Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tae
Siis täh.. kyllä se ainakin minulla lataa suoraan.
... auta äiti armias jos hypistelet tatteja käynnistyksen yhteydessä(minulla ainakin ollut tapana) - se on resettiä samantien.. hrmph!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mika73
Ihmetyttää vain, miksei GameCube lataa peliä automaattisesti, kuten muut pelikoneet..
Levy sisään ja peliksi... Mutta ei..
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Tarkoitat varmaan sitä, että kun olet Cuben valikoissa säätämässä ja laitat koneen sisään pelin, niin se ei siitä suoraan automaattisesti käynnisty? Parilla napinpainalluksella se kyllä käynnistyy, en näkisi tätä minään ongelmana..
- Esa
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tae
..auta äiti armias jos hypistelet tatteja käynnistyksen yhteydessä(minulla ainakin ollut tapana) - se on resettiä samantien.. hrmph!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mika73
Nimenomaan. Ongelma tai ei, niin ainakin erilainen toteutus, kun muissa laitteissa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pijokela
Joo, laita siis levy ensin koneeseen ja virta vasta sitten päälle.
Oikeaoppinen menettely tulikin jo laitettua tähän threadiin:
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?s=&threadid=3881
--
Pirkka
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pijokela
Joo, laita siis levy ensin koneeseen ja virta vasta sitten päälle.
--
Pirkka
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jake_N
Ei liity mitenkään aiheeseen mutta ...
mitä mieltä olette käynnistys animaatiosta , lapsellinen . Saisi olla se mikä oli E3 messuilla![]()
mitä mieltä olette käynnistys animaatiosta , lapsellinen . Saisi olla se mikä oli E3 messuilla![]()
mitä mieltä olette käynnistys animaatiosta , lapsellinen.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
No en kyllä näkisi sitä kovin lapsellisena. Siis GC:n logo piirtyy ruudulle melko normaalisti, niin en näe siinä mitään vikaa. Tietysti jos jotain se huvittava sekunnin pari kestävä pimputus siinä taustalla häiritsee, niin jo on ihme.