Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sarine sanoi:Ei todellakaan. 6.11 tulet Hämeenlinnaan Metal Festeille jossa Karma esiintyy. Lisätietoja voit kysellä minulta jos kyseinen festari kiinnostaa. (järkkäri en ole mutta infoa riittää )
The Sex Pistols - God save the queen
The Sex Pistols - Holidays in the sun
Hauska juttu sinänsä, että itse Hämeenlinnasta olen eikä korviini ole kantautunut minkäänlaista infoa Metal Festeistä.Lisä info siis ei ole pahitteeksi...Jos viitsit niin kerro ihmeessä enemmän.Sarine sanoi:Ei todellakaan. 6.11 tulet Hämeenlinnaan Metal Festeille jossa Karma esiintyy. Lisätietoja voit kysellä minulta jos kyseinen festari kiinnostaa. (järkkäri en ole mutta infoa riittää )
Itse olen Parolasta, muttei siitä sen enempää. Infoa on nyt täällä. Kaikkia joita kiinnostaa suomalainen metalli niin kannattaa ihmeessä vaivautua paikalle, kovia nimiä mukana. Konsolifin miitti? Meni hieman offtopikiksi.*UsT* sanoi:Hauska juttu sinänsä, että itse Hämeenlinnasta olen eikä korviini ole kantautunut minkäänlaista infoa Metal Festeistä.Lisä info siis ei ole pahitteeksi...Jos viitsit niin kerro ihmeessä enemmän.