Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä kirja on luettavana nyt?

Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Tuomas Vimman Toinen lähti liikkeelle. Yksi harvoja suomalaisia kirjailijoita, jonka tekstiä jaksaa lukea. Voisi suositella kuitenkin Easton Ellisin kirjoja ennen näitä, niin saa hieman näkökulmaa...no en tiedä mihin, mutta johonkin...
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Joululahjakirjat on luettu

Ensin meni Everett Truen Ramones kirja. Aihe kiinnosti mutta aikamoista huttua tämä oli.Hypittiin vuosiluvuissa ja haastattelua haastattelun perään. Kuvatkin oli vasta kirjan lopussa.

Viime yönä sain loppuun suomalaisen Kari Kosmoksen Bob Marley kirjan. Tämä oli edelliseen verrattuna mukavaa ja helpompaa luettavaa.

Tänään työn alle John Grishamin bestseller Playing for pizza jonka bongasin paikallisesta suomalaisesta. Kirjaa ei vielä ole suomeksi tullut mutta ei jaksanut odottaa.
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Ei ole enää luettavana mutta vielä hetki sitten oli, Mass Effect: Ascension. Ihan ok kirja, ehkä vähän tylsempi kuin edellinen mutta silti ihan mielenkiintoinen kirja.
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Kurt Vonnegutin Teurastamo 5 lukion äidinkielen kurssin takia. ;)
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Kurt Vonnegutin Teurastamo 5 lukion äidinkielen kurssin takia. ;)

Eihän tuo ole edes paha, itsellä oli yhdellä äidinkielen kurssilla luettavana 800+ sivuinen Dostojevskin: Rikos ja Rangaistus ja tehdä siitä 5 konseptin päiväkirja.

Mutta joo uusin Artemis Fowl tuli luettua tässä viime päivinä loppuun.
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Kertauksessa oli äskettäin Aarresaari, yksi parhaita kirjoja mitä on kirjoitettu.

Nyt luetaan The Surrealist Parade kirjaa.
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Halo: The Fall of Reach

On kyllä mahtava kirja, ja suosittelen kaikille, jotka ovat Halo pelisarjan faneja tai kiinostuneita siitä.
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Terry Pratchett - Carpe Jugulum! Ihan hauska on ollut puoleenväliin asti. Jännittää mitä lopussa tapahtuu...:D

Onkos kukaan lukenut Terry Pratchett - Viikatemies?

MAHDOLLINEN SPOIL
Se on kuulemma todella hyvä? Olen saanut sellaisen käsityksen että se kertoo siitä itse herra Kuolemasta?:rolleyes:
MAHDOLLINEN SPOIL
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Terry Pratchett - Carpe Jugulum! Ihan hauska on ollut puoleenväliin asti. Jännittää mitä lopussa tapahtuu...:D

Onkos kukaan lukenut Terry Pratchett - Viikatemies?

MAHDOLLINEN SPOIL
Se on kuulemma todella hyvä? Olen saanut sellaisen käsityksen että se kertoo siitä itse herra Kuolemasta?:rolleyes:
MAHDOLLINEN SPOIL

Siis lähes kaikki Pratchettin kirjat ovat erittäin hupaisaa luettavaa.
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Waltarin Sinuhe Egyptiläinen.. Tässä riittää luettavaa. Mulla on tästä vielä sellanen tietosanakirjan kokoinen painos.
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

No en paljon kirjoja lue, mutta jos voidaan laskea, niin Aku Ankan aikakone 9
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Nyt luen Johnny Deppin elämänkertaa.. :eek: Oon teinityttö.
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Raamattu, 66kirjaa sisältää, luen tällä hetkellä Jobin kirjaa.

Raamatun luettuani luen vaikka Taisteluni/Mein Kampf.
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Japanilainen puutarha suomalaisittain.

Jos sais vaikka kesäks inspistä ja pääsis pihamaalle möyrimään. ;)
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Adrian Goldsworthyn kirja Rooman puolesta. Faktakirja Rooman sotilaskomentajista alkaen Quintus Fabius Maximuksesta (n.275 eaa) ja päättyen Belisariukseen (n.550 jkr). Tällä hetkellä luen kappaletta Corbulon puuhasteluista Armeniassa vuonna 55 jkr.
Mielenkiintoinen ja hyvin kirjoitettu kirja. Jos Rooman historia kiinnostaa, niin suosittelen tätä ja myös kaverin muitakin tuotoksia.
 
Ylös Bottom