Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miksi Game Cube minulle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hege
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Hege

New Member
Olen konsoleilla 100% Nintendomies. Omistan NESsejä muutamia kappaleita ja SNESsin, mutta en vielä Cubea. Nyt olisi rahat kasassa Cubeen, mutta en ole vielä täysin vakuuttunut siitä, että haluanko GameCuben.
Minulla olisi halua ostaa myös Donkey Kong Country SNESsille ja R.O.B. NESsille, jolloin rahat eivät riittäisi enää Cubeen.
Hieman Cuben ostoa myös jarruttaa se, että Japanissa ja Australiassa Cuben hinta on laskenut sataan euroon, joten saattaa olla mahdollista, että se joskus laskee myös täällä Euroopassa.
Ostaisin sen Cuben heinäkuun lopussa tai Elokuun alussa ja luultavasti Zeldapakin.

Nyt on teidän vuoro vakuuttaa minut ostamaan Cube.

Minä tiedän jo valmiiksi, että se GC on paras ja, että sille on parhaat pelit, mutta antakaa joku sellaisen kannustava juttu, että menen ostamaan sen.

Meillä olisi vielä 2 kpl Zelda PAK bundleja joita ei enää saa oikein mistään.

Kone ja ohjain on platinum väreissä, sekä saat zeldan ja bonarit messissä ja vielä 59 muistikortin.

hintaa tuolla masiinalla on meillä 259 eur.

eli jos sitä pakettia haluat, niin melkein äkkiä on toimittava että sen saa ! Se kun on loppu melkein joka paikasta :)

näin niinkuin vihjaisin vain että tee äkkiä ostopäätös jos zelda pakin haluat.

T: Scorpz

Turhaan mietit Cuben hankkimista. Kyllä siitä R.O.B:sta saa kuitenkin NIIN paljon enemmän iloa irti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ScorpioN
Meillä olisi vielä 2 kpl Zelda PAK bundleja joita ei enää saa oikein mistään.

Kone ja ohjain on platinum väreissä, sekä saat zeldan ja bonarit messissä ja vielä 59 muistikortin.

hintaa tuolla masiinalla on meillä 259 eur.

eli jos sitä pakettia haluat, niin melkein äkkiä on toimittava että sen saa ! Se kun on loppu melkein joka paikasta :)

näin niinkuin vihjaisin vain että tee äkkiä ostopäätös jos zelda pakin haluat.

toimituskulut-ja tavat?

EDIT: Painin katsokaas samojen kysymysten parissa kuin Hege-Herra:)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
toimituskulut-ja tavat?

EDIT: Painin katsokaas samojen kysymysten parissa kuin Hege-Herra:)

Hehe :)

no postiennakolla ollaan lähetelty noita ja sen takia valitettavasti isommissa paketeissa on hiukan enemmän kuluja kuin esim. peleissä jotka menee kirjeessä.

Mut meillä on jäljellä 1 Zelda bundle missä on 59 muistikortti, ja 1 missä ei ole muistikorttia mukana.

Muistikortin kera: 259,-
Ilman: 239,-

Postikulut: 10,- sisältäen postiennakkokulut 3 euroa.

Playerone ottaa saman verran posteja paketeissa näin vertailun vuoksi :/

*EDIT* Lisäystä...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ScorpioN
Hehe :)

no postiennakolla ollaan lähetelty noita ja sen takia valitettavasti isommissa paketeissa on hiukan enemmän kuluja kuin esim. peleissä jotka menee kirjeessä.

Mut meillä on jäljellä 1 Zelda bundle missä on 59 muistikortti, ja 1 missä ei ole muistikorttia mukana.

Muistikortin kera: 259,-
Ilman: 239,-

Postikulut: 10,- sisältäen postiennakkokulut 3 euroa.

Playerone ottaa saman verran posteja paketeissa näin vertailun vuoksi :/

*EDIT* Lisäystä...

Ok. Let's think about it...;)

Kannattaa ostaa Cube, mukana tulee se laite millä voi pelata GBA-pelejä teeveessä. Sellainen olisi kiva.

Eikös sitä Gba-player packia saa 259 eurolla konsolinetistä, mukana tuo 251-muisti?

EDIT: Ja jos pitää vaikka Zeldan ja tuon gba-playerin väliltä valita, on valinta ehdottomasti Zelda, sillä gba-pelejä en mahda ostaa ikinä.

Suosittelen ehdottamasti Cuben hankkimista. Itse ostin julkaisipäivänä ja kertaakaan en ole katunut.
Ja jos GBA pelit kiinnostaa niin tuo GBA player kannattaa myös katsastaa. Toimii ihan ongelmitta.

En minä viitsi sitä GBA playeriä ostaa, vaikka se tuleekin mukana sillä minulla on jo GBA.

GameCube on aivan ehdoton ostos.Zelda siihen mukaan vielä, niin se on aivan ylivoimainen.Jos ostat tänä vuonna jotain, niin osta Nintendo GameCube!

+Se on pieni ja näppärä.
+Hyvät pelit.
+Hyvät graffat.
+Nintendo(tottakai!).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hege
Minä tiedän jo valmiiksi, että se GC on paras ja, että sille on parhaat pelit, mutta antakaa joku sellaisen kannustava juttu, että menen ostamaan sen.

Odota tämän kuun 17 päivään asti. Sen jälkeen GameCuben saa alle 100 eurolla. Playerone.fi saa myös ns. Bundle pakit, esim Metroid Prime pakin saa silloin 129 eurolla. Siinä saa GameCuben ja Metroid Prime pelin. Ja ellen väärin muista niin siinä tulee myös nimilaatta mukana. Hyvää kannattaa odottaa... ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hege
En minä viitsi sitä GBA playeriä ostaa, vaikka se tuleekin mukana sillä minulla on jo GBA.
Minä voin ostaa sinulta sen GBA playerin jos et tarvitse. Mikäli siis ostat GBA-player -bundlen.

On nimittäin GBA Player hakusessa. Jos joku haluaa minulle omansa myydä tai on hankkimassa Cubea, voitaisiin suunnitella joku systeemi.

Minä tilasin Gamecuben hetki sitten - eihän alle sadan euron hintaa voi olla käyttämättä hyväksi. Ja tyytyväinen olen ostokseen jo nyt! Ykköskoneena on PS2 ihan sen takia että kaikkein eniten pelaan 3D-taistelu-, auto- ja urheilupelejä sekä mm. Silent Hillejä. Sen verran on kuitenkin NES-taustaa että kovasti odotan uusinta Nintaria.

SSBM, Mario Party 5, Mario Kart: DD, Sunshine, Metroid Prime...mmmm. :)

Ylös Bottom