Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras sekä kaikki muukin ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Sitä paitsi eikös Thrustmasterin ongelmat ole pääpiirteittäin olleet T300:n kanssa? T500 sisältää myös jo hyvät polkimet, uudemman force tekniikan jne. Ennemmin mä sen ostaisin koska vain kun tuon.
Joo,tos ois varmasti yx hyvä vaihtoehto..ainut huono puoli on läpät ku ne ei pyöri ratin mukana,mut kai siihenki tottuis. Tai hommaa sit f1 tai gte ratin siihen ni sekin ongelma on ratkastu.Hintaahan se kyl nostaa vähintää 100e. Mut ennemmin maksaisin t500+gte ratista n.550e kuin g29:stä n.450e. T500:n saatavuus on kans pienoinen ongelma ainaki suomessa tällä hetkellä.

T500:n palautus % on nolla verkkokaupasssa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Kyllä näihin näkyy saavan rahaa uppoamaan, itse olen pikkuhiljaa ostellut lisäpalikoita, ei tunnu ihan niin pahalta kuin kertaostona.
Viimeisin hankinta on Thrustmasterin nahkaratti, ja olen ollut siihen niin tyytyväinen, että tuskin viitsin rakentaa oikeasta auton rinkulasta lisärattia. Toki halkaisija saisi olla hieman suurempi, mutta hyvin olen pärjännyt tuollakin.
Nahkaratissa on sama määrä toimintoja kuin T300RS ratissa, ja painikkeet on mielestäni sijoitettu nahkaisessa paremmin.
Toimii hyvin konsolissakin. PS, share ja options on oletuksena kierrettävässä + painettavassa napissa.
Kerkesin jo hommaamaan DSD:n adapterin, ja saattaisin luopua siitä, jos joku on kiinnostunut kokeilemaan oikeaa auton rattia. Adapteri on 3D tuloste ja siihen sopii 70mm reikävälin ratit.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Kyllä näihin näkyy saavan rahaa uppoamaan, itse olen pikkuhiljaa ostellut lisäpalikoita, ei tunnu ihan niin pahalta kuin kertaostona.
Viimeisin hankinta on Thrustmasterin nahkaratti, ja olen ollut siihen niin tyytyväinen, että tuskin viitsin rakentaa oikeasta auton rinkulasta lisärattia. Toki halkaisija saisi olla hieman suurempi, mutta hyvin olen pärjännyt tuollakin.
Nahkaratissa on sama määrä toimintoja kuin T300RS ratissa, ja painikkeet on mielestäni sijoitettu nahkaisessa paremmin.
Toimii hyvin konsolissakin. PS, share ja options on oletuksena kierrettävässä + painettavassa napissa.
Kerkesin jo hommaamaan DSD:n adapterin, ja saattaisin luopua siitä, jos joku on kiinnostunut kokeilemaan oikeaa auton rattia. Adapteri on 3D tuloste ja siihen sopii 70mm reikävälin ratit.
Eli se on GTE ratti mut nahkasena. Mä kans tykkäsin nappien sijoittelusta. Nyt mul on t300rs ratti(kaksi ensimmäistä oli gte),ja oli kyl outoa käyttää ratin nappeja ku oli jo tottunut gte rattiin. Mistä muuten hommasit sen nahkaratin? Aika huonosti niitäki ollu saatavilla.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Juu hyvin pitkälle sama ratti kuin GTE, hankin Amazonin kautta.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Kyllä näihin näkyy saavan rahaa uppoamaan, itse olen pikkuhiljaa ostellut lisäpalikoita, ei tunnu ihan niin pahalta kuin kertaostona.
Viimeisin hankinta on Thrustmasterin nahkaratti, ja olen ollut siihen niin tyytyväinen, että tuskin viitsin rakentaa oikeasta auton rinkulasta lisärattia. Toki halkaisija saisi olla hieman suurempi, mutta hyvin olen pärjännyt tuollakin.
Nahkaratissa on sama määrä toimintoja kuin T300RS ratissa, ja painikkeet on mielestäni sijoitettu nahkaisessa paremmin.
Toimii hyvin konsolissakin. PS, share ja options on oletuksena kierrettävässä + painettavassa napissa.
Kerkesin jo hommaamaan DSD:n adapterin, ja saattaisin luopua siitä, jos joku on kiinnostunut kokeilemaan oikeaa auton rattia. Adapteri on 3D tuloste ja siihen sopii 70mm reikävälin ratit.

Minä myös pikkuhiljaa hankin osat, yhteishinnalla ei ole väliä kunhan ei tarvi kerralla kaikkea hankkia.
Vaihteisto pitäisi hankkia tulevan kuukauden aikana ja samaten se rattiadapterikin tulevan kuukauden loppupuolella, voin ostaa sen pois silloin jos sulla on se vielä :)
Samalla mä mietin että ehkä mä otan nuo G25 polkimet käyttöön myös (adapteri tais olla joku alle 30€ posteineen?), ei jaksa odottaa niitä PRO-pedaaleita loputtomiin, onko niitä edes tulossa ylipäänsä, näyttää melko huonolta :rolleyes:
 
Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin li...

http://youtu.be/_6fJnvNYohQ

G29 juttua.

Edit: vahvisti vain omaa näkemystäni. T300 ennemmin ja jos polkimet häiritsee, ostaa siihen paremmat polkimet. Hinta on noin sama.
Tai jos pelottaa t300, niin ostaa T500:n valmiiksi paremmilla polkimilla. Taitaa olla jopa hivenen halvempi.

Tuntuma on paljon parempi hihnavedolla, kuin ratas tekniikalla. Hinta on vain yksinkertaisesti aivan liian kova.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin li...

http://youtu.be/_6fJnvNYohQ

G29 juttua.

Hinta on vain yksinkertaisesti aivan liian kova.

Tämähän se on mikä tässä tekeleessä on arvottu vähän väärällä bingonumerolla :D Katotaan mitä se on vuoden päästä.
Eikös tuo T300 hinta tullut myös alaspäin alusta jonkinverran, toki se on vieläkin kalliimpi kuin voisi olettaa koska autopelejä alkaa vasta nyt tulemaan ulos PS4:lle kunnolla ja hinnan laskua voi odotella parikin vuotta vielä :rolleyes:
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Itellä ollut jo kohta vuoden t300 rs käytössä ja toiminut kuin unelma. Ratin tarkkuus on aivan eri luokkaa, kuin g27:ssa oli. Eikä ratin kanssa ole ollut mitään ongelmia. Mielestäni paras ratti, mitä ps4:lle on tarjolla.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Murheenkryyni t300rs. Olisikohan tuolla project cars pelillä itsessään vaikutusta näihin rattihajoamisiin vai onko laatu tosiaan näin heikkoa mitä katsoo huoltoprosentteja?

Sen olen oppinut suodattamaan näiltä sivuilta että he joilla esimerkiksi ratit pelaa kuin pitääkin eivät kommentoi sitä toimivuutta mitenkään eikä tarvitsekkaan, mutta he joilla ongelmia on, tuovat sen heti palstoille ja tuntuu että kaikki myytävät tuotteet hajoaa käsiin vaikka totuus on toinen.

En todellakaan moiti näitä hajoamisilmoituksia koska oli hyvää tai huonoa niin aina näistä keskusteluista saa enemmän irti kuin jonkin maksetun mainoksen hehkutuksista ja tyhjistä lupauksista.

Mikä siinäkin sitten mahtaa olla että tuo t500 muka toimii ja kestää niin paljon paremmin kuin t300... tulispa logitekiltä tämmönen hihnavetonen ratti 'vanhalla' luotettavuudella niin siitä voisi sen 500 euroa nakata tiskiin hyvillä mielin.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Menee vaikeaksi, toisaalta meni luottamus Thrustmasteriin, mutta Logitechin tekniikka mietityttää. No onneksi on aikaa miettiä, jos odottelisi tuon Logitechin myyntiin tuloa ja kunnon arviot siitä kaikesta huolimatta.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Nakkaampa nyt sitten omankin lusikkani tähän soppaan. Minulla on ollut koko logitechin kirjo dfgt/g25/g27 ja kaikki ajoi asiansa. Dfgt;n polkimien kanssa oli suurimmat ongelmat, muutenhan nämä toimi kuten tuon hintaiselta vehkeeltä voi odottaa. Mutta vasta thrusmaster T500R räjäytti potin, uskomattoman laadukas/tarkka peli, voi suositella. Ajelin aluksi sillä g27;n polkimilla adabterin läpi, mutta vasta omat polkimet kruunasi paketin. Voinkin varauksetta suositella, kuten olen kaveripiirillenikin suositellut T500RS pakettia. Edes pikkuveli T300RS ei saa minun suositusta, olen kuullut siitä liika paljon ongelmia. Näillä mennään. Ainiin jos joku päivä minulla on 1,2K€ ylimääräistä, ostan parasta Fanatechiä, sillä pääsee seuraavaan sfääriin!!!
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Murheenkryyni t300rs. Olisikohan tuolla project cars pelillä itsessään vaikutusta näihin rattihajoamisiin vai onko laatu tosiaan näin heikkoa mitä katsoo huoltoprosentteja?

Tässä on ihan asiaakin, nimittäin T500RS:llä Project Carsissa pitää käyttää käsittääkseni isompia asetuksia kuin T300RS ratilla ja kyllähän tuossa pelissä on itsessään (oli, päivitys!) niin isot forcet ettei mikään ratti sellaista kestä pidemmän päälle, tästä syystä kait T500 kestää paremmin.
Mä olen aika vakuuttunut että se johtuu tuosta pelistä itsestään kun ei noita hajoamisia tunnu kuuluvan esim. Driveclubia pelatessa. Vielä kun miettii että tuossa PCarsissahan forcet sekoilee välillä omiaan joten ei se ole mahdotonta että se hajottaa ratin :rolleyes:
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Toki pcarsin "omituiset" forcet ehkä auttaa hajottamaan noita t300:a. Mut mun eka t300gte hajosi vain ja ainoastaan ps3/gt6:n käytös.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Kyllä se T300 kestävyys oli puheenaiheena jo viimevuonna, eli ei millään pcarsin syytä.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

En usko minäkään että mikään peli vois hajoittaa ratteja. Kyllä jokainen ratti ainakin pitäis olla suunniteltu niin että se kestää ongelmitta maksimi forcen mitä pystyy antamaan.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Oon tässä miettiny tota ratin ostoo niin mitä siin kantsii ottaa huomioon ja mitä suosittelisitte?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Vain Dirttiä ratilla pelannut ja silti hajosi. Tuskin pelistä kiinni.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Oon tässä miettiny tota ratin ostoo niin mitä siin kantsii ottaa huomioon ja mitä suosittelisitte?
Ite jos nyt oisin ekaa rattiani hamkkimassa ps4:lle,miettisin paljonkohan sitä tulis käytettyä ja lukisin näitä rattijuttuja eri foorumeilta. Ehkä ostaisin T500RS:n tai kokelisin T100::a ensin. T300:n on pirun hyvä ratti ajettavuudeltaan yms. Mut sen kestävyys on kyl nyt tämänkin foorumin käyttäjien perusteella kyseenalainen. Joillakin on kestänyt hyvin julkkarista asti ja joillakin hajonnu melkein heti. G29 on "hyvä" mut häviää ajettavuudessa yms T300/500:lle ja on vanhaa tekniikkaa ja hinta on TÖRKEEN KALLIS. Fanatecilta löytyy myös hyviä ratteja,mut SONY ei tue sitä..fanatec toimii ainoastaan tällä hetkellä ps4:lla PROJECT CARSissa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Ja takas G29-aiheeseen:
G27:n shifteri siis näyttäisi olevan yhteensopiva G29:n kanssa. Ei siis tarvitse investoida tuohon palikkaan jos sellainen jo on (G27:n).

Yhä olen T300RS:n kannalla, mikäli rattia pitää suositella. Sen verran makoisaa on meno! Herkkä se on tosin. Nyt uudella ratilla olen hyvin varovainen ffb:n kanssa ja vältän maksimivoima-arvoja. En tosin ikinä millään ratilla ole maxeja käyttänyt.
T300RS:n eduksi voin laskea uudemman tekniikan ja ratin mukana kääntyvät läppävaihteet vrt. T500:een. Makuasioita..

Mutta, mikäli tämä toinenkin T300 pettää, tulee minulle G29, make no mistake. Sen verta luottoa Login tekniikkaan löytyy minulta.
Koputan puuta.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Ja takas G29-aiheeseen:
G27:n shifteri siis näyttäisi olevan yhteensopiva G29:n kanssa. Ei siis tarvitse investoida tuohon palikkaan jos sellainen jo on (G27:n).

Yhä olen T300RS:n kannalla, mikäli rattia pitää suositella. Sen verran makoisaa on meno! Herkkä se on tosin. Nyt uudella ratilla olen hyvin varovainen ffb:n kanssa ja vältän maksimivoima-arvoja. En tosin ikinä millään ratilla ole maxeja käyttänyt.
T300RS:n eduksi voin laskea uudemman tekniikan ja ratin mukana kääntyvät läppävaihteet vrt. T500:een. Makuasioita..

Mutta, mikäli tämä toinenkin T300 pettää, tulee minulle G29, make no mistake. Sen verta luottoa Login tekniikkaan löytyy minulta.
Koputan puuta.

TH8A toimii myös mutta vie yhden USB-paikan konsolista.
Eipä tuo vaihteisto G29:lle ole edes kallis kun alle 60€. Eikös G27 vaihteisto ole vain H-kaavio eli ei sekventaalia ollenkaan? En tosin tiedä onko G29:lle suunniteltu vaihteisto myös samanlainen...
Itse en tiedä yhtään mitä teen jos tuo T300 hajoaa, on vähän fiilikset että T500 olis harkinnassa mutta G29:ä en osta ennen kun siihen tulee jokin rattimodi, en pidä yhtään tuosta ruorin ulkonäöstä ja jos se on halkaisijaltaan sama kuin G25 niin menee vaihtoon heti, se oli nimittäin aivan liian pieni.
 
Ylös Bottom