Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä headsetti PS3 ja Xbox360 -konsolille

Lebe80

Well-Known Member
Heissan,

Ollut jo pitemmän aikaa tarvetta hommata headsetti, joka toimisi sekä Xbox360 että PS3-konsolissa. Itse olen sinnitellyt neljä-viisi vuotta pelkällä Xboxin mukana tulleella headsetillä, mutta nyt olosuhteiden pakosta, myös PS3-pelaaminen on tullut siihen pisteeseen, että mikkisetti on tullut pakolliseksi.

Olen katsellut erillisiä headsettejä, mutta optimiratkaisu olisi, että:

1) Laite toimisi molemmissa laitteissa ilman kauheaa kikkailua aina konsolia vaihdettaessa (kerralla kytkettäisiin, annettaisiin sen jälkeen olla). USB-dongelia pystyn vaihtamaan, mutta johtoja en haluaisi jok'ikinen kerta kytkeä tv-tason sijainnin vuoksi.

2) Laite olisi langaton.

3) Laite tukisi myös puheen lisäksi myös peliääniä (ei tarvitsisi yöaikaan huudattaa vahvarista kaikenlaisia räjähdysääniä).


Itseä on kiinnostanut Logitech F540, joka olisi hintansakin puolesta suurinpiirtein oikean hintainen, ja digimanuaaleja lukemalla näyttäisi, että molemmat konsolit pystyy kerralla kytkemään kiinni. Jos jollain kyseinen kapine ja tietää, että kytkentä molempiin konsoleihin onnistuu/ei onnistu, niin tästäkin saa mainita.
 
Ylös Bottom