Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikittömyys?

Masi

New Member
Eli häiritseekö teitä jos Livessä pelaa ilman mikkiä? Tämä varmaan riippuu ainakin pelityypistä, mutta sellaisilla ohjaimilla joissa ei ole muistipaikkaa (ratti / langaton) pelaavat eivät voi niitä edes käyttää... :confused: Luulisi että esim autopeleissä asia ei haittaa, mutta jossain missä pointtina on keskustelu (komennot, varoitukset jne) se olisi taas sula mahdottomuus...


Joskus täällä saattoi olla asiasta keskustelua, mutta en ainakaan haulla löytänyt....
 
Vastaus: Mikittömyys?

Eipä tuo ainakaan itseäni häiritse. Onhan sekin todennäköistä, että joku on hankkinut 2kk trialin ja ei siksi omista mikkiä. Omista kokemuksistani päätellen useimmin joillekin lontoota äidinkielenään puhuville on tuntunut olevan kauhea ongelma, jos joku ei puhu heidän kanssaan.
 
Vastaus: Mikittömyys?

No ei pelaaminen ilman mikkiä ainakaan mikään sula mahdottomuus ole. ;) Suurin osa on muutenkin aivan hiljaa. Ei niissä (ainakaan suomalaisten) live peleissä kovin kummoista tiimi peliä tms harrasteta. Mikittömät on pärjänny siinä missä muutkin, joten ei kannata turhaa murehtia mikittömyyttä.
 
Vastaus: Mikittömyys?

Itelläni on mikki mutta en läheskään aina käytä sitä. Kerran pari joku on viskannu ulos huoneesta kun en ole vastannu - kun siis mikki ei ollu kytkettynä, mutta muuten oon pärjänny oikein hyvin. Jos on tuttuja palaamassa ni silloin käytän kyllä mikkiä. Asiasta toiseen, todella vähän törmää suomalaisiin livessä. Ite palaan pääasiassa PGR2 ja RSC2, viime aikoina oon lähinnä ajellu rallia, jee :)
 
Vastaus: Mikittömyys?

Henkilökohtaisesti en pistä sitä pahakseni, jos joku ei käytä mikrofonia. Itsekään en aina jaksa osallistua keskusteluun. Mikitön kuitenkin kuulee TV:n kautta puheen (joskin aika hiljaa), joten ei sekään täysin asioiden ulkopuolella ole, vaikka vastausta ei tulisikaan.
 
Vastaus: Mikittömyys?

Eipä tuo häiritse, mutta joissakin peleissä sitä suuta on pakko aukoa, ainakin vahvasti tiimipohjaisissa peleissä.
 
Vastaus: Mikittömyys?

Tuttujen kanssa sitä on erittäin mukavaa jutella pelien aikana ja kyllä se tiimipeli kunnon matseissa esim. Ghost Reconissa nousee tärkeään asemaan.
Klaaniottelut taas ovat asia erikseen.
Mutta ei kyllä mikittömyyden takia pitäisi joutua kikityksi servulta.
 
Vastaus: Mikittömyys?

Itselläni oli 2kk triali, mikittömyys oli iso ongelma, kenkää tuli kun ei puhunut tai sitten jostain muusta tosi hyvästä syystä vaikka pelasi aivan normaalisti. Niin Suomi kuin lontoo servereiltä. Live kokemukset = lagiset servut tai kick, HIENOA!
 
Vastaus: Mikittömyys?

Tuntuu että Livessä on myös ihmisiä jotka ei ymmärrä noiden yksinkertaisten symbolien merkitystä (ainakin burnoutissa):

kuulokkeet -> kuulee
pää -> puhuu
kaiutin -> ei mikkiä tai mikki pois päältä
x -> ei kuule eikä puhu

Mä vaihdoin ratin padiin ja mikkiin enkä ole kyllä katunut :) Jos pelaa muiden ihmisten kanssa niin kyllä se pointti on juuri siinä kun hienon suorituksen, oman tai vastustajan, voi kuitata jne.
 
Vastaus: Mikittömyys?

ei c ny nii kamalaa o vaiks ei mikkii oliskaa mut kyl se ainaki halos ottaa päähä jos joku ei kuul mitä sä sanot. joo.
 
Vastaus: Mikittömyys?

Yleisesti käytän mikkiä kaikissa peleissä, tottakai se tuo oman tunnelmansa kun tiimikavereille voi kuittailla ja tiimityö sujuu... Ainoastaan kahdessa tapauksessa en käytä mikkiä:

*Jos pelaan Halo 2:n Rumble Pittiä: Mikistä ei ole hyötyä ja vihollisten kuuleminen ei kiinnosta, kun kommentit ovat luokkaa "I KILL YOU YOU MOTHERFUCKER!!!"

*Jos pelaan Halo 2:n Head to Headia: Minua ei kiinnosta mitä vastapuolen kämpperit, huijarit tai muuten vaan minut voittavat pelaajat kommentoivat tai ärsyttävät. Toisaalta ei kiinnosta myöskään häviävien pelaajien kitinä. Ainoastaan kerran olen tavannut Head to headissa tyypin, jonka kanssa oli mukava keskustella. Taisin hävitä hänelle 8-10.
 
Vastaus: Mikittömyys?

Mulla on tuo mikin käyttö ongelma, kun peliaika sijoittuu yleensä klo 21-02 välille ja vaimo ja poika nukkuu viereisessä huoneessa. Ei voi kummoista riemunkiljaisua päästää, kun muori on myrskynmerkkinä telkkarin edessä. Joten perherauhan säilyttäen, olen yleensä hiljaa. Joskus heitän jotain roger-kommenttia.
 
Ylös Bottom