Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
SerlokkiSarine sanoi:Aina veikeä ja aina yhtä pieni Dani Filth tuosa ylemmässä avatarissa
Luulin jo pitkään että olen ainut Anti-Flagin kuuntelija. Kyllähän työ punk -musiikki parhaiten iskee ainakin NYT! nyt pauhaa itselläni Green Dayn Basket Case. Unohtamatta aina ihanaa Bad Religionia, Offspringia ja Metallicaa.Sarine sanoi:Anti-Flag - What you don't know
Et todellakaan Tääläpäin punkki valtaa aina soittimet Bad Religion rok, Offspring ei rok, no Metallica on mitä on (loistava)Jankki sanoi:Luulin jo pitkään että olen ainut Anti-Flagin kuuntelija. Kyllähän työ punk -musiikki parhaiten iskee ainakin NYT! nyt pauhaa itselläni Green Dayn Basket Case. Unohtamatta aina ihanaa Bad Religionia, Offspringia ja Metallicaa.
Jankki sanoi:Luulin jo pitkään että olen ainut Anti-Flagin kuuntelija. Kyllähän työ punk -musiikki parhaiten iskee ainakin NYT! nyt pauhaa itselläni Green Dayn Basket Case. Unohtamatta aina ihanaa Bad Religionia, Offspringia ja Metallicaa.
On se mukava huomata että muutkin kuuntelevat punkkia täällä.Herojuana sanoi:Anti-Flag soi täälläkin suunnalla, muun samanlaisen soitannan ohella.