Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä soi juuri nyt?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Mikä soi juuri nyt?

Muumendaalen sanoi:
Heh vau. Oliko jotkin cocaine partyt? :)

Ei kai, en kysellyt paljoa, kun en tunne niin hyvin. Ihmettelin, että miten se oli päätynyt samaan paikkaan, mutta aivan sattumalta ne oli sinne ilmaantunut - joku tunsi jonkun joka tunsi jonkun tyyliin. Siihen liittyi sellainen hauska juttu, että kun muut meni ikkunoihin katsomaan lähelle saapunutta poliisiautoa, niin tämä mainittu porukka lähti toiseen suuntaan eli takaovesta tms. Kyllä kai siellä oli ihan kunnon meno noin niin kuin muuten :).

Tästä on kyllä joku 4-5v. aikaa, kun toi tuttu oli Suomessa, ja mun muisti on mitä on. Jotenkin tuohon tyyliin kuitenkin. Edit. Niin heitäpä villi arvaus kenellä artistilla on saman niminen kappale kuin mulla nimimerkki, tuli vaan mieleen heh.
 
Vastaus: Mikä soi juuri nyt?

ShereKhan sanoi:
Niin heitäpä villi arvaus kenellä artistilla on saman niminen kappale kuin mulla nimimerkki, tuli vaan mieleen heh.
Hmm. Näin nopeasti pohdittuna, kun herrasta oli puhe niin olisikohan se Andre Nickatina. Ja jos levyä täytyy vielä veikata niin heitän ihan lonkalta, että These R The Tales. :)
 
Vastaus: Mikä soi juuri nyt?

Muumendaalen sanoi:
Hmm. Näin nopeasti pohdittuna, kun herrasta oli puhe niin olisikohan se Andre Nickatina. Ja jos levyä täytyy vielä veikata niin heitän ihan lonkalta, että These R The Tales. :)

Tuo se taisi olla, hyvä veikkaus. Taitaa muuten olla yksi tuon levyn instrumentaaleista.

Jotta ei ihan ohi mene niin on pakko tunnustaa kuuntelevani tällä hetkellä "vähän" hempeämpää materiaalia ja olen vieläpä yksin:

Jermaine Jackson - Two Ships (In The Night)
 
Vastaus: Mikä soi juuri nyt?

The Divinyls - I Touch Myself

(elokuvasta Austin Powers: International man of mystery)
 
Vastaus: Mikä soi juuri nyt?

Alpinestars - Snow Patrol (pt.2)

"good girl, I want your freeze / bad girl, your expertise"

Ja taas ollaan niin intellektuellia että hirvittää :cool:
 
Vastaus: Mikä soi juuri nyt?

HIM - Behind The Crimson Door
HIM - Drunk On Shadow
HIM - The Face Of God

Parhaat biisit uudelta levyltä. Dark Light rokkaa kyllä muutenkin. :eek:
 
Vastaus: Mikä soi juuri nyt?

Nyt soi avokin pyynnöstä

Nightwish - The Wayfarer

Sen jälkeen omaa osastoani

Sear - Scythe of Blasphemy
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom