Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ///saMuli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kertokaapa kumpi ois parempi ratti noin niinku yleiseti ottaen, DFGT vai DFP? Ja myydäänkö tuota DFP:tä enää edes missään (aivan kuin oisin joku aika sitten vielä yhdessä liikkeessä nähny tommosen mut en oo varma) ja eikös tuon DFP:n pitäs käydä sekä ps3:een ja PC:lle mutta käykö DFGT PC:lle? Niin eli onkos nuissa nyt mitään isoja eroja jotka selvästi haittaa tai ilostuttaa käytössä?

Dfgt o dfp:n seuraaja, eli parempi malli.
Toimii myös pc:ssä.

Dfgt:ssä on kaikki napit jotka on pleikan vakio ohjaimessa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Onkos tietoa, että mistä voisi saada G27:n jouluun mennessä?
Ainoastaan, ehkä tuurilla löydät jostain kivijalka kaupasta...

Itse en löytänyt Jumbosta mistään kaupasta, huomenna kokeilen Itäkeskusta.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Mistä sais sellasen suhkoht halvan penkin johon sais ton g25 -ratin kiinni tai sitten sellasen telineen jolla vois pelata sohvalta käsin :cool: ei mielellään kovinkaan paljoa päälle satasen mielellään allekkin :rolleyes:

Pitäs saaha mahollisimman nopeesti vastaus, pitäs päästä gt5:sta pelailemaan mahdollisimman nopeasti :rolleyes:
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Sain isänpäiväksi tuollaisen DFGT-paketin ja eiköhän se jarru "laahaa". Monet ovat saaneet toimimaan avaamalla. Kysynkin, et saako polkimet auki siten, ettei ne sitten siellä mahdollisessa huolto/takuuvaihtopaikassa huomaa et on avattu?

Eli kannattaako avata vai lähettää vaihtoon?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Nyt on tapahtunu ultramunaus kele sentään...

Jotenkin mä olin unohtanut tilata Wheelstand Pro:n GT5:sen kaveriksi ja tänään sen aamulla tilasin. Eli ei varmaan toivoakaan, että se tulee loppu viikoksi perille :(

Nyt vähän harmittaa...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Nyt on tapahtunu ultramunaus kele sentään...

Jotenkin mä olin unohtanut tilata Wheelstand Pro:n GT5:sen kaveriksi ja tänään sen aamulla tilasin. Eli ei varmaan toivoakaan, että se tulee loppu viikoksi perille :(

Nyt vähän harmittaa...

Ai ai,nyt tuli paha moka sinulle,saat selville vasta sitten kun Pro:n saat miten peli toimii.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Nyt on tapahtunu ultramunaus kele sentään...

Jotenkin mä olin unohtanut tilata Wheelstand Pro:n GT5:sen kaveriksi ja tänään sen aamulla tilasin. Eli ei varmaan toivoakaan, että se tulee loppu viikoksi perille :(

Nyt vähän harmittaa...

Jos tilaat suoraan valmistajalta niin pienen pieni mahdollisuus on että ehtii loppuviikoksi. Itselleni lupailivat Wheel Stand Pro:ta tiistaiksi kun sen viime torstaina tilasin.
Tosin mainitsivat että GT5:n julkaisun takia toimituksissa voi olla viivettä :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Jos tilaat suoraan valmistajalta niin pienen pieni mahdollisuus on että ehtii loppuviikoksi. Itselleni lupailivat Wheel Stand Pro:ta tiistaiksi kun sen viime torstaina tilasin.
Tosin mainitsivat että GT5:n julkaisun takia toimituksissa voi olla viivettä :)

Suoraan valmistajalta lähti tulemaan... tai siis on tulossa (se mitään ole vielä lähtenyt tulemaan). Pitää toivoa parasta... Pitää tyytyä sitten vanhaan silityslauta -metoodiin jos ei ehdi.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Sain isänpäiväksi tuollaisen DFGT-paketin ja eiköhän se jarru "laahaa". Monet ovat saaneet toimimaan avaamalla. Kysynkin, et saako polkimet auki siten, ettei ne sitten siellä mahdollisessa huolto/takuuvaihtopaikassa huomaa et on avattu?

Eli kannattaako avata vai lähettää vaihtoon?
En omista ko. rattipoljinsettiä, mutta mikäli siinä ei ole mitään sinettitarroja ja käytössäsi on oikeankokoinen ruuvimeisseli, et voi jättää mitään jälkiä, joiden perusteella huolto voisi evätä takuun (ellet riko jotakin). Tuommonen jarrun laahaaminen luulisi johtuvan vaan jostakin jousen tms osan kiinniottamisesta runkorakenteeseen, ja luulisi olevan helposti korjattavissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Nyt on tapahtunu ultramunaus kele sentään...

Jotenkin mä olin unohtanut tilata Wheelstand Pro:n GT5:sen kaveriksi ja tänään sen aamulla tilasin. Eli ei varmaan toivoakaan, että se tulee loppu viikoksi perille :(

Nyt vähän harmittaa...

Itse tilasin toissa viikonloppuna telineen. Maanantaina tuli viesti, että teline lähtee keskiviikkona liikkeelle. Keskiviikkona sitten tuli seurantakoodi ja perjantaina posti olikin jo käynyt oven takana ja noutolappunen jätetty laatikkoon. Eli kahteen päivään se sieltä tulee kunhan vain lähtee ensin liikkeelle.

Pidä siis sormet ristissä, että viimeistään keskiviikkona liikkuu tai muuten menee ensiviikolle ;)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Itse tilasin toissa viikonloppuna telineen. Maanantaina tuli viesti, että teline lähtee keskiviikkona liikkeelle. Keskiviikkona sitten tuli seurantakoodi ja perjantaina posti olikin jo käynyt oven takana ja noutolappunen jätetty laatikkoon. Eli kahteen päivään se sieltä tulee kunhan vain lähtee ensin liikkeelle.

Pidä siis sormet ristissä, että viimeistään keskiviikkona liikkuu tai muuten menee ensiviikolle ;)

No niin, minähän tästä vaivautuneena lähestyin heitä ja vastaus oli lyhyt ja ytimekäs:

No chance, we are having a week delay... cheers, xxx

Eipähän tartte miettiä, että ehtiikö vai ei :)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Onkos tietoa, että mistä voisi saada G27:n jouluun mennessä?

Kuopion prismassa näkyi olevan, vaan taitaa olla turhan etäällä sinulle :)
Hintaakin oli "vain" hieman reilu 350€ muistaakseni.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

verkkokauppa.com siellä g27 ratti maksaa 270e
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Sain isänpäiväksi tuollaisen DFGT-paketin ja eiköhän se jarru "laahaa". Monet ovat saaneet toimimaan avaamalla. Kysynkin, et saako polkimet auki siten, ettei ne sitten siellä mahdollisessa huolto/takuuvaihtopaikassa huomaa et on avattu?

Eli kannattaako avata vai lähettää vaihtoon?

Kokeileppa ihan alkuun käyyttää sitä poljinsetin liitintä lennossa irti. Tuolla sain GT5TT:n aikaan tammikuussa hävitettyä laahaamisen parhaillaan monen illan ajaksi.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

1,5 vuotta sitten DFGT makso 70€ verkkokauppa.comista. Ihme et sen hinta on noussu. Silloin muissa kaupoissa se oli 130€ :)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Sain isänpäiväksi tuollaisen DFGT-paketin ja eiköhän se jarru "laahaa". Monet ovat saaneet toimimaan avaamalla. Kysynkin, et saako polkimet auki siten, ettei ne sitten siellä mahdollisessa huolto/takuuvaihtopaikassa huomaa et on avattu?

Eli kannattaako avata vai lähettää vaihtoon?

Itse fixasin tuon avaamalla viime kesänä, kun Prolossa laahasin niin maan perkeleesti, laahaus loppui seinään. Eilen avasin ja puhdistin ja tsekkasin kaikki valmiiksi, kun GT5 tulee niin ei sitten tarvitse säätää. Ei siellä tosiaan mitään ole mielestäni mistä kukaan huomaisi, että onko siellä ronkkinut jos vähänkin järkeä käyttää ja on varovainen.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Itsellä oli sama ongelma, avasin ja väänsin jousta hiukan ja homma lähti pelittämään.
Ja koko operaatioon meni n. 10 min.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Nyt tarvitaan apua. Eli toimiiko Logitech Momo Racing Force ps3:lla ja ennen kaikkea Gran Turismo 5:ssa? Entä kokemuksia kyseisestä rattipoljinsetistä? Onko parempi kuin DFGT ja kumpi kannattaa hankkia?

http://shop.sector.sk/img/logitech_MOMO_racing_force_feedback_wheel_963282-0914.jpg

Itselläni ko. ratti ja saat vastauksen tuohon, että toimiiko (toivottavasti) huomenna. Viimeistään to-pe, kunhan kusti saa pelin perille asti.

Täällä jännitetään sormet ristissä, että toimii. Hankinta listalla on kyllä G27, mutta se tuntuu olevan tällä hetkellä keräilyharvinaisuus. Eli jos ei toimi, niin joutuu häpäisemään GT5:en pädillä (en kyllä tiedä pystynkö siihen :()
 
Ylös Bottom