Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikki meni rikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surerbug
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Surerbug

New Member
Nyt suoraan sanottuna vituttaa.Mikkin liitoskohta millä se on kiinni kuulokkeissa katkesi,juuri se ohut kohta.Nyt pitäis sitte tilata uus,kun tuon korjaamisen ei tule onnistumaan.Mutta ei huvittaisi starter kitin hintaa maksaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
No eiköhän. Eli otat vaan yhteyttä paikkaan, josta ostit Starter Kitin ja kysyt miten toimitaan.

Kattaakohan takuu lohkeamisen?kun vehje lohkesi?Eikö se ole vähän niinkuin mun moka?Vaikka rajusti en mikkiä kohdellut mutta tuo kohta millä se on kiinni tuossa niska lenkissä on niin pirun ohut ja heikko.Se sotkeutui ohjaimen johtoon,ja sitten vaan naps.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Surerbug
Kattaakohan takuu lohkeamisen?kun vehje lohkesi?Eikö se ole vähän niinkuin mun moka?Vaikka rajusti en mikkiä kohdellut mutta tuo kohta millä se on kiinni tuossa niska lenkissä on niin pirun ohut ja heikko.Se sotkeutui ohjaimen johtoon,ja sitten vaan naps.

En sano mitään, tee niin kuin itse parhaaksi toteat.

Mites handsfree laitteet, toimisko ne? Ei nyt luulis, että siinä headsetissä mitää ihme kamaa o... :confused:

Sain tästä tehtyä jonkinlaisen teippiviritelmän.Kyllä tällä nyt varmaan siihen asti pärjää kunnes alkavat myydä irtomikkejä ruotsissa tai englannissa.

Itselläkin meni toi mikki rikki myös siitä ohuesta kohdasta. Superliimaa pari tippaa siihen vaan niin kyllä pysyy ja kestää.
Jos uuden tarvii ostaa niin melkeinpä kaikki handsfreet joissa vaan on tuo miniplugi toimii.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Clawx
Itselläkin meni toi mikki rikki myös siitä ohuesta kohdasta. Superliimaa pari tippaa siihen vaan niin kyllä pysyy ja kestää.
Jos uuden tarvii ostaa niin melkeinpä kaikki handsfreet joissa vaan on tuo miniplugi toimii.

Kiitos arvokkaista tiedoista!!

Kännykän handsfree,käy mikistä

Käänykän handsfree toimii joskus jopa paremmin kun alkuperäinen!!!!!!Jotku muuttavat äänen omituisix mut ei kaikki.Kannattaa testata

AJ:lla kirjotustaito hukassa? No asiaan. Mun kaverilla (entisellä) meni mikki rikki tänään ku se pelas just siitä heikosta kohasta ja yritettiin liimata sitä ja kaikkea mutta se katkeaa aina uudestaan. Hitto ku se kaveri pääs livahtaan. Ois nimittäin tehny mieli lisauttaa. No yritän pärjätä tuolla ja korjailla sitä tai sitten hands-free laitteesta saaha. Syksyllä kun niitä communicatoreita tulee myyntiin niin kaveri saa laskun :p

Kah kun se ei ole edes 3.5 millinen plugi tuossa xcommussa. Kaipa se jotain "standardia" noudattaa, jos kerran toimii HF-laitteet korvikkeina. Mitenkähän reagoi muuten vastausnapillinen HF tuon kanssa?

Xboxin kuuloke/mikki käyttää 2,5mm miniplugia joka on suht yleinen standardi handsfree puolella. Myynnissä on myös 2,5mm splittereitä joiden avulla saa xboxiin pari headsettiä kiinni jolloin splitscreen-pelejä pelatessa kaverikin voi puhua ja kuulla mitä muut sanoo jos ei halua kahta erillista live-accounttia hankkia.

Ylös Bottom