Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miljoona GameCubea kuukaudessa!

Esa Mäkijärvi

KonsoliFIN Alumni
http://www.makiil5.pp.fi/uutiset_cubevalmistus.htm

--
Planet GameCuben mukaan Nintendo tuottaa tällä hetkellä tehtaissaan noin 600.000 GameCubea kuukaudessa. Huhtikuusta alkaen iso "N" aikoo kuitenkin tietojen mukaan nostaa Cubetuotantoaan 1.000.000 kappaleeseen kuukaudessa. Nämä luvut saavuttaakseen Nintendo avaa uuden tuotantotehtaan Kiinassa.

Tällä hetkellä GameCubea on tuotettu 1.4 miljoonaa kappaletta Japanin markkinoille ja 1.3 miljoonaa Pohjois-Amerikan markkinoille. Kokonaistuotannon pitäisi nousta 4.5 miljoonaan koneeseen Maaliskuun loppuun mennessä. Hiroshi Yamauchi yhtiöineen aikoo varmistaa, että Cubeja on saatavilla tarpeeksi etenkin GC:n Euroopan julkaisun tapahtuessa myöhemmin tänä vuonna.
--

Siinäpä konsoleita mahdollisille ostajille! :)

- Esa

Mitenköhän hyvin tuota konetta on nyt sitten ihan oikeasti myyty. Eri lukuja olen nähnyt ja niiden mukaan GC on jäänyt jopa äkspoksin varjoon. Outoa...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Mitenköhän hyvin tuota konetta on nyt sitten ihan oikeasti myyty. Eri lukuja olen nähnyt ja niiden mukaan GC on jäänyt jopa äkspoksin varjoon. Outoa...

Xbox on myynyt jenkeissä 1.3 miljoonaa, GameCube 1.2 miljoonaa.. Japanissa GameCube on myynyt semmoiset 1.3 miljoonaa kappaletta.

- Esa

Wait a sec.
Jos tehtaat alkavat työntämaan tuota miljoonaa konetta kuukaudessa vasta huhtikuussa, tarkoittaako tämä nyt sitä, että nuo eurooppaan tarkoitetut koneet tulisiva siis myyntiin vasta huhti/toukokuussa, jolloin olisi siis vasta konsolin julkaisupäivä meilläpäin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tilt
Wait a sec.
Jos tehtaat alkavat työntämaan tuota miljoonaa konetta kuukaudessa vasta huhtikuussa, tarkoittaako tämä nyt sitä, että nuo eurooppaan tarkoitetut koneet tulisiva siis myyntiin vasta huhti/toukokuussa, jolloin olisi siis vasta konsolin julkaisupäivä meilläpäin.

Johtopäätöksiä on aina mukava vetää. Katsotaan nyt.

- Esa

Julkaisu on 3.5.2002... Myyntiin tulee silloin n. miljoona Cubea...

Ja Cube on jäänyt Boxin varjoon koska USAssa ollaan isänmaallisia hihhuleita ja Billy Boy ostaa ite niitä koneitaan nostaakseen myyntilukuja...:D

E-Razor: Tuo väite, että Bill Gates ostaisi itse koneitaan, on yhtä kaukaa haettu kuin jos väittäisin että Nintendo on Virolainen mattofirma, ja myy pelejä vain rahanpesu mielessään.;)

Voeh, se on nyt sitten lorun loppu. E-Razor tuli terrorisoimaan tämänkin forumin tasoa. Hu0hhiz.

Miksi Bill Gates ostaisi konsoleitaan itse? Typerää. Sitä paitsi, Xboxit loppuunmyytiin Japanissa. Tiedän kyllä että japanilaisia saattaa aluksi ihmetyttää rajojen ulkopuolinen pelimaailma, mutta ei jokainen japanilainen mikään Nintendossa työskentelevä vinosilmä ole. Tai no, minkäs teet...

Gamecuben varma ostaja kun olen, odotan innolla sitä kun kauppojen hyllyt notkuvat koteloista joissa lukee: "For GC only". Nyt kun sain tuon Matin häädettyä kukkarostani, ovat odotukset korkealla. Tästä on hyvä jatkaa, japsit.

Legomancer, en tullut terrorisoimaan tätä foorumia, vaan yritän käyttäytyä asiallisesti, sillä täällähän on oma foorumi konsolisotaa varten...
Ja siellä Japanissa on kyllä ollu ennkkomyynnissä varmaan 5 kpl Xboxeja:D
Ja nyt korostan ennen valituksia: :D
Ja Gates ostaisi omia konsoleitaan jotta se nostaisi myyntilukuja, joka taas aiheuttaisi tällaisen massareaktion: "Hmm... Kun kerran kaikki ostaa niitä nii ei se huonokaan voi olla..."

E-Razor: Eli siis NOA on ostanut kaikki Amerikan Cubet, jotta se saisi näytettyä kaikille että "eihän tämä Cube voi olla huono, kun kaikki sitä ostelee"? Käyhän se homma näinkin päin, joten etköhän lopeta noiden kackapuheiden jauhannan ja mene pelailemaan "NipaKuusNepallasi".

Tosiaankaan tuota Xboxien ennakkomäärää ei vielä tiedetä, mutta kun samanlainen uutinen Cuben ennakkomyynnistä tuli, otit siitä kaiken hypen irti.

Cube on myynyt kohtalaisen hyvin maailmalla, joten miksei Xbox saisi? Miten se vaikuttaisi sinun pelikokemuksiisi Cubella?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba

Cube on myynyt kohtalaisen hyvin maailmalla, joten miksei Xbox saisi? Miten se vaikuttaisi sinun pelikokemuksiisi Cubella?
Ei mitenkään, mutta väitinkö toisin... Sanoin vitsillä senkin että Gates itse ostaisi Boxinsa, sitten Manceri rupes valittaan siitä ja ihmetteli, miksi hän niin tekisi. Kerroin löyhän perustelun ja sinä otat sen tosissaan...
Olisin tietysti voinut vastata toisinkin, kuten:
Manceri sanoi:
Miksi Bill Gates ostaisi konsoleitaan itse? Typerää.
Gates on typerä mies:rolleyes:
Pliis... Älkää valittako mun joka ikisestä viestistä...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor

Ei mitenkään, mutta väitinkö toisin... Sanoin vitsillä senkin että Gates itse ostaisi Boxinsa, sitten Manceri rupes valittaan siitä ja ihmetteli, miksi hän niin tekisi. Kerroin löyhän perustelun ja sinä otat sen tosissaan...

Selvitä viestiesi lukijoille ero vitsien ja toden välillä mahdollisissa seuraavissa viesteissäsi, ettei tulisi tällaisia väärinkäsityksiä. Tämäntapaista "huumoria" kun eivät kaikki käsitä.

Olisin tietysti voinut vastata toisinkin, kuten:

Gates on typerä mies:rolleyes:

Tyhmyyttä on monenlaista, mutta ei mies ainakaan minun mielestäni mikään täysi pölvästi ole,vaan suorastaan nero, mitä tulee tietotekniikan osaamiseen sekä tuotteidensa markkinointiin.
Jos olet itse yhtään viisaampi niin tee itsestäsi multimiljönääri - ja anna vaikka omaisuutesi minulle. Lisäksi kyseinen henkilö on tehnyt ainakin minun tietokoneen käytöstäni erityisen helppoa, kone käyntiin sekä kaksi hiiren napautusta niin olen internetissä. (josta syvimmät kiitokset hänelle) No tietenkin on näitä ruikuttajia joiden mielestä kaikki Microsoftin tuottama on bugista kaatuilevaa paskaa, jos ei kelpaa niin tehköön he itse parempi.

Pliis... Älkää valittako mun joka ikisestä viestistä...

Älä anna siihen aihetta...

Minulla ei ole mitään Microsoftia vastaan, ainakaan käyttiksiä... Ja Gates ei todellakaan ole tehnyt Windowsia itse, vaan antanut visionsa suunnittelijoille...
No kuitenkin, unohtakaa mun viestit, terve...
Ja voi kun minä selvitin sen vitsiksi kirjoittamalla :D

Ylös Bottom