Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä nettiyhteys sinulla on kotona?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Joo, ADSL löytyy ja kyllähän sitä ps2:ta vois nettipelaamiseen käyttää jos vaan sopivia pelejä tulee eikä mitään erikoisia kustannuksia. en ole asiaan liikaa perehtynyt enkä siis ole varma minkälaisia maksuja nettipelaamisesta ps2:lla koituu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SolidT
Joo, ADSL löytyy ja kyllähän sitä ps2:ta vois nettipelaamiseen käyttää jos vaan sopivia pelejä tulee eikä mitään erikoisia kustannuksia. en ole asiaan liikaa perehtynyt enkä siis ole varma minkälaisia maksuja nettipelaamisesta ps2:lla koituu.
Se on pelikohtaista. Eli siis jos pelintekijä haluaa ottaa siitä jotain kuukausimaksua, niin silloin se maksaa, vrt. FFXI, mutta periaatteessa se on ilmaista niiden pelien osalta, jotka eivät vaadi mitään kuukausimaksuja.
 
Ei oikein vielä ole tullut kannattavaksi mikään kiinteä vaihtoehto, kun 56-motu tuottaa tuollaisen max. 10-20/kk puhelinlaskua. Katsellaan sitten kun Pleikkaripelejä alkaa ilmaantua, mitä voi mättää netissä...

3 n k ! n E
 
ADSL löytyy. Netissä tulee pelattua kaiken näköstä, lähinnä kokeilen demoja. Action HL taitaa olla ainut jota oon pelannut monta vuotta ;)
 
Mulla on kotona ihan tavallinen puhelin verkkoyhteys. En tiedä toisesta jutusta et pelaanko sit joskus.
 
Mulla on ihan tavallinen 56-motukkayhteys, joka on hinnoiteltu hyvin kustannusystävällisesti, nimittäin arkisin 18.00 - 06.00 ja vko.loppuisin pe 18.00 - ma 08.00 on kiinteä hinnoittelu (n. 25-30/kk). Muusta surffausajasta tulee ylim. kuluja.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Ja voittaja on pucilpet, onnittelut! Xshava ottaa yhteyttä!

pucilpet ei vastaa sähköpostiinsa, joten peli meni häneltä ohi. Jore arpoo uuden voittajan !

PS: Mikäli haluaa voittaa näissä kisoissa, kannattaa laittaa BBS tietoihin sellainen sähköpostiosoite jota lukee.
 
Ja tämän kisan uusi voittaja on

pep!

Onnittelut. Kannattaa olla kuulolla, kun XShava ottaa yhteyttä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Ja tämän kisan uusi voittaja on

pep!

Onnittelut. Kannattaa olla kuulolla, kun XShava ottaa yhteyttä.

pepille on nyt voitosta ilmoitettu ja hän vastasikin. Hänelle sitten lähtee WRC2 kun se ilmestyy.

Onneksi olkoon
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom