Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä kirja on luettavana nyt?

Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Viimeisen Potterin suomennos on loppusuoralla ja tämän jälkeen olisi näin kesällä tarkoitus saada luettua tuota Ajan Pyörä-sarjaa eteenpäin. "Uusin" Remeskin olisi vielä lukematta... Hitsi kun ei ole hirveästi aikaa lukea muutoin kuin kesäisin.
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Hannibal luettu ja uhrilampaat seuraavana. Osaisiko joku neuvoa mistä saisin tilattua Punaisen Lohikäärmeen ja Nuoren Hannibalin?
Kirjaversiota tarkoitan ja suomiteksteillä vieläpä.:)

Hahaa!! Viimein se onni kääntyy kurjimmallakin! Löysin paikallisesta divarista Punaisen Lohikäärmeen kovakantisena ja suomiteksteillä hintaan 6 euroa :) Ja oli vielä ainut kappale. Aika munkki sanoisin! Tyylikkäästi itseään siteeraten :D
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Pratchett maratooni jatkuu Monstrous Regimentillä.

Valaistumisen etsintä Herman Hessen Arosudella (Der Steppenwolf)

Voimakasta tavaraa :eek:
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Täyttä RAWia; Markus Saiha

Jos harrastaa valokuvausta ja kuvien muokkausta, tämä opus on must have.
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Stephen Kingin Musta torni sarjan viimeinen osa on nyt puolessa välissä. Sitten on myös vielä Georgen Martinin Tulen ja jään laulun Kuninkaidein koitos kesken. Siinä mulle täksi kesäksi luettavaa...
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

A.C. Bhaktivedanta Swami Prabhupada: Krishna - Kaiken ilon lähde
Thich Nhat Hanh: Puhtaan maan polulla
Dan Simmons: Hyperionin tuho

Ei pysty yhteen kirjaan keskittymään kerralla :p
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

A.C. Bhaktivedanta Swami Prabhupada: Krishna - Kaiken ilon lähde
Thich Nhat Hanh: Puhtaan maan polulla
Dan Simmons: Hyperionin tuho

Ei pysty yhteen kirjaan keskittymään kerralla :p

Dan Simmonsin Hyperion-sarja on mahtava! Itse en ole vielä lukenut Endymion nousua. Tarvii jostain metsästää. Erittäin koukuttavaa ja hyvää sciffiä! :D
Itse juuri lopetin Markku Sadelehdon toimittaman Outoja tarinoita 4:n. Siinä oli 20- ja 30-lukujen kauhunovelleja mm. Lovecraftilta, Blochilta ja Howardilta.
Nyt alkoi John Steakleyn Vampyyrien metsästäjät (aika huttua, mutta ihan viihdyttävää lomalukemistoa;))
Stephen Kingin Musta torni sarjan viimeinen osa on nyt puolessa välissä. Sitten on myös vielä Georgen Martinin Tulen ja jään laulun Kuninkaidein koitos kesken. Siinä mulle täksi kesäksi luettavaa...
Ehkäpä paras koskaan lukemani kirjasarja. Mielettömiä oivalluksia Kingillä ja käsittämätöntä, kuinka tuon tarinan maailma ulottuu todella moniin herran teoksiin. Kerrassaan loistava valinta lomalle! Onnittelen.
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Dan Simmonsin Hyperion-sarja on mahtava! Itse en ole vielä lukenut Endymion nousua. Tarvii jostain metsästää. Erittäin koukuttavaa ja hyvää sciffiä! :D
Itse juuri lopetin Markku Sadelehdon toimittaman Outoja tarinoita 4:n. Siinä oli 20- ja 30-lukujen kauhunovelleja mm. Lovecraftilta, Blochilta ja Howardilta.
Nyt alkoi John Steakleyn Vampyyrien metsästäjät (aika huttua, mutta ihan viihdyttävää lomalukemistoa;))

Ehkäpä paras koskaan lukemani kirjasarja. Mielettömiä oivalluksia Kingillä ja käsittämätöntä, kuinka tuon tarinan maailma ulottuu todella moniin herran teoksiin. Kerrassaan loistava valinta lomalle! Onnittelen.

Hyperion on kyllä mahtavuutta jonka allekirjoitan. :)
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Hyperion on kyllä mahtavuutta jonka allekirjoitan. :)

No mutta niin on kyllä tuo Musta torni -sarjakin. Neljä osaa joskus muinoin lukeneena on kai pakko virkistää muistiaan ja lukaista ne uudelleen. Pääsee noiden "uusien" osien kautta sitten viemään tarinan viimein päätökseensä.
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

No mutta niin on kyllä tuo Musta torni -sarjakin. Neljä osaa joskus muinoin lukeneena on kai pakko virkistää muistiaan ja lukaista ne uudelleen. Pääsee noiden "uusien" osien kautta sitten viemään tarinan viimein päätökseensä.

On ne luettu myös, mutta ei jotenkin vaikuttanut niin vahvasti ehkä kuitenkaan kuin tämä Hyperion. Tai voipi johtua siitä että on työn alla ja jotenkin läsnä paremmin. Ei todellakaan kyllä huono ole tuo Kingin viritelmä. Suosittelen sitäkin <3
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Ehkäpä paras koskaan lukemani kirjasarja. Mielettömiä oivalluksia Kingillä ja käsittämätöntä, kuinka tuon tarinan maailma ulottuu todella moniin herran teoksiin. Kerrassaan loistava valinta lomalle! Onnittelen.

No joo, täytyy olla hieman eri mieltä:
Se lopetus hajotti mut ihan täysin, King halusi ilmeisesti easy way outin. Mä olin ihan pähkinöinä kun luin sen kirjan loppuun! Muuten kyllä erinomainen kirjasarja.
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Äänikirjana menossa tällä hetkellä James C. Collins & Jerry I. Porras - Built to Last: Successful Habits of Visionary Companies

Samalla menossa Gabriel Garcia Marquezin Sadan Vuoden Yksinäisyys. Juuri sain luettua Dostoevskin Karamazovin Veljekset.

Koneella odottaa noin 80 kirjaa, jotka käsittelevät MBA-tutkintoa tai valmentavat siihen. Kunhan jaksaisi pistää työpaikan printterit "hyöty" käyttöön.
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

No joo, täytyy olla hieman eri mieltä:
Se lopetus hajotti mut ihan täysin, King halusi ilmeisesti easy way outin. Mä olin ihan pähkinöinä kun luin sen kirjan loppuun! Muuten kyllä erinomainen kirjasarja.
Kingihän nimen omaan kieltää lukijaa tutkimasta pidemmälle. Se lopetus loppuu niin kuin tuollainen tarina vain voi. Mitään muuta tietä tuosta hommasta ei ulos ole. Niin suureksi se tarina kasvaa...
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Tällä hetkellä menossa Juha Vuorisen Veljekset Vaselin. Muut Vuorisen kirjat on tullu kans höristyä läpi viimeaikoina.
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Tällä hetkellä Stephen King - Musta Torni kirjasarja.... ykkösen loppusuoralla olen ja vaikka joku sanoi että ykkönen olisi pitkäveteinen, ei se sitä todellakaan ole ollut... katsotaan millaisia mestariteoksia ne jatko-osat sitten ovat.

E: Kaikkeuden Kivi- trilogia toistamiseen luettavana ja edelleen täyttä parhautta!
 
Ylös Bottom