Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras sekä kaikki muukin ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Ainakin tuo T500 kiinnitysrauta näyttää ihan samalta kuin omassa Wheel Stand Prossa joka on T300 malli. Lisäksi tuli kiinnitys raudat polkimille joissa ei ole ruuvi kiinnitystä.
[video=youtube;exIxEz3OFw8]https://www.youtube.com/watch?v=exIxEz3OFw8[/video]

Noihin on muuten aika lähiaikoina kai tullut vaihdekepeille omia lisäosia telineeseen. Näkyy olevan ennakkotilattavissa suoraan valmistajalta.
[video=youtube;8s1DQ0e946Q]https://www.youtube.com/watch?v=8s1DQ0e946Q[/video]
http://wheelstandpro.com/products/wheel-stand-pro-rgs-module

Joo,samanlaista lattaahan se on,reiät voi olla eripaikois. Mut taitaa nykyää olla latassa kaikkien pedaalien kiinnitysreiät.

Ton shifteritelineen vois tilata. Joku oli tuosta jo maininnutkin..tais olla jossakin xbox ketjussa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Vaihdekepin teline käsittääkseni sisältyy tuohon V2 Deluxe malliin. No enpä tosin hankkinut shifteriäkään vielä, mutta ehkä se TH8A tulee vielä ostettua. Nälkä kun kasvaa syödessä..
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Vaihdekepin teline käsittääkseni sisältyy tuohon V2 Deluxe malliin. No enpä tosin hankkinut shifteriäkään vielä, mutta ehkä se TH8A tulee vielä ostettua. Nälkä kun kasvaa syödessä..
Noissa tulee normaalisti mukana kiinnike jolla vaihdekepin saa ratin viereen, tuo on erikseen myytävä lisäosa jossa shifterin ym. saa erilliseen putkeen kiinni.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Jaajuu, enpä katsonut tuota videota. Näyttää kyllä hyvältä tuon shifterin sijoittelun kannalta, kun tuossa ratin vieressä se on hieman luonnottomassa paikassa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Moro kaikki! Mulla on ongelma mun Porsche 911 turbo S-ratin kanssa. Pelasin ihan normaalisti ja yhtäkkiä ratin kehä meni pikkuisen oikalle vinoon ja ei millään enää suoristu. Auto menee suoraan vaikka ratti on vinossa. Saisikohan jollain päivityksellä takaisin normiksi? Help me Obi Wan Kenobi :D
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

No nyt lähtis G29 halvalla, 249€ Jimmsin murotarjouksessa. Tekisi mieli päivittää vanha DFGT tähän.

http://murobbs.muropaketti.com/threads/sinae-hyoedyt-siitae-mitae-jimms-tietaeae.760477/

Nyt menee vaikeaksi, kun on systemastoressa tarjouksessa tämä T300rs 269€ hintaan.

https://www.systemastore.fi/product_info.php?cPath=75_591&products_id=121213

Olisihan se T150 myös vaihtoehto, jos nyt hieman enemmän panostaisi, niin saisi paremman, joten kumpi ois parempi?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Itse en periaatteestakaan anna Logitechille rahojani, mutta minusta tuo G29 on suorastaan ruma ja jotenkin lelumainen. Onhan se varmasti hyvä ratti sekin, mutta T300 hihnavetoisena ja harjattomalla moottorilla vei itsellä voiton. Reilu satku lisää Ferrari Integrale setistä ei lopulta tuntunut edes pahalta, kun pelkästään nuo T3PA polkimet maksavat miltei sen verran erikseen hankittuna. Puhumattakaan, että tuo alcantara ratti on ehkäpä paras noista ekosysteemin rateista.

Tuolla setillä saa varmaan parhaan vastineen rahoille, mutta ei perus T300RS ole sekään huono tai G29, jos on hivenen pienemmällä budjetilla liikkeellä. Etenkin, jos H-kaavio kiinnostaa, eikä halua sijoittaa omaisuutta, niin G29 on hyvä, koska siinä on kytkinpoljin vakiona ja Logitechin vaihdekepin saa huomattavasti halvemmalla.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

No nyt lähtis G29 halvalla, 249€ Jimmsin murotarjouksessa. Tekisi mieli päivittää vanha DFGT tähän.

http://murobbs.muropaketti.com/threads/sinae-hyoedyt-siitae-mitae-jimms-tietaeae.760477/

Mä voisin tuon ostaa alle 200€, muuutoin rahat Thrustmasterin vermeille... Sen verran on ruma kapistus ja se vaihteisto on ihan varmasti samanlainen kun G-sarjan aiemmissa eli täysi lelun tuntuinen. Ainoa todellinen hyvä juttu Logitechin G29:n ja vaihteiston kohdalla on että ne pitäisi kestää rankempaakin ajoa ja kulutustakin ja näissä se meneekin Thrustmasterin edelle selkeesti.
20€ enempi ja saa T300RS:n.... Menee kyllä vaikeaksi, senkin puolesta vaikeaksi että meillähän on melkein kaikilla eri näkemys ja tottumus rateista yleensäkin :)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Mä voisin tuon ostaa alle 200€, muuutoin rahat Thrustmasterin vermeille... Sen verran on ruma kapistus ja se vaihteisto on ihan varmasti samanlainen kun G-sarjan aiemmissa eli täysi lelun tuntuinen. Ainoa todellinen hyvä juttu Logitechin G29:n ja vaihteiston kohdalla on että ne pitäisi kestää rankempaakin ajoa ja kulutustakin ja näissä se meneekin Thrustmasterin edelle selkeesti.
20€ enempi ja saa T300RS:n.... Menee kyllä vaikeaksi, senkin puolesta vaikeaksi että meillähän on melkein kaikilla eri näkemys ja tottumus rateista yleensäkin :)

Eikö ero ole halvimpien G29:n ja T300RS:n välillä 70€? G29 249€ ja T300RS 319€.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Runko on se joka noissa sen "ratin tekee". Se on täysin sama.
Polkimet on samat.

Itse ratin kehys on tuossa jopa parempi luon RS ja ainakin itse vaihtaisin koska vain oman RS ratin tuohon päittäin.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Nojoo menee jo makuasioihin.
Minulla tuo ratti jää ostamatta Ferrarilogon takia.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

No sen nyt saa piiloon vaikka tarralla. :)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Ei kai sitä ajaessa näe. RS:n ratissa on itse pelaamiseen napit kamalissa paikoissa vrt tuo Ferrari. Valikoissa sit toki RS vie voiton, mut kumpaa sit arvostaa enempi, itse ainakin sitä minne sormet menee ajon aikana.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Ai perhana, pitäisköhän munkin peruuttaa tilaus, kun PCarsissa tai Dirtissä ei ole yhtään Ferraria. No, yritän päästä tuon yli.
 
Ylös Bottom