Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä uus kone kannattaa hankkii?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan C64amiga
GC tai DC vois ehkä olla mun makuun. Saa nyt kattoo.

Sitä en epäilisi, jos C64 ja Amiga-diggari olet. Rankkana amigakäyttäjänä minullekin DC iskee (edelleen) eniten...
 
Muistuipa mieleeni loistava lausahdus:

"Älä anna muiden päättää elämästäsi"

Pointti: Teet konsoli ostopäätöksesi, kysymättä muilta apua. Eli selaat itse jokaisen konsolin pelivalikoimaa, katsot itsellesi mielenkiintoisimmat nykyisistä ja tulevista peleistä. Tällä tavalla itse päädyin Xboxiin (Dreamcastiinkin päädyin aikoinaan tällä tavalla), tarpeeksi sellaisia pelejä jotka soveltuu MINUN makuuni. Uuden konsolin ostaminen ei saa olla kiinni hetken mielijohteesta. Tarjontaan pitää paneutua. Hetkeäkään en ole katunut Xboxini tai Dreamcastini ostoa.

It is only your decision.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
. Uuden konsolin ostaminen ei saa olla kiinni hetken mielijohteesta. Tarjontaan pitää paneutua.
Mä ymmärrän toki ton pointin, mutta jos miettii tosi kauan, niin valitsema konsoli ei välttämättä olekaan yhtä hyvä kuin oletit. Ostin dreamcastini noin viikon miettimisen jälkeen, ja se oli minusta yksi parhaista ostoksistani, kun taas Gc:a mietin n. vuoden, ja se ei osannutkaan keittää expressoa;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Flubber
Mä ymmärrän toki ton pointin, mutta jos miettii tosi kauan, niin valitsema konsoli ei välttämättä olekaan yhtä hyvä kuin oletit. Ostin dreamcastini noin viikon miettimisen jälkeen, ja se oli minusta yksi parhaista ostoksistani, kun taas Gc:a mietin n. vuoden, ja se ei osannutkaan keittää expressoa;)

Ei ole mun syy... Mutta pointtini viestissäni oli sellainen, että ei anna muiden hehkutuksien vaikuttaa konsoli hankintaan. Hehkutuksissa kun kerrotaan konsolien parhaat puolet, mutta ne huonot jää pimentoon. Ne huonot puolet saa selville vain etsimällä itse.
 
When there´s a will, there's a way.
Eli Will ja Way kulkevat käsikädessä.

Kyllä se on mahdollista, onko se sitten fiksua on eriasia.
 
Ylös Bottom