Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä uus kone kannattaa hankkii?

PS2 = Suosituin = eniten pelejä (jopa hyviäkin joukossa)
Xbox = eniten tehoja = valitettavasti vähän hyviä pelejä
GC = tästä en oo kuullu paljoa hyvää, mutta tälle on MARIO! ;)
DC:tä en suosittele kellekkään ;)

siitä ku sit miettimään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Hehkutuksissa kun kerrotaan konsolien parhaat puolet, mutta ne huonot jää pimentoon. Ne huonot puolet saa selville vain etsimällä itse.
Oujee, kunnon fanboyn tunnistaakin siitä, että oman koneen vikoja ei nähdä, eikä varsinkaan kerrota niistä. Toisen koneen (käyttiksen, anyone? ;)) pienimpiäkin vikoja sitten paisutellaan niin ettei mitään rajaa. Voin sanoa kaikkien uusien konsolien omistajana, että minkään konsolin huonot puolet eivät maailmaa kaada, ellei halua väen vängällä tehdä kärpäsestä härkästä.

Jos on vaan 1 konsoli, menee joku hitti varmasti sivu suun. Mutta silti kaikille konsoleille on jo nyt ja tulee jatkossankin loistavia pelejä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Warjo
PS2 = Suosituin = eniten pelejä (jopa hyviäkin joukossa)
Xbox = eniten tehoja = valitettavasti vähän hyviä pelejä
GC = tästä en oo kuullu paljoa hyvää, mutta tälle on MARIO! ;)
DC:tä en suosittele kellekkään ;)

siitä ku sit miettimään.

Tässä mun mielipiteeni/versioni listasta:

PS2 = Suosituin = eniten pelejä (hyviäkin joukossa)
Xbox = eniten tehoja = vähän hyviä pelejä
GC = Pieni kooltaan, helppo "säilöä" jos ei ole paljon tilaa ja Mario
DC = Vanha (kamppailee ennemmin PS1:n jos senkään kanssa)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker
Tässä mun mielipiteeni/versioni listasta:

PS2 = Suosituin = eniten pelejä (hyviäkin joukossa)
Xbox = eniten tehoja = vähän hyviä pelejä
GC = Pieni kooltaan, helppo "säilöä" jos ei ole paljon tilaa ja Mario
DC = Vanha (kamppailee ennemmin PS1:n jos senkään kanssa)


Tässä mun versio.
X-Box = Tehokkain kaikista. Sisältää kovalevyn. Hyviä yksinoikeuspelejä ja normaalit "tonihaukat" mitkä julkaistaan kaikille koneille.
PS2 = Todella suuri määrä pelejä. Joukossa on hyviä, erittäin hyviä, huonoja ja ihan paskoja. "Tonihaukat"
GC = Nintendon pelit. Erinomaisia pelejä, mitä et ikinä pelaa muualla.
DC = Suosittelen kaikille "kunnon" pelimiehille.
 
Mieti nyt silti vielä tuota DVD-hommaakin. Itse olen sitä mieltä, että DVD-leffat katsotaan DVD-soittimella, mutta jos haluat konsolilta tätä ominaisuutta, niin muistuttaisin, että GCN:ssä ei sitä ole. Tulipas pitkä virke.
 
Mikä uusi kone kannattaa hankkia? Jaa-a.. Tässäpä omat ehdotukseni:

Astianpesukone on todella kätevä - suosittelen erityisesti isommille perheille ja laiskoille opiskelijoille. (Toivottavasti en nyt vaikuta fanboylta...)

Pesukone eli "pyykkikone" on hyvä omistaa, mikäli ei asu pesulan lähettyvillä. Omassa talossani on mahtava pesutupa, joten itse en pesukonetta tarvitse.

Konekorvan, eli kuulolaitteen hankintaa tulee harkita, jos oma kuulo on heikentynyt.

Muita ostamisen arvoisia koneita ovat mm.: Perunankuorintakone, tietokone, yleiskone, KONE-hissi ja koska tämä on KonsoliFIN-keskustelualue, lisään listaan vielä pelikoneen.
 
Itselläni kyllä joka aamu säästyy huimasti aikaa, kun käyttää parranajokonetta. Nopeaa ja näppärää, mahtava design (nyt minut leimataan fanboyksi).

Jäätelökone ja leipäkone ovat varmasti käteviä jos moisista pitää.

Sitten voi tietysti hankkia "Saksa-Pasin" eli Rautiaisen, se jätkä puhuu kuin kone. Varmaan hyvä hankinta, jos pitää itsensä kiusaamisesta... :p
 
Mutta kaikkein tarpeellisin on pussinsulkijakone , sellainen joka imee ilmat pussista ja sulkee sen sulattamalla.
Meiltä löytyy sellainen ja se on melkein jokapäiväisessä käytössä.

Ei uskoisi miten paljon kotona löytyy pussitettavaa. Tämän koneen tarpeellisuutta ei tiedä ennenkuin sellaisen hankkii.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Tämän koneen tarpeellisuutta ei tiedä ennenkuin sellaisen hankkii.

Kyllä! En ymmärrä kuinka olen aikaisemmin voinut tulla toimeen ilman tätä loistavaa keksintöä. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Mutta eipä tuo Thunder Stick Pro... Voi jessus, ei ilman sitä voi elää!

?
Mikäs kone se oikein on ja mihin tarkoit....

!!!

Älä kerro sittenkään!
 
Ylös Bottom