Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Onko tämä teineille tarkoitettu topicci?
Well, minä olen kait paikkani jo löytänyt...
Kaikki elämän tavoitteetkin jo saavutettu? Mahdat olla onnellinen

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko tämä teineille tarkoitettu topicci?
Well, minä olen kait paikkani jo löytänyt...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Kaikki elämän tavoitteetkin jo saavutettu? Mahdat olla onnellinen![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SonJohn
Ittelle kävi just päin vastoin. Valmistuin musiikkitieteeltä ja nyt koodaan. Musiikkitiede on kiva juttu, joten onnea pääsykokeisiin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tuhnu
Miksi koodaat, vaikka musiikkitiede on kiva juttu?
Voiko musiikkitieteessä painottua taide-, populaari-, elektroni- tai perinnemusiikkiin jotenkin? Tai mitä kaikkia vaihtoehtoja niitä onkaan. Vai antaako koulutusohjelma sellaisen yleistietouden kaikista osa-alueista? Riippuu varmaan yliopistostakin tuo.
Menee vähän hölmöksi kyselyksi, mutta antakaa anteeksi. Minua kiinnostaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Jos vaikka saisin nämä Datanomi opiskelut käytyä loppuun jossain vaiheessa niin sitten voisi kattella uudestaan mitä tältäkin elämältä haluaa![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan super-sampo
must tulee rallin ajaja... tai roskakuski... tai sit must tulee pomo... tai tai ehkä mä pääsen siivoo mäkkärin vessoja. mistä sitä tietää ku... ku en omista kristallipalloo. tää on noloo![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Kaikki elämän tavoitteetkin jo saavutettu? Mahdat olla onnellinen![]()
En tiedä mitkä ovat kaikki elämäni tavoitteet, mutta kun oma kulta löytyy, on vakituinen kiva duuni ja muutenkin kaikki kohdallaan niin mitä sitä muuta kaipaamaan?...![]()
En tiedä mitkä ovat kaikki elämäni tavoitteet, mutta kun oma kulta löytyy, on vakituinen kiva duuni ja muutenkin kaikki kohdallaan niin mitä sitä muuta kaipaamaan?...![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Avioero?