Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

En tiedä onko normaalia, mutta kun laitan oman G27:n kiinni koneeseen ja ratti alkaa kalibroimaan itseään, niin mikäli olen PS3 päävalikossa niin ratti pysähtyy millilleen keskiasentoon. Kun sitten käynnistän GT5:sen niin ratti kalibroi itsensä uudelleen ja jää aina hiukan vinoon. Onko tämä normaalia?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Mitä ihmeen g27:aa oot koittanut? :S

Dfgt keppi vs. G27 keppi...ei kyl voine puhua edes samas lauseessa. Ei se auton keppiä vastaa, mut dfgt keppi ei sovi edes lasten leluun.

Polkimissa sama tilanne, ei dfgt:llä pysty kunnolla ajamaan muuta kuin on/off kaasulla tai jarrulla (kärjistetysti) jos vertaa g27:aan.

Molemmilla rateilla peräjälkeen olen ajanut sekä gt5:sta, että proloa, sekä F1 2010:aa. Ja esim prolossa joka oli silloin parhaiten hallinnassa (gt 5 just ilmestynyt), niin kierrosajat parani useita kynnenyksiä, ja siinä missä dfgt:llä joutui ajamaan hampaat irvessä, pystyi g27:lla vain "ajelemaan".

Ero on myös ratissa ja sen tarkkuudessa siis aivan käsittämättömän iso. Rattivaihteista puhumattakaan.


Dfgt on hintaisekseen kerrassaan loistava ratti, eikä perus pelaajan missään nimesä kannata mennä muuta ostamaankaan, mutta kyllä g27 on jokaikisen lisäeuron arvoinen jokaisella osa-alueella.

OK. Se nyt vaan oli mun mielipide. ja mulla sellanen ongelma ps3 uusimman päivityksen jälkeen ei ees enää toi G27 toimi. onko muilla ollu sellasta ongelmaa? Saako sen päivitettyä vaiko muuten vaan rikki, alle vuoden vanha kaapissa pölyyntyy.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

En tiedä onko normaalia, mutta kun laitan oman G27:n kiinni koneeseen ja ratti alkaa kalibroimaan itseään, niin mikäli olen PS3 päävalikossa niin ratti pysähtyy millilleen keskiasentoon. Kun sitten käynnistän GT5:sen niin ratti kalibroi itsensä uudelleen ja jää aina hiukan vinoon. Onko tämä normaalia?

On normaalia..oon huomannut et eri pelit kalibroi ihan eritavalla, toisissa ratti jää vinoon, toisissa pyörii hitaammin kuin toisissa jne.


Ja deeku12, toki mielipiteitä saa olla. :) annoin oman näkemyksen perustuen siihen et testasin dfgt:tä ja g27: samana iltana samassa ajopenkissä samoilla peleillä. Ja samankaltaisia näkemyksiä on käytännössä kaikilla g27:aan vaihtaneilla.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Pystyykös niille fanatecin rateille säätämään expoa kääntymiseen?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Mikähän tossa mun DFGT:ssä on kun pelaan gt5 niin ratti heiluu suorallakin ja välillä saattaa tehdä jonkun äkkikäännöksen?:confused:
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Mikähän tossa mun DFGT:ssä on kun pelaan gt5 niin ratti heiluu suorallakin ja välillä saattaa tehdä jonkun äkkikäännöksen?:confused:

Tuo on ihan DFGT:n "ominaisuus" (muissakin Logitechin rateissa?). Eihän sitä nyt alle satasella aivan täydellistä rattisettiä saa :cool:
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Ostin tossa eilen logitech g27 ja pelailin gt5, mut mua alko askaruttaa onko ratti ehjä vai ei. kun aloin pelaa rallia niin ratti pitää outoo kolinaa huom vain ralli ja tuntu vähä niinku joku ratas hyppäis yli vai kuuluuko kysiseen ominaisuuteen. :eek: vastaukisia pian kiitos.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

G27:n yksi ärsyttävin ominaisuus valitettavasti. Ja tämän vuoksi en ostanut kyseistä kapistusta. Taitaa olla kuitenkin vaib gt5:ssa tuo kolina? Vai onko sama muissakin peleissä, sitä en tiedä.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Taitaa olla kuitenkin vaib gt5:ssa tuo kolina? Vai onko sama muissakin peleissä, sitä en tiedä.

Oikeastaan jokaisessa pelissä missä ajetaan soralla tai vastaavalla epätasaisella pinnalla se pitää tuota kolinaa. Rasittavaa kyllä.

Vähennä forcea niin kolinakin vähenee, mutta poistuu vasta kun on forcet pois.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Se Riippuu ihan pelin forceista, ainoastaan rallissa on niin rajut gt5:ssa.

Dfgt räminä oli samanmoista kokoajan. :D
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Ostin tossa eilen logitech g27 ja pelailin gt5, mut mua alko askaruttaa onko ratti ehjä vai ei. kun aloin pelaa rallia niin ratti pitää outoo kolinaa huom vain ralli ja tuntu vähä niinku joku ratas hyppäis yli vai kuuluuko kysiseen ominaisuuteen. :eek: vastaukisia pian kiitos.

Samaa tekee oma joytech nitro tri force, kuuluu varmaan siihen ralliinn tuo sitä soran realismia
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

YouTube - logitech g27
tässä viel oma video peli on f1 2010. epäillyttää kyl pahasti, jos tommonen on palautukseen lähtee.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Ostin tossa eilen logitech g27 ja pelailin gt5, mut mua alko askaruttaa onko ratti ehjä vai ei. kun aloin pelaa rallia niin ratti pitää outoo kolinaa huom vain ralli ja tuntu vähä niinku joku ratas hyppäis yli vai kuuluuko kysiseen ominaisuuteen. :eek: vastaukisia pian kiitos.

G27:n force feedback yrittää sorarallissa simuloida normaalista asfaltista poikkeavaa tien pinnan tuntumaa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

palautukseen lähti koko paska,ei voi ees iltasin pelaa ku lähtee niin järkky meteli
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

F1:ssä näytti saavan aika metelit aikaan kun väärin sääti fb:n, mut kyl pelintekijät ne surkeesti on tehnytkin.
 
Ylös Bottom