Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras sekä kaikki muukin ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Siinä se onkin kun kaikki on yritysmyyntiin eivätkä myy kuluttajille kuin isoja määriä, tyyliin 100 metriä. Prafitilta olen ennenkin tilannut alumiinia mutta juuri tuota tavaraa ei löydy niiden verkkokaupasta... Täytynee koluta paikallisia kauppoja sitten vain. Ebaystä näkyy saavan valmiiksi kasattuja pelipenkkejä tuosta tavarasta mutta nekin näkyy olevan järjestäen jossain jenkeissä tai austraaliassa, joten kyllä tuota melkein pitäisi löytää lähempää...
Googlannut olen paljon ja eri hakusanoilla mutta ei oikein tahdo osua.

http://www.je-nettiverstas.fi/tuotemerkit/incra/incra-t-track.html

Tuolta tilasin aikoinaan jyrsinpöytäprojektiin kiskot.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Tuollainen kisko voisi myös toimia rakennusmateriaalina. Siitä saa muuten tosi hyvät ja pidemmät kiskot ajopenkin alle, lisää vain reikiä kiskoon ja käyttää vaikka jotain tappia millä pysäyttää se.

Tuoteselosteessa mainittu M6-pulttihan voidaan lukita mihin kohtaan tahansa kiskoa. Kiskossa olevien kiinnitysreikien lisäksi ei tarvita muita reikiä. :cool:
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Onko kukaan ostanut Ricmotechin adapteria jolla saa liitettyä G25/27 polkimet T300 RS:ään? Kiinnostaisi tietää miten pelittävät keskenään.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Onko kukaan ostanut Ricmotechin adapteria jolla saa liitettyä G25/27 polkimet T300 RS:ään? Kiinnostaisi tietää miten pelittävät keskenään.

Eikös tuo ole vain johdon muunnospalikka, eli ei sisällä elektroniikkaa joten suora kytkentä, pitäisi toimia kyllä ihan moitteetta jos näin on :)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Onko kukaan ostanut Ricmotechin adapteria jolla saa liitettyä G25/27 polkimet T300 RS:ään? Kiinnostaisi tietää miten pelittävät keskenään.

G25 pedaalit T300RS ratissa kiinni juurikin tollaisella adapterilla ja pelaa täydellisesti.
Vajaan viikon matkusti muistaakseni postissa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

G25 pedaalit T300RS ratissa kiinni juurikin tollaisella adapterilla ja pelaa täydellisesti.
Vajaan viikon matkusti muistaakseni postissa.

Okei, kiitti tiedoista, laitanpa samoin tein tilauksen vetämään :)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Ei sillä että mitenkään odottavalla kannalla olisin...

_smaller.jpg
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Kyllähän T300 vois harkita mutta, mielestäni liian huonot polkimet noin kalliiksi setiksi. Pitäis korvata polkimet omilla G25 polkimilla, enkä koe että toi pelkkä ratti on 350€ arvoinen.
T500 ei myöskään tule kysymykseen koska vaihde läpsykät ei pyöri ratin mukana.

Nyt näkyy VPD:llä olevan myynnissä MaxRace F-1 V.5 adapteri jolla saa liitettyä G25/27, MOMO ja GT ratit PS4:ään.

Tukee:
- G27, G25,MOMO,ja GT ratteja
- G25,G27 kytkintä.
- Manuaalista ja automaattista vaihteistoa
- Force Feedback toimintoa
- Rapid Fire toiminto langalliseen Xbox 360 ohjaimeen tai PS3 /PS4 ohjaimeen latausjohdon kautta.

Itse omistan G25:n mutta päädyin kuitenkin tilaamaan T 300 RS:n koska vanha ratti alkoi jo vetelemään viimeisiään ja myös tämän MaxRace
adapterin hinta tuntui aika suolaiselta. G25:n pedaalit saavat kuitenkin vielä palvella jatkossakin kun tilasin Ricmotechin "Thrustmaster Wheel to Logitech Pedal Adapter".

Tässä vielä linkit:

http://www.vpd.fi/pelit/ps4/ennakot/maxrace-f-1-v-5-for-ps4.html

http://www.ricmotech.com/product_p/rmt-t500w2g27p.htm
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Nyt näkyy VPD:llä olevan myynnissä MaxRace F-1 V.5 adapteri jolla saa liitettyä G25/27, MOMO ja GT ratit PS4:ään.

Tukee:
- G27, G25,MOMO,ja GT ratteja
- G25,G27 kytkintä.
- Manuaalista ja automaattista vaihteistoa
- Force Feedback toimintoa
- Rapid Fire toiminto langalliseen Xbox 360 ohjaimeen tai PS3 /PS4 ohjaimeen latausjohdon kautta.

Itse omistan G25:n mutta päädyin kuitenkin tilaamaan T 300 RS:n koska vanha ratti alkoi jo vetelemään viimeisiään ja myös tämän MaxRace
adapterin hinta tuntui aika suolaiselta. G25:n pedaalit saavat kuitenkin vielä palvella jatkossakin kun tilasin Ricmotechin "Thrustmaster Wheel to Logitech Pedal Adapter".

Tässä vielä linkit:

http://www.vpd.fi/pelit/ps4/ennakot/maxrace-f-1-v-5-for-ps4.html

http://www.ricmotech.com/product_p/rmt-t500w2g27p.htm


Näyttää samalta laitteelta jonka itse bongasin jo aiemmin ricmotechin sivuilta, selaa eteenpäin sitä missä tuo poljin adapterikin on, siellä hintaa on jotakuinkin 100€ paikkeilla, mutta toimituskulujen kanssa varmankin tuo VPD:n hinta on kohdallaan. Aivan liian suolainen hinta "kokeiluksi".
Sanovat että noissa laitteissa on viiveitä... Tiedähäntä, jotain kunnon arvostelua tuosta odottelen, vaikka T300RS mulla jo on että en välttämättä tuota tarvi.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Näyttää samalta laitteelta jonka itse bongasin jo aiemmin ricmotechin sivuilta, selaa eteenpäin sitä missä tuo poljin adapterikin on, siellä hintaa on jotakuinkin 100€ paikkeilla, mutta toimituskulujen kanssa varmankin tuo VPD:n hinta on kohdallaan. Aivan liian suolainen hinta "kokeiluksi".
Sanovat että noissa laitteissa on viiveitä... Tiedähäntä, jotain kunnon arvostelua tuosta odottelen, vaikka T300RS mulla jo on että en välttämättä tuota tarvi.

No niinpä näkyy löytyvän myös Ricmotechiltä ja jos oikein ymmärsin niin pitäisi tulla ilman postikuluja tänne pohjan perukoille :).
Tosin varmaan sitten kannattaa varautua parin viikon toimitusaikaan, mutta säästöäkin tulee n. 60€ tänhetkisellä valuuttakurssilla.

Katsoin esittelyvideon kyseisestä aparaatista ( löytyy täältä: https://www.youtube.com/watch?v=jAfbWl6lbzw&feature=player_embedded )
ja täytyy sanoa ettei nuo johto- ja nappisulkeiset ainakaan ole plussaa...puhumattakaan jos esiintyy viivettä. Varmasti olisi tilausta arvostelulle.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

No niinpä näkyy löytyvän myös Ricmotechiltä ja jos oikein ymmärsin niin pitäisi tulla ilman postikuluja tänne pohjan perukoille :).
Tosin varmaan sitten kannattaa varautua parin viikon toimitusaikaan, mutta säästöäkin tulee n. 60€ tänhetkisellä valuuttakurssilla.

Katsoin esittelyvideon kyseisestä aparaatista ( löytyy täältä: https://www.youtube.com/watch?v=jAfbWl6lbzw&feature=player_embedded )
ja täytyy sanoa ettei nuo johto- ja nappisulkeiset ainakaan ole plussaa...puhumattakaan jos esiintyy viivettä. Varmasti olisi tilausta arvostelulle.


Joo, tuo tosin hämää toimituskulu, mulle näytti poljinadapterillekin 39€ hintaa lisää vaikka pitäisi olla free shipping, tämä näkyy vasta kun pitäisi tilaus maksaa. Ilmeisesti tuo tavarantoimittaja ottaa oman kulunsa välistä sitten.

VPD:llä toimitukset näkyisi alkavan 2.4 eli just PCarsin ilmestymisen aikoihin, veikkaan että siitä viikko tai pari niin on jo monta "todellisuutta" vastaavaa arvostelua nähtävillä... Jonkun alle 30€ laitteen voisi ihan tilatakin testimielessä mutta tuo on vähän jo tyyris :rolleyes:
Toivon silti että tämä laite tai vastaavat toimii nimittäin tuo on tosi typerää ettei muut sovi PS4:ään kuin vain Thrustmasterin ruorit.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Joo, tuo tosin hämää toimituskulu, mulle näytti poljinadapterillekin 39€ hintaa lisää vaikka pitäisi olla free shipping, tämä näkyy vasta kun pitäisi tilaus maksaa. Ilmeisesti tuo tavarantoimittaja ottaa oman kulunsa välistä sitten.

Yli $35 ostos on ships free.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Yli $35 ostos on ships free.

Ei näy olevan väliä hinnalla, ellei sitten kauppias poista tuota itse manuaalisesti. Kuvassa se kertoo että tavaran toimittaja vetää välistä.
Tuntuu olevan mainoskikka tämä, itse firma lähettää ilmatteeksi mutta sitten tavaran toimittaja on se joka käärii rahat toimituksesta. Tilaan itse niin vähän tavaraa ulkomailta että ei tiedä mikä on se totuus :rolleyes:

Näytä liitetiedosto 14027
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Nuo ilmaiset toimituskulut koskevat hyvin usein ainoastaan mantereen sisäisiä kuljetuksia. Jos järjellä hetken ajattelee, niin 40 dollarin tavarasta menee tätä nykyä yli puolet toimituskuluihin. Aiemmin oli toki postimaksut halvempia jenkeistä suomeen kuin suomen sisäinen posti. Ebaytakin jos selailee niin hyvin usein näkee mainoksia tyyliin Free UK shipping jne.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Tuolla hinnalla en "ehkä" ole kokeilemassa, toimiiko vanha Momo Racing Forceni Driveclubissa. :D

Eikä PS4:lle edes ole sellaista ajopeliä vielä, joka ylipäänsä olisi hävyttömän kalliin ratin arvoinen. Pcars lupailee poikkeusta tähän, mutta itsellä kipurajat paukkuu aika kovilla, jos yhden pelin takia pitäisi sijoittaa pyöreät 500€, jotta kokemus on riittävän autenttinen.

Vähän offia, mutta tämä pyyhkäisee yhä pölyt peeceen päältä ja pyöräyttää GTR2:n sekä motecin käyntiin, kun mieli tekee oikein simuilla.

E. Sanotaan nyt vielä, että itse odottaisin jonkin järkihintaisen force-ratin saapumista. DFGT:n porttaamiseksi ei kannata sijoittaa tuollaisia summia. Vähän vaan haiskahtaa Sonyn siunaamalta monopolilta tämä Thrustmaster kuvio. Tuskin on sattumaa, että se ainoa force-ratti maksaa mansikoita. Eli sitä "järkevää" vaihtoehtoa voi joutua odottelemaan..
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Toimiiko tämä
http://www.vpd.fi/pelit/ps4/ennakot/maxrace-f-1-v-5-for-ps4.html
Tämän
Logitech Driving Force GT:N kanssa pleikka nelosella ?

Onko kukaan tätä maxrace juttua jo hankkinut ?

Ainakin ricmotech ilmoittaa näin:
clear1x1.gif
Can your Logitech G25, G27, Driving Force GT, or Momo racing wheel work on a PS4

Eli tuo boxi tukee noita kaikkia ratteja :)

Onhan se ratin hintaan verrattuna aika tyyris mutta jos mietit näinpäin, että sulla on jo ratti, sitä ei tarvi ostaa, niin nyt saat uuden (käytetyn) ratin tuon boxin hinnalla.
Toki, tämä tuote ei ole vielä minua vakuuttanut toimivuudellaan joten en osaisi suositella sitä. Aika kallis kokeilu tulee olemaan jos jollakulla on ylimääräistä sen verran että hankkii ja kokeilee :D

Ricmotechille linkki: http://www.ricmotech.com/Logitech_Racing_Wheel_Adapter_for_PS4_p/mxr-f1v5.htm

E: Imo. Jos tuo boxi maksaa jotakuinkin 150€, niin sitä halvempaa kunnollista rattia et tule näkemään PS4 konsolilla, sitä on turha odottaa. Thrustmasterilla on jo nyt ne halvimmat ratit markkinoilla ja tuskin tulevat tekemään siihen keskivaihelle kovin halpaa rattia kun eivät tiedä mistä karsivat kehityksessä. Kehittävät entistä kalliimman ratin seuraavaksi, todennäköisesti... Mutta jos sieltä tulee T300 ratille seuraaja, niin T300 hinta tippuu roimasti <- tuota skenaariota veikkaan tapahtuvan tulevaisuudessa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

No... Jos omistaa g25/g27 ratin, niin ei muuta ku myymään se ja ostamaan t300. Vanhasta ratista saa 150€ ja laittaa loput uuteen rattiin, saa toimivan ja paremman ratin. Miksi ostaa jotain välipalikkaa, kosta ei varmaa tietoa.
 
Ylös Bottom