). Tuolla gtr4:lle kun taitaa olla omakin ohjaimensa.

Ps2:n kanssa toimii hyvin, Itsekkin ostin Dfgt:n jälkeen ps2:n ja pelkästään ajopelejä siihen.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Hyvä juttu, kiitos, tähän halusinkin varmistusta. Seuraavaksi sitten etsimään sitä halveinta. Prismassa 99e ja loppu. Olisi ollut vain tuota langatonta 79e. Ironista vain ostaa noin kalliilla jos sitä jotkut ovat onnistuneet ostamaan melkein puolet halvemmalla.

Vähän päänvaivaa tuottaa myös tuo teline ratille. Onneksi täällä onpi monet tehneet omia nikkarointejaan joita aijon käyttää hyväksi. Sitä tehdastekosta en osta, koska periaatteessa tuon ratin ja telineen rahalla saisi sitten tuon g25 mallin. Netissäkin oli pakettihintaan g27 ja teline 350 dollaria eli ei paha sekään.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Pixmaniassa saa näköjään tuota g27 299e, mutta ei suoraan varastosta.

G27 on loppu Logitechiä myöten. Sitä ei saa mistään tällä hetkellä.

Ps. Jimm's myy 259€
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

G27 on loppu Logitechiä myöten. Sitä ei saa mistään tällä hetkellä.

Löytyy markettien hyllyiltä suoraan jopa Helsingissä. Hinta tietysti on kovempi kuin verkkokaupoissa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Löytyy markettien hyllyiltä suoraan jopa Helsingissä. Hinta tietysti on kovempi kuin verkkokaupoissa.

Ihan mielenkiinnosta. Millä hintaa marketit myyvät? 320€~ ?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Ainakin minulle logitechin kauppa näyttää "In Stock".

En tiedä missä noin näet, mutta itselläni näyttää Out of Stock, kun lisää koriin.

Ja ostakaa ihmeessä brittilaupasta jos siel o. Tulee eu virta adapteri mukaan ja on halvempi hinta.

Hmm, oisko vinkkiä mistä kannattaa katsoa? Muistaakseni amazonista taisin katsella ja siellä oli törkeän hintaisia...
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Hmm, oisko vinkkiä mistä kannattaa katsoa? Muistaakseni amazonista taisin katsella ja siellä oli törkeän hintaisia...


Siis tarkoitin Logitechin omaa verkkokauppaa, ja sieltä brittipuolta.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

En tiedä missä noin näet, mutta itselläni näyttää Out of Stock, kun lisää koriin.

Meh...niinhän tuo nyt näyttää. Töissä katselin niin näytti, että ois varastossa. Vakuuttavat sivut :D
 
olin yhteydessä Logitechiin ja pyysivät kokeilemaan laahaako jarru pc llä tai muilla kuin pd:n peleillä
. pystyykö joku testaa asiaa? mä oon myynyt kaikki vanhat pelini. kiitos.
 
Ylös Bottom