Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä selain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unreal-Hawk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Unreal-Hawk

New Member
Itse on tullut kokeilleeksi Operaa, mutta sitä parasta vielä olisin etsimässä. Ominaisuuksiltaan Opera on ilmeisesti paras, mutta itse olen vielä vähän hakusessa parhaan kanssa. Mitäs selainta itse käytätte N-Gagessanne(/S60-series luurissanne)?

Vastaus: Mikä selain?

netfront on yksinkertaisesti paras, kokemusta on 6600 osalta.
tosin, kun yrittää latailla jotain netfrontilla, niin se saattaa kaatua, kun yrittää avata tiedostoja.
Opera on ehkä muuten parempi, mutta se on taas niin hidas.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kyllä Opera taitaa olla ainoa vaihtoehto, mikäli haluat enemmänkin käpylällä surffata. NetFront toimii vielä jotenkin, muita kokeilemiani selaimia ei pitkään viitsi katsella jatkuvien kaatumisien yms. ongelmien takia (eipä noita kyllä montaakaan taida olla.)

Operan nostaa muiden yläpuolelle yksinkertaisesti parhaiten toimiva sivujen koon muunnos (ts. muuttaa tavallisen web-svun automaattisesti kännyn ruudulle paremmin sopivaksi.)

Kieltämättä Opera on hieman raskas koneelle mutta mieluummin se kuin täysin käsittämättömän sivun katselu tai NG:n jatkuva buuttailu.

Operalla pystyy melkein jopa jo surffaamaan :rolleyes:

Nämä tietysti täysin käyttäjän omia mielipiteitä :)

ainakin KonsoliFIN:in sivuja surffaa tosi sujuvasti netfrontilla. :) (joo.. tosi addikti)
muuten kyllä on täytynyt loppujen lopuksi turvautua aina oopperaan.

Ylös Bottom