Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras sekä kaikki muukin ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

https://youtu.be/N7Y9Qc-JIT4

599xx arvostelu.

Arvostelussa moittivat vaihdeläpysköjen sijaintia. Ovat samassa kohdassa keskiöön nähden kuin t300:n orkkis ratissa..eli ovat kauempana ratin kehältä,koska 599 on suurempi. Tämä ei mua haittaa,on tarpeex suuret kämmenet ja sormet.:) Hyvä vain mun kannalta,ett ovat kauempana.:)

Siis hä... Meinaako ne että T300RS:n ratti olisi jotenkin täydellinen, eli laskevat kaikki erot siihen nähden miinuksiksi? Mulla ainakin ottaa somet kiinni läpysköihin ajaessa hanskojen kanssa, eli hyvä vaan jos ne on samassa kohdassa ja ratti sen sentin per puoli leveämpi. Päinvastoinhan T300 ratin läpysköille pitäs ne miinukset antaa kun ovat liian ahtaasti laitettu :D Ne pitäisi olla lähempänä rattia ja hiukan syvemmällä. Toki omat sormet kullakin, tämä on vaan mun käsien mielipide :D

Kuvitelkaa vakka tuo mun G25, vakio läpyskät ja 35cm ratti, mitähän tuo alkuperäinen on jotain 27 varmaan ja hyvin ajelin tuonkin kanssa läpysköin, toki niihin ylettyi juuri ja juuri :D
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Mpp:n tekemä button box tuli eilen ja on kyllä huikea. Vielä kun tästä leikkauksesta toipuu niin pistän kiinni ajopenkkiin. Ei voi olla kuin todella kiitollinen. En olisi ikinä itse tuon tasoista saanut tehtyä.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Nyt on vähän kokemusta T3pa polkimista ja täytyy todeta, että kyllä kannatti ostaa.

Polkimet ovat vielä vähän tunnokaammat kuin alkuperäiset.

Jarrumodi on ihan hyvä, mutta ei mikään ihmeellinen. On se ajoa vähän parantanut, kun ei mene rallissa niin helposti lukkoon.

Hieman lisää säätövaraa näissä ja polkimet saa loivempaan asentoon.

Hieman kestävämpi rakenne, omat t300 polkimet oli jo aika kulunut.

Ja parasta on se, että nyt on polkimet kantapäille mukavat. Ajelen pelkästään sukilla ja vanhoissa meni välillä jalat kipeäksi.

Huonona puolena on se, että kaasupoljin on jotenkin huonosti kiinni ja rämisee, jos sen pästää alhaalta vapaasti ylös.

599xxx rimmi tilattu eilen, toivottavasti kaupalla riittää sitä riittävästi sitten kun se ilmestyy.

Ilman Dirt Rallya tuskin näitäkään tilaisin, on se vaan niin mahtava peli :)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

No nyt sitten kuoli toi minunkin T300 RS. Ei käynnisty enää ollenkaan edes valo ei syty.. Ostettu 10/2014

Eilen vein ratin huoltoon ja tänään sai hakea uuden tilalle.. Nohevaa toimintaa..
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Näytä liitetiedosto 14894

Niin ne vaan vie mukanaan nuo ajopelit (viikon päivät pelattu Project Carssia), joten tässä iltapäivällä aloin väsäämään muksujen vanhasta trampoliinista "ajopenkki" aihiota. Pikkisen on viä vaiheessa, kun loppu hitsistä kaasu, mutta eiköhän se siitä pikku hiljaa....
Ideoita mitä tuhon kannattaa laitta ja ottaa huomioon saapi laitella.... no penkki nyt tietenkin...
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

G29 lähtisi CDON:sta hintaan 375€, koodilla xY5ND4KG.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Näytä liitetiedosto 14894

Niin ne vaan vie mukanaan nuo ajopelit (viikon päivät pelattu Project Carssia), joten tässä iltapäivällä aloin väsäämään muksujen vanhasta trampoliinista "ajopenkki" aihiota. Pikkisen on viä vaiheessa, kun loppu hitsistä kaasu, mutta eiköhän se siitä pikku hiljaa....
Ideoita mitä tuhon kannattaa laitta ja ottaa huomioon saapi laitella.... no penkki nyt tietenkin...

Penkki ja hitsaisisn tuohon sivutuet vielä, tuo rattiteline notkuu tai jos ei notku niin ajan kanssa vääntyy alaspäin. Eli ihan suorat (no miksei hiukan käyrätkin) putket sivuille, mielellään niin taakse kuin mahdollista, eli lähelle sitä pistettä johon ratti tulee. Mielenkiintoisesta lähtökohdasta olet tuon kyllä tehnyt, on sitten ensimmäinen trampoliini josta kuulen tehtävän ajopenkin :)
Maalia niskaan vaan kun on valmis. Mattamusta ehkä :rolleyes: Hitsaisin myös tohon kiinnikkeet ja tekisin pöytälevyn tukevoittamaan rattia.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Kyllä on trampoliinin putket sitä luokkaa, että tuskin notkuu.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Juu, jonkinlaiset sivutuet tulee varmaan laitettua. Pitäiskö olla penkki säädettävä vai polkimet? Vaiko molemmat? Ajattelin jos eri pituisia käyttäjiä. Millanen kiinnitys noissa thrustmasterin rateissa on? Onko samantapainen kuin tossa mun logitechin driving forcessa (joka ei siis toimi ps4:saa siksi t150 harkinnassa), siis ruuvataan levyyn kiinni.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Saa ruuvattua. Kaikelle mahdolliselle säädöt. Pelkät polkimet ei riitä jos penkki on rattiin nähden väärässä kohdassa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Noissa rateissa on 2 pultille kierteet ja pultit on vierekkäin, eli sen saa myös kiinni suoraaan tuohon putkeen mutta en luottaisi pelkästään siihen, mielellään siis jokin kolmas piste josta ratti tukee, siksi ajattelin että levy alle ja se levy kiinni niin paljon kun vaan saa ja mahdollisimman monesta kohdasta. Siten kun sulla on nuo kaikki vermeet niin on helpompi hahmottaa että mikä osa vaatii minkälaistakin kiinnitystä.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/39883/ghbjh/Thrustmaster-F599XX-Evo-30-Wheel-Add-on-Alcantara-rattiosa-T
Nyt on verkkokaupassa 599xx rimmi ennakkotilattavissa.

En ainakaan vielä peru tilausta ricmotechilta.

Jaa-a, nyt on sitten kaksi rimmiä tilattu ja kortti vinkasee heti kun jompikumpi, VK tai Ritmotek, pystyy toimittamaan. Aika hyvin taisi noissa t300:sissa pitää tuo Verkkokaupan saatavuusennuste eli saa tässä vielä odotella kuukauden päevät tuon rimmin saapumista heillekin.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Lähtee yksi tilaukseen heti kun siellä näkyy että niitä on saatavilla :)

Huomenna muuten ekat tyypit mun tee-se-itse vaihteistoilla :D

Toi o huono tapa. F1 rattia oon metsästänyt vuoden tolla ajatuksella. Missään ei oo koskaan plussalla ollu.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Toimii, ja toimii hemmetin hienosti.

Näytä liitetiedosto 14907
Sekventaali.

Näytä liitetiedosto 14908
H-Kaavio.

Vielä tarvii tehdä levy tohon H-kaavion päälle, eli koko vaihteistolle kansi johon iso reikä ja jonkinlainen vaihdepussi. Sellanen pussi että sen voi heittää siitä reiästä sisälle ja heittää tuon sekventaalilevyn siihen päälle suoraan. Mielenkiintoinen projekti ja ehkä voisin antaa arvosanan 9/10 koska jouset metelöi hieman mutta ei häiritsevästi :)

Siitä sit vaan kopioimaan ja tekemään paremman näköistä :D Tänään otetaan ekat kunnon tyypit. Penkille mun pitää tehdä jotain koska se luistaa alta mut se onkin seuraava projekti sitten. Jalkatilakin tarvii vielä yhden levyn.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Toimii, ja toimii hemmetin hienosti.

Näytä liitetiedosto 14907
Sekventaali.

Näytä liitetiedosto 14908
H-Kaavio.

Vielä tarvii tehdä levy tohon H-kaavion päälle, eli koko vaihteistolle kansi johon iso reikä ja jonkinlainen vaihdepussi. Sellanen pussi että sen voi heittää siitä reiästä sisälle ja heittää tuon sekventaalilevyn siihen päälle suoraan. Mielenkiintoinen projekti ja ehkä voisin antaa arvosanan 9/10 koska jouset metelöi hieman mutta ei häiritsevästi :)

Siitä sit vaan kopioimaan ja tekemään paremman näköistä :D Tänään otetaan ekat kunnon tyypit. Penkille mun pitää tehdä jotain koska se luistaa alta mut se onkin seuraava projekti sitten. Jalkatilakin tarvii vielä yhden levyn.
Meneekö tuo kiinni heittämällä ps4?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Meneekö tuo kiinni heittämällä ps4?

Juu menee, pelkkä USB-johto riiittää.

Otin ekat tyypit tuossa ja ongelmaksi muodostui liian kapeat vaihdevälit nimenomaan kun vaihtaa 2-3 ja 4-5 välillä, eli keskeltä pitää vähän viilata tavaraa pois ja sada noihin suoraviivaisuutta. Pirun hienosti toimii kyllä. Sekventaali on kans hyvä, pientä välystä kepin ja lukkojen välillä mutta ei se mua haittaa.

Mulla lähtee ajopenkki persuksen alta lipettiin kun painan jarrua :D Se kun ei ole millään kiinni, tuohon pitää saada jotain järkevää kehitettyä... Kenties se GTOmegan penkkiadapteri...
 
Ylös Bottom