Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä nettiyhteys sinulla on kotona?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Kaapelimodeemi löytyy ja jos nopeus ei riitä PS2:lla verkkopelaamiseen niin yhteys lähtee kyllä vaihtoon vaikka sitten ADSL:ään.
 
ADSL löytyy langattomalla kortilla. Jos kortin saa upotettua nettiadapteriin niin tottakai pelaan netissä. Tony Hawk nelosta ja Gt onlinea odotellaan.:cool:
 
adsl

adsl on..vaikka aikaisemmin ollut kaapeli, nettipelaaminen ok ja
käytän yhteyttä ps2:ssa, jahka vaan mahdollista euroopassakin.
 
ADSL, Xbox on jo verkossa, DC työn alla ja PS2 heti vaan kun tajuan miten se onnistuu.
Ja jos tämän kisan voitan, valitsen Britney's Dance Beatin. Ihan vaan huumorin takia.:D
 
Konsolipelit ovat parhaimmillaan kaveriporukassa, kun kaikki ovat paikan päällä. En siis letkuta koneitani nettiin.
 
Tällä hetkellä kotona on modeemiyhteys, joka riittää juuri ja juuri sähköpostien lukemiseen ja vastaavaan pikkunäpertelyyn. Suuremmat sivukokonaisuudet, videot ja kaikenlaiset imuroinnit voi kyllä suosiolla unohtaa.

Nopeampi yhteys onnistuu sitten täältä korkeakoululta. Omat surffailuni olen siis keskittänyt niihin päiviin kun olen koululla.

PS2:sta en aio käyttää nettipelaamiseen, vaan jätän suosiolla ne hommat tietokoneelle.
 
ADSL on ja PS2 menee verkkoon jos löytyy jotain kiinnostavia pelejä. Näillänäkymin PC on ainut netissä kiikkuva laite.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kinder
adsl on ja kunhan se netti tännekkin nyt saatas niin heti menen kauppaan sen ostamaan
Kukapa meistä ei haluaisi ostaa omaa internettiä kaupasta...
Sitten kun mulla on oma internetti, niin sinne pääsee vaan mun kaverit.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg

Kukapa meistä ei haluaisi ostaa omaa internettiä kaupasta...
Sitten kun mulla on oma internetti, niin sinne pääsee vaan mun kaverit.

Puujalkavitsi:

Mummo meni tietokonekauppaan ja aikeissaan hankkia itselleen internetyhteyden.

Mummo: Haluvaisin ostoo intternetin, paljoko se makssaa?

Myyjä: Voi voi mummo, ei internet ole myytävänä, mutta meiltä saa edullisia internetyhteyksiä hintaan 10 e/kk.

Mummo: No voe tokkiinsa, olimpas töhmä. Otampa sitten semmosen intternetyhteyven hintaan 10 e/kk. Mitäs se tekköö markoissa.

Myyjä: Ai Markoissa? No yksi Marko riittää meille jos se vaan on kova tekemän töitä meille.


...tässävaiheessa myyjä on jo tikahtua omaan nokkeluuteensa
 
prkl!Vastasin väärin =)
ISDN löytyy...
PS2 pelejä verkossa en taida lähteä pelaileen. Tai no ei sitä tierä
 
Hikinen puhelinmodeemi löytyy ja täytyy myöntää, että joskus meinaa peliverkkarit revetä, kun laskujen maksaminenkin kestää välillä pitempään kuin nälkävuosi. ISDN on vahvassa harkinnassa, ADSL kiinnostaa myös mutta silloin täytys konekin vaihtaa. PS2 nettipelit kiinnostaa ihan simona, kun vaan joskus tulis vahvistus koska ne saapuu Suomeen..:confused:
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom