Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä soi juuri nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feldon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Mikä soi juuri nyt?

Peaches - Fuck the pain away. Loistava biisi leffasta Lost In Translation. Koko soundtrack on tosi hyvä!

Seuraavaksi tulee Norah Jones - Over the Rainbow. Norah laulaa niin kauniisti, että ihan sydän sulaa... :)

Marillion - Marbles

Tiettävästi ainoa levy, jonka "vihosta" löytyy nimeni. No, ei kai ihan sen normaalin kaupassa myytävän yhden CD:n versiosta. Tämä oli jo toinen Marillionin levy jonka bändi rahoitti itse ennakkotilauksilla ilman levy-yhtiöitä. Ajoissa tilanneet (me kaikki yli 12000) saivat sitten nimensä spesiaaliversion 128-sivuisen "vihkon" kiitoksiin.

Michael Jackson - Don't Stop 'Til You Get Enough

Loistavaa musiikkia ei voi muuta sanoa..

Nyt soi... Ei, enää ei soi Sentenced. Nyt soi hieman erilainen bändi, ei tosin omasta "vapaasta tahdosta", vaikka ei kukaan pakotakaan kuuntelemaan. Pitää vain hyvää tarkoitusta varten kuunnella:

Savage Garden - To the Moon and Back

Ei kyllä kovin kaksinen siirappilaulu. Ja sopivasti tässä viestin kirjoituksen aikana vaihtui biisi, artistia en kerro, biisin nimen laitan:

X - Shadegrown

Eli kuka arvaa kyseisen kappaleen esittäjän ;)

Palkinnoksi saatte laittaa vaikka seuraavan viestiin tämän: :cool:

Wolf Parade - Grounds For Divorce.
Kyseinen bändi on pari kertaa vierrailut Helsingissäkin. Viime keikasta ei ole kauaakaan.

Edit: Joy Division - Love Will Tear Us Apart. Yksi parhaista kappaleista minkä olen koskaan kuullut. Ainakin yksi parhaista popkappaleista.

Jäänyt erittäin vakavasti soimaan päähän:

System of a Down: Vicinity Of Obscenity

Kolmatta päivää alitajunnassa Banana banana banana banana terracotta banana terracotta terracotta pie!
Vois jo pikkuhiljaa loppua ja tulla tilalle jotain muuta...

olge sanoi:
Edit: Joy Division - Love Will Tear Us Apart. Yksi parhaista kappaleista minkä olen koskaan kuullut. Ainakin yksi parhaista popkappaleista.
Tom Jones vetäisi Natalie Imbruglian kanssa hienon version kyseisestä biisistä Reload-levyllään. Loistava biisi.

Ja mulla soi edelleen Nätti päässä.

Vollust sanoi:
Jäänyt erittäin vakavasti soimaan päähän:
System of a Down: Vicinity Of Obscenity
Pitipä sattua, kuuntelin äsken ihan samaa.

Jos vaikka Soul Captain Bandia seuraavaksi.... :cool:

Karma sanoi:
Tom Jones vetäisi Natalie Imbruglian kanssa hienon version kyseisestä biisistä Reload-levyllään. Loistava biisi.
Hyvä että Oliver otti asian esille tänään virvoitusjuomien äärellä, nimittäin mähän olen lukenut ton biisin nimen ihan päin sukupuolielimiä päivällä. Tomppa ja Nataliehan siis lauloivat Reload-levyllä INXS:n biisin Never Tear Us Apart. Se sopiikin parivaljakon suuhun vähän paremmin kuin tuo joikkareiden rallatus.

Vollust sanoi:
Wolf Parade - Apologies to the Queen Mary

On muuten aivan uskomattoman hyvä levy!
On. Itsekin on tullut popitettua levyä jo kiitettävän paljon. Ootkos nähny kyseistä bändiä livenä? Itse en, mutta veljeni on kaksi kertaa ja ovat kuulemma kummallakin kerralla olleet hemmetin hyviä.

Wolf Parade - You Are A Runner And I Am My Father's Son.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom