Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras sekä kaikki muukin ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Tuli tänään ajeltua yks kisaviikonloppu tuota PCars 1, täytyy sanoa että en kyllä anna oikein mitään pisteitä tuolle GT EYE jouselle, mulla vaan jalkalihas väsy kun niin voimakas poljin ja tuntuma on yksinkertaisesti hukassa... (mulla pitäisi vielä olla kohtuu hyvät lihakset jaloissa kun pyöräilen maratooneja).
Poljintelinekin jouduttu jo kahteen kertaan tekeen uusiksi kun niin paljon voimaa pitää käyttää ettei mikään teline kestä jarrupoljinta, jopa tuo G29 polkimien oma boksikin vetelee reunoistaan auki jarrun kanssa :D Kumma juttu... Tuo yksinään jo syy vaihtaa takaisin kevyempään jarrujouseen.
Eli vanha jousi ja se kuminpala takasin, en mä tiedä, musta tuntuu et se kumonpala on just optimaalinen jarrujen lukituksen kanssa Project CARSissa... Lienee ihan tuuria varmaan että onkin just oikean kokonen :rolleyes:
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

täytyy sanoa että en kyllä anna oikein mitään pisteitä tuolle GT EYE jouselle, mulla vaan jalkalihas väsy kun niin voimakas poljin ja tuntuma on yksinkertaisesti hukassa...

Outoa...mulla myös tuo samainen GT EYE jousi ilman kumivastusta ja tykkään kovasti jarrutuntumasta. Minkäänlaista jalan väsymistä en ole vielä kokenut???
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Autakees tyhmää sen verran että kun nyt tätä uutta logitech g29 yritän saaha toimimaan eli, kaikki johot on vejetty ja ps4 puolella kytkin niin ratti toimii pelkästään ps4 valikossa, pelin saa käynnistettyä mutta itse pelissä rattilla ei voi liikkua valikossa eikä mitään voi valita eili se toimi ollenkaan kun pelin valikossa on. Mikä tähän ois ratkasuks? Kuin tällä pääsee ajamaan kun hieman turha jos vaan voi ps valikkoa selata.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Autakees tyhmää sen verran että kun nyt tätä uutta logitech g29 yritän saaha toimimaan eli, kaikki johot on vejetty ja ps4 puolella kytkin niin ratti toimii pelkästään ps4 valikossa, pelin saa käynnistettyä mutta itse pelissä rattilla ei voi liikkua valikossa eikä mitään voi valita eili se toimi ollenkaan kun pelin valikossa on. Mikä tähän ois ratkasuks? Kuin tällä pääsee ajamaan kun hieman turha jos vaan voi ps valikkoa selata.
Mikä peli kyseessä?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Ainakin assettossa oli omalla setupilla (thrustmaster) kanssa sillai, että peli piti käynnistää nimenomaan ratilla eikä kapulalla.
pelissä ei toiminut mikään ratin nappi eikä polkimet jos sen käynnisti ohjaimella vaikka ratti muuten toimikin ps4 valikoissa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Tervehdys,

Lähti tänään tilaukseen viime hetkellä toi gigantin viikotarjous g920 (xone).
Ilmeisesti aika sama ratti ku ps4 g29.
Miten on ihmiset saanu toimimaan kuulokkeet tossa ku ei oo niille plugia??
Oli kyllä sen verran houkutteleva tarjous että oli pakko tilaa, viimeksi tullu ratilla väännettyä n. 3v sitten.
Ajattelin että joskus taas hommaan ratin mutta toi tarjous vei mennessään.
Edellinen ratti vielä kaapissa(fanatecin porsche 911 turbo s) jos jotakuta kiinnostaa ostaa pois, laittaa viestiä.
Myös vanha ajotuoli lähtee vaihtoon(motonetistä ostettu), myynnissä myös.
Eli pointti oli tän muun mainostuksen ohella että miten saa kuulokkeet liitettyä langallisesti??
Vissiin ohjaimen kautta?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Outoa...mulla myös tuo samainen GT EYE jousi ilman kumivastusta ja tykkään kovasti jarrutuntumasta. Minkäänlaista jalan väsymistä en ole vielä kokenut???

Minusta tuo on pirun raskas jarruna... En tiedä kyllä miksi, on kuin vanhaa 70 luvun corollan jarrua painaisi :rolleyes:
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Noh ongelma g29 kanssa selvisi, pelit the crew ja wrc5 ei tue logitech rattia ja siksi ei toiminut. driveclub toimi moitteetta. Ois kyl kelvannu että crewi ois toiminu mutta ei väkisin
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Noi vanhemmat pelit on vähän ongelmallisia, kun pelit on ajalta paljon ennen logitechia. Ei niihin aleta päivittelee.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

No mikähän WRC 5:n on tullut jos ei toimi G29:llä kun minulla ainakin toimi aikoinaan?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Eli pointti oli tän muun mainostuksen ohella että miten saa kuulokkeet liitettyä langallisesti??
Vissiin ohjaimen kautta?

Ainakin PS4:lla onnistuu helpoiten juuri noin, eli ohjain aktiiviseksi konsolin valikossa, jolloin äänet menevät sinne, mutta itse pelin käynnistys ratista painamalla.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Ainakin PS4:lla onnistuu helpoiten juuri noin, eli ohjain aktiiviseksi konsolin valikossa, jolloin äänet menevät sinne, mutta itse pelin käynnistys ratista painamalla.
Joo, niin vähän arvelinkin että näin toimii..
Kiitos vastauksesta
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Tuli mieleen kun on taistellut noiden jarrutuntumien kanssa, niin onko kellään käytössä tai kokemuksia noista bass shakereista? (buttkicker lienee se paras?)

Kattelin jotain ketjua, (varmaan GTPlanetilta) että se loisi jopa lähelle forcejen kaltaisen tunnelman, eli renkaiden pidon menetyksestä (renkaiden lukittuminen) tärinät loppuu ja kanttareista, moottorin kierrokset yms. tulisi efektit suoraan perstuntumana...

Pitäiskö kokeilla jotain tuollaista tohon G29:n rinnalle, vaihtoehtoja vaan on miljoona :rolleyes: Saattaisi kuullostaa ratkaisulta moneen ongelmaan joka nimenomaan vaatii sellasta "tunnetta" kehossa...
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Noin 1,5v vanha T150 hajos eilen, ei tule virtaa.
Ei nämä Thrustmastersin vehkeet tunnu kestävän oikein kellään.

Onko porukalla kokemuksia että kuinka pitkät huoltoajat verkkokaupassa on?

Nyt voi sanoa että kävi tuuri kun hajos, sain rahat takas ja hain hyllystä T300RS, maksettavaa jäi 64€.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Noin 1,5v vanha T150 hajos eilen, ei tule virtaa.
Ei nämä Thrustmastersin vehkeet tunnu kestävän oikein kellään.

Onko porukalla kokemuksia että kuinka pitkät huoltoajat verkkokaupassa on?

Nyt voi sanoa että kävi tuuri kun hajos, sain rahat takas ja hain hyllystä T300RS, maksettavaa jäi 64€.

Hajoavan ratin vaihdoit vielä todennäköisemmin hajoavaan? Toivotaan että on se parempi maanantaikappale :)
Ei ole kai montaa T150 hajonnut tai ainakaan tässä ketjussa ei ole ollut :rolleyes:
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Onhan tämä T300RS huomattavasti parempi kuin T150 ja takuuta on 24kk, että ei sinänsä pelkoa :)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Kellään mennyt thrustmasterin maahantuojalle rattia huoltoon? Kauan kesti et sai takas? Toukokuun loppupuolella lähetin mun omani ja ei oo mitään kuulunut, ei ees sähköpostiin vastausta jonka lähetin pariviikkoa sitten..
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Se on kyllä kuninkaallinen rigi. :D:D

Otitko penkin Simetikiltä, vai laitatko jonkin muun?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Se on kyllä kuninkaallinen rigi. :D:D

Otitko penkin Simetikiltä, vai laitatko jonkin muun?

"Tilasin" Ferrarin penkin..vai olikohan se fiatin.;) Hinta oli vähän turhan kallis..kahvipaketti,täytyy ostaa jotain halpiskahvia.:D
 
Ylös Bottom