Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Millä pelaat Tekken Tagissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikaalto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

mikaalto

New Member
Millä tyypeillä pelaat yleensä Tekken Tagiss?

Usein yhdistelmäni on Jin + Jun (=i'm invincible :D)
Ninalla pelaan välillä kun sillä on se homotyyli, että painaa eteen +LL ja juoksee perään. Erittäin kätevää jos haluaa vastustajalle suunnattoman vitutuksen päälle.

Tosin yleensä tulee aina otettua tyypit randomilla.

Yoshimitsu & Lei
Yoshimitsu & Heihachi
Heihachi & Jin
King & Xiaoyu (todellinen kikkailupari)
Law & Lei
Law & Paul (eräs Poison Wind-tagi tekee tästä parista todellista eliittiä)
King & Armor king
King & Jin
Lei & Xiaoyu (vielä kovempi kikkailupari)

Sekä monet, monet muut kombinaatiot. Ei pidä käyttää pelkästään yhtä paria, sillä silloin vastustaja herkästi tottuu pelityyliisi, ja se on selvä heikkous.

Mites Devil Jinin saa? Kun luin että pitäisi valita Heihachi Jinin pariksi niin Jin muuttuu vähäksi aikaa Devil Jiniksi.. Mutten ole saanut onnistumaan... :(

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikaalto
Mites Devil Jinin saa? Kun luin että pitäisi valita Heihachi Jinin pariksi niin Jin muuttuu vähäksi aikaa Devil Jiniksi.. Mutten ole saanut onnistumaan... :(

Jin & Heihachi -parilla tuo kikka onnistuu.
Liike on nimeltään "Omen".

Jinillä b + 1 + 2, ja sitten nopeasti 2, 2, 3 (ainakin näin muistaisin).

No mulle ny menee melkee kaikki, Olen yrittänyt opetella jokaisella pelaamaan. No survival enkka on mulla Forestilla ja Paulilla 79, että niillä oon vissii sitte kovin, mutta Forest ja Bryan on myös tappava pari mulla.:p

Lei & Jin

Jun, Paul, Xiauyo, Jack2 satunnaisesti. Kelpaa useatkin hahmot ihan cooliin ajanvietto pelaamiseen. Ainakin siinä vaiheessa kun tulee "Isi" survivor-kasettejen kanssa kylään niin rentouttava Jack2/GunJack paritus alkaa oleen the kova sana. :cool:

Forest ja Paul on kyllä erottamaton pari. Se on loistava tag liike se poison arrow combo. Kokeilin sitä eilen. COOL! :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Eltsi
Lei & Jin

Jun, Paul, Xiauyo, Jack2 satunnaisesti. Kelpaa useatkin hahmot ihan cooliin ajanvietto pelaamiseen. Ainakin siinä vaiheessa kun tulee "Isi" survivor-kasettejen kanssa kylään niin rentouttava Jack2/GunJack paritus alkaa oleen the kova sana. :cool:
jaah, pitänee joululomalla "Isin" tulla näyttään taas Jinille Taivaan Merkit Angelin kanssa... ;)

ja noista Jackeista sen verran että joskus kun Eltsin kanssa jotain newbie-hemmoja vastaan pelattiin kimpassa niin molemmilla oli jaskat ja tehtiin niillä sitä "catch a fish"iksi kutsumaamme liikettä jossa toinen jaska nappaa vastustajan ja heittää toiselle ja paiskaa polven päälle, tehtiin armotta tota jatkuvasti niin jo rupesi kuulumaan kirosanoja vastustajilta...:D

Eli, ite pelaan seuraavilla hahmoilla ja niiden yhdistelmillä:
( ei missään suosikki järjestyksessä)

Kazuya
Lei
Ogre
Lee
Julia
Michelle
Angel/Devil
Nina
Anna
Law
Yoshimitsu
Bryan

nojaa, oikeastaan Yoshimitsulla ja Leillä peluu on jääny vähemmälle sitten T3:n ja Leillä varsinkin kun vastustajat yleensä tietää jo kaikki temput, esim se "Crane Dance" liike jota pystyin hyvin käyttään gameworldissä ei onnistuisi kamuja vastaan vaan tulisi monoa heti päähän kun moista yrittäisi...

King & Bryan Fury!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voittamaton yhdistelmä (NOT).:p
Tai Forest Law & Bryan Fury.They kick a**!

Pelaan:

Kazuya, Heihachi, Angel/Devil, Law ja joskus Lei, Nina, King, Jackit, Bruce, Paulilla myös (mutta huonontu paljon verrattuna esim. Tekken 3:een)

Ylös Bottom